Emaitzak: 6
2003 | ||
Etxenikek Eusko Jaurlaritza utzi zuen. Monrealek zera adierazi zion UEUko zuzendariari, zaila iruditzen zitzaiola akordioa, UEUko irakasle gehienak EHUkoak zirelako, | baina aztertuko zuela agiria eta erantzuna hurrengo asteko Euskara Batzordean emango zuela99 Batzordea maiatzaren 9an batu zen eta bertan bi erakundeen arteko akordioaren ateak itxi zituen Monrealek, aurreko hilabeteetako argumentuak erabiliz: EHUk ezin zien uko egin bere betekizunei, ezta Udako Ikastaroen kasuan ere. | |
2009 | ||
Metodo honetan immunomarkaketa egiten da murgilketa egin bainolehen. Diaminobentzidina erabil daiteke markatzaile moduan (kokatzen denprofilean zabaltzen dena), | baina aztertzen ari garen proteinaren kokapenazehaztasun handiagoz ezagutzeko immunourrearen metodoa erabiltzen da: | |
LZRk honako osagaiak dauzka (mM): NaCl 129; KCl 3; NaH2PO4 1,25; MgSO4 2; CaCl2 2; NaHCO3 21; eta Dglukosa 10 Farmakoaren aplikazioa LZR hutsa duen giltza itxiz eta farmakoa duen giltza zabalduz egiten da. Prozedura horrek farmakoen trukaketa ona dakar | baina aztertu nahi den guneak dituen berezitasunak kontuanhartuta (hartzaileak, neuronak...) farmako desberdinak eman daitezketrukaketa ona dela egiaztatzeko. LCaren kasuan, adibidez, ehun xerrak ondoperfundituta dauden jakiteko met entzefalinak (adibidez 1 pM) edota noradrenalinak (NA) (adibidez 50 pM) eragindako inhibizioa erabiltzen da etaEDren kasuan, berriz, 5 HTk (adibidez 50 pM) edota 8 OH DPATk (10 nM) eragindakoa. | |
2014 | ||
Anormala zer den azaltzeko, ikerketa egin eta aurkikuntzak interpretatzeko orientazio orokorrak ematen dituzte ereduek. Horien barruko hipotesi batzuk ez dira egiaztagarriak, | baina aztertu nahi den errealitatea definitzeko erabiltzen dira. | |
2017 | ||
Izan ere, unibertsitateko irakasleon ikertzaile sena hezkuntza prozesuanerabiltzea da eredu haien indargunea: urtero errepikatzen dugun prozesu horri buruzko hausnarketa egin, neurketak egiteko indizeak ezarri, aldaketak egin, emaitzak eskuratu eta berriro hausnarketarekin hasi.Lan honetan aztertu direnak oso espezifikoak dira, gai zehatz batean landu direlako, | baina aztertu direnkontuak, metodologia, ikasleen ulermena, ebaluazioa, oso orokorrak dira. Beraz, hezkuntzako edozeinesparrutara eraman daitekeen ikerketa lana dela sostengatzen dugu. | |
Bi teknika espektroskopiko baliatu dira gainazala aztertzeko. Biak efektufotoelektrikoan oinarritzen dira, | baina aztertzen dituzten elektroiak desberdinak izanik informaziodesberdina eskeintzen dute. XPS ren bidez gainazaleko (10 nm inguru) elementuen barne elektroienenergia aztertzen da, bertan daude elementuak identifizatuz, baita beraien oxidazio egoera ere.Elementuak elkarren artean erlazionatuz gainazalean sortu diren konposatuak determina daitezke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
baina | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina aztertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina aztertu nahi | 2 (0,01) |
baina aztertu ari | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |