Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2003
‎Etxenikek Eusko Jaurlaritza utzi zuen. Monrealek zera adierazi zion UEUko zuzendariari, zaila iruditzen zitzaiola akordioa, UEUko irakasle gehienak EHUkoak zirelako, baina aztertuko zuela agiria eta erantzuna hurrengo asteko Euskara Batzordean emango zuela99 Batzordea maiatzaren 9an batu zen eta bertan bi erakundeen arteko akordioaren ateak itxi zituen Monrealek, aurreko hilabeteetako argumentuak erabiliz: EHUk ezin zien uko egin bere betekizunei, ezta Udako Ikastaroen kasuan ere.
2007
Baina azter dezagun beste baieztapen hau: Andaluziar guztiak dira espainiar/ Sevillar guztiak dira espainiar/ Beraz, sevillar guztiak dira andaluziar.
2009
‎Metodo honetan immunomarkaketa egiten da murgilketa egin bainolehen. Diaminobentzidina erabil daiteke markatzaile moduan (kokatzen denprofilean zabaltzen dena), baina aztertzen ari garen proteinaren kokapenazehaztasun handiagoz ezagutzeko immunourrearen metodoa erabiltzen da:
‎LZRk honako osagaiak dauzka (mM): NaCl 129; KCl 3; NaH2PO4 1,25; MgSO4 2; CaCl2 2; NaHCO3 21; eta Dglukosa 10 Farmakoaren aplikazioa LZR hutsa duen giltza itxiz eta farmakoa duen giltza zabalduz egiten da. Prozedura horrek farmakoen trukaketa ona dakar baina aztertu nahi den guneak dituen berezitasunak kontuanhartuta (hartzaileak, neuronak...) farmako desberdinak eman daitezketrukaketa ona dela egiaztatzeko. LCaren kasuan, adibidez, ehun xerrak ondoperfundituta dauden jakiteko met entzefalinak (adibidez 1 pM) edota noradrenalinak (NA) (adibidez 50 pM) eragindako inhibizioa erabiltzen da etaEDren kasuan, berriz, 5 HTk (adibidez 50 pM) edota 8 OH DPATk (10 nM) eragindakoa.
2014
Baina azter ditzagun goiko gaiak: aurkezten zaizkigunak gorputz libreak diraala haien jabegoa lehian dago?
‎Anormala zer den azaltzeko, ikerketa egin eta aurkikuntzak interpretatzeko orientazio orokorrak ematen dituzte ereduek. Horien barruko hipotesi batzuk ez dira egiaztagarriak, baina aztertu nahi den errealitatea definitzeko erabiltzen dira.
2017
‎Izan ere, unibertsitateko irakasleon ikertzaile sena hezkuntza prozesuanerabiltzea da eredu haien indargunea: urtero errepikatzen dugun prozesu horri buruzko hausnarketa egin, neurketak egiteko indizeak ezarri, aldaketak egin, emaitzak eskuratu eta berriro hausnarketarekin hasi.Lan honetan aztertu direnak oso espezifikoak dira, gai zehatz batean landu direlako, baina aztertu direnkontuak, metodologia, ikasleen ulermena, ebaluazioa, oso orokorrak dira. Beraz, hezkuntzako edozeinesparrutara eraman daitekeen ikerketa lana dela sostengatzen dugu.
‎Bi teknika espektroskopiko baliatu dira gainazala aztertzeko. Biak efektufotoelektrikoan oinarritzen dira, baina aztertzen dituzten elektroiak desberdinak izanik informaziodesberdina eskeintzen dute. XPS ren bidez gainazaleko (10 nm inguru) elementuen barne elektroienenergia aztertzen da, bertan daude elementuak identifizatuz, baita beraien oxidazio egoera ere.Elementuak elkarren artean erlazionatuz gainazalean sortu diren konposatuak determina daitezke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia