Emaitzak: 5
2000 | ||
a) gehien azpimarratzen den norabidea gizabanakoarengandik hasi eta objektu edo errealitateranzko egokitasunarena bada, orduan, teoria konstruktibistak? eraikitzen dira; b) | baina alderantziz, gehien azpimarratzen den norabidea objektu edo errealitatetikhasi eta gizabanakoarenganako asimilazioarena bada, orduan, informazioprozesaketazko teoriak, eraikitzen dira. | |
2001 | ||
Bi laginen arteko konparaketa eginez: ...arteko ezberdintasunak batik bat identitateari eta subjektuaren inguruko sareak duen euskara ezagutzari zor zaizkio eta askozaz neurri txikiagoan sarean egiten den erabilpenari; 2) gainera, aipagarria da, guk espero bezala, lagin orokorrean polo negatiboenean kokatzen den tipoa instrumentala dela eta beste muturrean, aldiz, inte gratzailea+ irabazi pertsonalekoa eta integratzailea kokatzen direla; | baina alderantziz, transmisio kanpainako tipoa populazioan ez da gauza bera gertatzen: continuumaren mutur positiboenean instrumentala+ transmisiozkoa eta instrumentalakokatzen dira, erdialdean tipo integratzailea+ irabazi pertsonalekoa, eta polorik negatiboenean, berriz, irabazi pertsonaleko tipoa+ instrumentala, irabazi pertsonalekotipoa+ transmisiozkoa eta irabazi pertsonalekoa. | |
2006 | ||
Ipar hemisferioan kokatzen bada, kontuan hartu hego norabideak oztopoz garbi egon behar duela, eta itzalak iparralderantz proiektatuko direla. Hori guztia, | baina alderantziz, eguzki erlojua Hego hemisferioan kokatzen bada, jakina. | |
2015 | ||
Klima aldaketa munduangertatzen ari den fenomeno bat da, bi gradu igotzen badira ez dakit zenbat gauza gertatukodiren, eraginak desberdinak dira eskualde desberdinetan, eta fenomeno global honi aurre egiteko tokian tokiko ekintzak, klima aldaketarako plan lokalak egiten dira. | Baina alderantziz erebehar da. Ezagutu behar ditugu oso ondo, pentsatu behar dugu oso ondo tokian tokian zer gertatzen ari den, eta horri ondo erantzuten asmatu behar dugu, izan ere, desberdina izan beharda errealitatearen arabera, proposatzen den plana edo ekintza, eta hizkuntzetan ere berdin.Munduko aniztasunari guk hemendik egin diezaiokegun ekarpen handiena euskarari eusteada, eta euskara kalitatez garatzea. | |
Pentsatu behar dugu globalki, eta tokian tokiko planak eginbehar ditugu teknika ezberdinak erabiliz. | Baina alderantziz ere baita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
baina alderantzi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
baina alderantzi ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |