2003
|
|
Etxenikek Eusko Jaurlaritza utzi zuen. Monrealek zera adierazi zion UEUko zuzendariari, zaila iruditzen zitzaiola akordioa, UEUko irakasle gehienak EHUkoak zirelako,
|
baina
aztertuko zuela agiria eta erantzuna hurrengo asteko Euskara Batzordean emango zuela99 Batzordea maiatzaren 9an batu zen eta bertan bi erakundeen arteko akordioaren ateak itxi zituen Monrealek, aurreko hilabeteetako argumentuak erabiliz: EHUk ezin zien uko egin bere betekizunei, ezta Udako Ikastaroen kasuan ere.
|
2007
|
|
|
Baina
azter dezagun beste baieztapen hau: Andaluziar guztiak dira espainiar/ Sevillar guztiak dira espainiar/ Beraz, sevillar guztiak dira andaluziar.
|
2009
|
|
Metodo honetan immunomarkaketa egiten da murgilketa egin bainolehen. Diaminobentzidina erabil daiteke markatzaile moduan (kokatzen denprofilean zabaltzen dena),
|
baina
aztertzen ari garen proteinaren kokapenazehaztasun handiagoz ezagutzeko immunourrearen metodoa erabiltzen da:
|
|
LZRk honako osagaiak dauzka (mM): NaCl 129; KCl 3; NaH2PO4 1,25; MgSO4 2; CaCl2 2; NaHCO3 21; eta Dglukosa 10 Farmakoaren aplikazioa LZR hutsa duen giltza itxiz eta farmakoa duen giltza zabalduz egiten da. Prozedura horrek farmakoen trukaketa ona dakar
|
baina
aztertu nahi den guneak dituen berezitasunak kontuanhartuta (hartzaileak, neuronak...) farmako desberdinak eman daitezketrukaketa ona dela egiaztatzeko. LCaren kasuan, adibidez, ehun xerrak ondoperfundituta dauden jakiteko met entzefalinak (adibidez 1 pM) edota noradrenalinak (NA) (adibidez 50 pM) eragindako inhibizioa erabiltzen da etaEDren kasuan, berriz, 5 HTk (adibidez 50 pM) edota 8 OH DPATk (10 nM) eragindakoa.
|
2014
|
|
|
Baina
azter ditzagun goiko gaiak: aurkezten zaizkigunak gorputz libreak diraala haien jabegoa lehian dago?
|
|
Anormala zer den azaltzeko, ikerketa egin eta aurkikuntzak interpretatzeko orientazio orokorrak ematen dituzte ereduek. Horien barruko hipotesi batzuk ez dira egiaztagarriak,
|
baina
aztertu nahi den errealitatea definitzeko erabiltzen dira.
|
2017
|
|
Izan ere, unibertsitateko irakasleon ikertzaile sena hezkuntza prozesuanerabiltzea da eredu haien indargunea: urtero errepikatzen dugun prozesu horri buruzko hausnarketa egin, neurketak egiteko indizeak ezarri, aldaketak egin, emaitzak eskuratu eta berriro hausnarketarekin hasi.Lan honetan aztertu direnak oso espezifikoak dira, gai zehatz batean landu direlako,
|
baina
aztertu direnkontuak, metodologia, ikasleen ulermena, ebaluazioa, oso orokorrak dira. Beraz, hezkuntzako edozeinesparrutara eraman daitekeen ikerketa lana dela sostengatzen dugu.
|
|
Bi teknika espektroskopiko baliatu dira gainazala aztertzeko. Biak efektufotoelektrikoan oinarritzen dira,
|
baina
aztertzen dituzten elektroiak desberdinak izanik informaziodesberdina eskeintzen dute. XPS ren bidez gainazaleko (10 nm inguru) elementuen barne elektroienenergia aztertzen da, bertan daude elementuak identifizatuz, baita beraien oxidazio egoera ere.Elementuak elkarren artean erlazionatuz gainazalean sortu diren konposatuak determina daitezke.
|