Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2009
‎Hezkuntzari buruzko Lege Organikoak berak (LOE) espazio horiei eman behar zaien garrantzia onartzen du, eta hezkuntzaren funtsezko helburuen artean “eskola liburutegien erabilerari emango zaion lehentasunezko arreta irakaskuntzaren kalitatea bultzatzen duten faktore gisa” jasotzen du. Liburutegietarako ideiak Jarduerak eta proiektuak batez ere ikasleentzat izan behar dira, baina baita guraso eta irakasleentzat ere. Bildumak eta haien antolaketa hobetzea eta eguneratzea edo liburutegi lana errazteko informazio teknologiak sartzea dira edozein eskola liburutegik eskola komunitaterako tresna erabilgarri bihurtzeko egin behar dituen oinarrizko jardueretako batzuk.
2010
‎Erregistro hori ezagutzen dute, eta beren jolasetako egoera informaletan, egoera jakin batzuk irudikatzen edo antzezten ari direnean, erabili egiten dute. Irakasle papera antzezten ari direnean, esate baterako, baina baita gurasoaren papera irudikatzen ari direnean ere. Guk dakigula, eta ikusi dugunaren arabera, haur horien gurasoek ez diete haurrei batuaz egiten.
2012
‎Saio honetan, hainbat ekimen bateratzen dira hezkuntza esperientzia hobetzeko eta eskola uztearen tasa murrizteaz gain, eskola porrotaren tasa ere murrizteko. Gune hau ikastetxeei irekita dago, baina baita gurasoei eta, are, ikasleei ere, haiek baino hobeto inork ez baitaki haiek motibatzeko eta ikastera bultzatzeko modua. Kanpainaren helburua da gazteen emaitza akademikoak hobetzeko beren ezagutza eman dezaketen alderdi guztiak inplikatzea, DBH amaitzean eskola uzten ez dutenak.
2013
‎Gauza bera adierazi zuen aste batzuk geroago, herrira itzultzeko eguna finkatua zenean. Orduan ere itsasoa eta mendia ikustearen poza adierazi zuen, baina baita gurasoak eta etxeak ikustekoa ere.
‎5 Asteburuetan, nola konbinatu betebeharrak eta atsedena? Asteburuetan, seme alaben atsedenaldia izaten da, baina baita gurasoena ere, eta ez da erraza izaten bien beharrei erantzutea. Haurrek errutina bat eduki behar dute egun hauetan, gurasoek markatuko dizkietena, baina hainbat eratara aukeratu daiteke, hala nola beren gustu eta beharretara egokitutako lan fitxetan.
2017
‎Aitortzen du Andoni Lorenzo Garmendia, FEDEko lehendakaria: «Kanpamentu hauek aukera ezin hobea dira adingabeei beren diabetearen inguruko erantzukizunak lortzen laguntzeko, baina baita gurasoentzat ere; izan ere, gurasoek lehen eskutik egiaztatuko dute seme alabek konfiantza eta independentzia irabazten dutela». Hori dela eta, Diabetes Federazioaren bidez, diabetesa duten seme alabak dituzten familiak animatu nahi ditugu aisialdirako eskaintza hau baloratzera.
2018
‎Finlandian, hezkuntza ministerioak gidatu zuen erreforma prozesua, hark ezarri zituen beharrezkoak ziren baliabide ekonomikoak eta izendatu zituen kudeatzaileak; baina prozesuaren diseinua eta exekuzioa zeharkako lantaldeek egin zuten, bi urtez luzatu zen makro eztabaida prozesu batean. Bertan parte hartu zuten unibertsitateko eta ikastetxeetako irakasleek, baina baita guraso elkarteek, udaletako ordezkariek, gizarte eragileek, eta baita ikasleek eurek ere.
2021
‎Eta eskolako lan gehiegi horiez gain, pantailak ere asko erabiltzen dira, gero eta gehiago erabiltzen baitira pandemian. Pantailek datu kezkagarri horien guztien erru handia dute, baina baita gurasoek ariketaren aurrean duten pasibotasuna ere. Bartzelonako Nazioarteko Unibertsitateak (UIC Barcelona) egindako azterlan batek (2021eko otsailean argitaratu zuen Healthcare aldizkariak) aztertu zuen zein harreman estua dagoen pantaila baten aurrean eserita egotearen eta osasungarriak ez diren elikagaiak hartzearen artean, eta ondorioztatu zuen ordu bat baino gehiago pasatzen duten haurrek gozoagoak, edari azukretsuak, janari lasterra eta snack ak jaten dituztela denbora librean daudenak baino.
2022
‎Haizeari barkamena eskatu beharrean zela erabaki zuen, baina ez harremana berrartzeko, berarekin zintzo jokatu ez zuela onartzeko baizik. " Haizeak arrazoi zuen, baina baita gurasoek ere, beste behin. Nola demontre egiten dute?
2023
‎Une horretatik aurrera, etapa berri bat hasten da haurrarentzat, bere mundua oso ikuspegi desberdinetik begiratzen eta zeharkatzen duena. Baina baita gurasoentzat ere, izan ditzaketen arriskuengatik (erorketak, kolpeak) gehiago erreparatzen baitiete joan etorri berriei. Eta zer gertatzen da haur bat bederatzi hilabete dituenean?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia