Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2002
‎Ez nahi adina behintzat. Eta ingelesez irakurtzeko orduan, bai ikasleek bai irakasleek ere, aski lan! Kasu honetan, eta egoera hau ez dut uste salbuespena denik inola ere, irakasleak borrokan egon behar du bere jarduera akademikoarekin (doktoregoa, titularitatea, ikerketa,...), emeki bada emeki eta nekez bada nekez.
2003
‎Bestalde, hizkuntza akademien sektoreko krisialdiak sindikatuak mugiarazi ditu. Zentral nagusiek, Opening erori zenetik, kaltetuei laguntzeko gailu bat aktibatu zuten, bai ikasleei bai irakasleei. Ekimen horiez gain, erabiltzaileen elkarteak eta zenbait administrazio ere sartu ziren.
2005
‎UNEDek ez bezala, UOCek ez du campus fisikorik. Bai ikasleak bai irakasleak Internet bidez komunikatzen dira. Ordenagailu eta Interneteko konexiorik gabe, ezin da UOCen ikasi.
2006
‎Atzerriko ikasleek Euskal Herriko berri zehatza izan dezakete eta Renoko Mintegiak euskal ikasketetan gai oso ezberdinen gaineko formazioa eskain dezake, modu errazean, eta irakasle guztiak bertan izateko behar barik. Beraz, abantaila ekonomikoak, bai ikasle bai erakundearentzat, agerikoak dira.
‎Nazioartekotasunak ikuspegi anitza sustatzen du, bai ikasle bai irakaslearentzat; ikuspegi oso ezberdinak konparatzeko aukera ematen du. Euskal Herrikoa den eta bertan bizi den irakasleari, guretzat normala dena auzitan ipini beharrak hausnartzeko eta norberaren argumentazioa hobetzeko aukera ematen dio.
2008
‎Ikastetxe guztiek Tutoretza Ekintza Plana (PAT) sartu behar dute beren Curriculum Proiektuan. Plan horretan, tutoretzak antolatzeko eta jarduteko irizpideak eta prozedurak zehazten dira, bai ikasleekin bai familiekin. Oro har, ikastetxe bateko PATean sartzen diren jarduketen artean, gurasoekin banakako elkarrizketak egiten dira, ikaslearen garapen akademikoaren berri emateko, edo ikaslearen prestakuntzarekin zerikusia duen edozein alderdiren berri emateko.
‎Kasu batzuetan, ibilbideak doakoak ere izan daitezke haientzat, hala nola Benalmádenarekin edo Velezekin (Malaga) lotzen direnak. Unibertsitate elkarte independenteek ibilbide espezifikoak antolatzen dituzte udalerrien artean Bestalde, unibertsitate elkarte independente batzuek ibilbide espezifikoak antolatzen dituzte hainbat herriren artean, bai ikasleak bai unibertsitateko irakasleak unibertsitatera joan daitezen. Hona hemen elkarte horietako batzuk:
2009
‎Azalpen horiek irakaslearen eta ikaslearen arteko enpatia areagotzen dute, eta, batzuetan, ebaluazioan sortzen diren arazoei naturaltasun handiagoz ekiteko aukera ematen dute. Azterketa gai bat azaltzea bada, oso lagungarria izango da, bai ikaslearentzat bai irakaslearentzat, azalduko diren alderdiak jasoko dituen sarrera labur bat egitea. Aztertzailearen arreta eta interesa erakartzea lortuko duen hasiera ona egitea proba zuzen baten atarikoa da.
2010
‎“Salaketa horien eragilea irakasle batzuen defentsa gabezia da” Era askotakoak dira: klasea emateko arazoak, erasoak, jazarpena, errespetu falta, mehatxuak eta salaketa faltsuak, bai ikasleen aldetik bai gurasoen aldetik; teknologia berriak erasoak jazartzeko, difamatzeko edo zabaltzeko erabiltzea; norberaren gauzei edo ikastetxeko altzariei eragiten dizkieten kalteak; edo kalifikazioak aldatzeko jasotzen dituzten presioak. Baina salaketa horien eragilea defentsa gabezia da, jarrera horiek dituzten pertsonak zigorrik gabe geratzen direnean eta, beraz, indartuta ateratzen direnean.
2011
‎“Oso eskola parte hartzaileak lortu ditugu, ikasleek motibazio handiagoa izan dute ikasgelan lan egiteko, eta ikasleek eta irakasleek gehiago parte hartu dute proiektuaren garapenean”, azaldu du Mercedes Pozo Vicalvaroren (Madril) Villablanca Institutuko irakasleak. Hala ere, irakasleak nabarmendu du esperientzia horren alderdirik positiboena izan dela bai ikasleek bai irakasleek denetatik eta guztiengandik ikastean gozatu dutela. Ikerketaren ondorioek bideojokoen hezkuntza ahalmen handia nabarmentzen dute, beste baliabide batzuekin lotuta, hala nola sare sozialekin.
2012
‎Lehenengo eztabaida horren ondorengo zortziak ere irabazi egin zenituen, zure lehenengo eztabaida lehiaketan hirugarren postua erdietsiz. Horrek ezagun egin zintuen bai ikasle bai irakasleen artean. Etorkizuneko ezkerraren buru berria izango zinela esaten zuten.
‎Urriaren 8tik aitzinera berriz, liburutegia eskola orduetatik kanpo ere irekia egonen da eta irakurketarekin lotuak dauden ekintzak burutuko dira, bai ikasleentzat bai gurasoentzat (irakurketa txokoak, ipuin kontalariak, kamishibai, liburuaren astea, berrikuntzak, idazleak…) eta lanak egiteko aukera ere ematen du.
2017
‎Irakasle ohi batzuek Ikaslagun taldea sortu zuten iaz, Zarauzko Udalak bultzatuta, ikasketetan laguntza behar baina laguntza hori jasotzeko aukerarik ez duten haurrei zerbitzua eskaintzeko asmoz. Iazko esperientzia guztiz atsegina eta aberasgarria izan zela aitortu dute taldeko kideek, bai ikasleentzat bai boluntarioentzat, eta aurten ere ikasturte berriari ekingo diote, orain artekoari jarraipena emateko.
‎Aterpe berriaren funtzionamendua oso zaila izango da komunik gabe. Derrigorrezkoak dira komunak bai ikasleentzat bai aterpea erabil dezaketen auzotarrentzat.
2018
‎. Irakaskuntzarako erabiltzen da, bai ikasleentzat bai graduatu ondokoentzat ere.
2020
‎Horiek gogoratu egin daitezke konferentziaren hasieran. Gainera, ikastetxetik parte hartzeko arauei buruzko zirkularra edo ohar informatiboa bidal daiteke, bai ikasleei bai haien familiei. Bertan, besteak beste, alderdi hauek jaso daitezke:
‎Ariketa horiek onuragarri dira, bai ikasleentzat bai irakasleentzat.
‎• SDQ (Strengths & Difficulties Questionnaires), bai ikasleek bai irakasleek bete beharrekoa
2021
‎Lotura bisualek eta irudiaren presentziak geroz eta garrantzi handiagoa dute, eta irakurtzearen ariketa berehalakoagoa da lehen baino. Testu bati buruzkoak klik batez topatu ditzakegu sarean, sarritan testuetan bertan dauden esteken bidez. Irakurketa analogikoa eta digitala batera doaz eta horietan trebatu behar ditugu bai ikasleak bai irakasleak. Irakasleen kasuan, gainera, hori oso kontuan hartuta eraiki behar dituzte haien proposamen pedagogikoak eta teknika egokiak hautatu hori bideratzeko".
‎54). Horri guztiari gehitu behar zaio ez dagoela nahiko kolegio elebidunik lurralde osoan, hainbat ikasle derrigortuz edo kilometro ugari egitera euskaraz ikasi ahal izateko edo barnetegia aukeratzera, horrek suposatzen duen kostu afektiboarekin, bai ikasleentzat bai beraien gurasoentzat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia