2007
|
|
Zerbitzua, oro har: lehen aipatutako 4 ataletako
|
azken
batez besteko nota. Ikusi txosten osoa
|
|
Era berean, kutxazainak eskaintzen dituen zerbitzu gehigarriak baloratu dira, hala nola txekeak sartu eta kobratzea, transferentziak egitea, mugikorra kargatzea, sarrerak erostea, etab. (6) Balorazio orokorra: lehen aipatutako 5 ataletako
|
azken
batez besteko nota. Ikusi txosten osoa
|
2008
|
|
(5) Azken balorazioa: lehen aipatutako lau ataletako
|
azken
batez besteko nota. (6) Kalitatearen eta prezioaren arteko erlazioa:
|
|
(5) Azken balorazioa: lau ataletako
|
azken
batez besteko nota. Ikusi txosten osoa
|
|
Hala, larrialdi simulakrorik egiten ez duten ikastetxeen proportzioa %37tik %13ra jaitsi da bost urtean, eta larrialdietan nola jokatu behar den adierazten ez dutenak %65etik %9ra igaro dira 2003an. Emaitzarik txarrenak merezi izan ditu Suteen eta larrialdien aurreko segurtasuna
|
Azken
batez besteko balorazioa «hala moduzkoa» baino ez da, eta hiru zentrotik batek ez du gainditu proba. Duela bost urte baino gehiago, behintzat, hobera egin zuen; izan ere, 2003an, suteen eta bestelako larrialdien aurkako segurtasun bloke horrek batez besteko nota «oso txarra» izan zuen.
|
|
Ikastetxeetako segurtasuna: balorazio orokorrak atalka Hiria Segurtasuna espazioan Esparru itxietako segurtasuna 2 Larrialdi eta arreta administratiboa3 Suteen aurkako segurtasuna4
|
Azken
batez besteko nota Coruña Bikaina Oso ondo Oso ondo Onargarria Oso ondo Alacant Oso ondo Oso ondo Gaizki Ondo Erregularra Almeria Onargarria Ondo Onargarria Erregularra Erregularra Bartzelona Bikaina Oso ondo Oso ondo Erregularra Erregularra Bilbo Oso ondo Ondo Oso ondo Oso ondo Oso ondo Kordoba Oso ondo Bikaina Onargarria Erregularra Onargarria Granada Onargarria Onargarria Onargarria Erregular... patioan objektu arriskutsurik ba ote dagoen ikusi da; atezaintzak, saskiak edo beste elementu batzuk arriskutsuak ote ziren eta lurrari behar bezala lotuta zeuden; ikastetxearen inguruan goi tentsioko lineak bazeuden; patioko lurzorua kontserbazio egoera onean bazegoen; eraikinen kanpoaldean gune arriskutsurik bazegoen.
|
2010
|
|
Segurtasun handiagoa Segurtasunaren eta zaintzaren atalean lortu dute baloraziorik onena bisitatutako berdeguneek: «oso ongi» atera dute
|
azken
batez besteko nota, eta parkeen %5ek bakarrik gainditu dute «hala holako» kalifikazioa. Hobetu daitezkeen alderdien artean, egiaztatu da parkeen %21ek ez duela behar adina argi eremu batzuetan, eta bostetik batean istripuak eragin ditzaketen elementuak ikusi dira:
|
|
Kalitate oneko instalazioak, hobetu daitekeen informazioa … ko teknikariak EROSKI CONSUMER aztertutako 170 zentroetan berrogeita hamar aldagai baino gehiago aztertu dituzte, instalazioen garbitasun eta mantentze egoera, irisgarritasun maila, segurtasuna eta zaintza, eta erabiltzaileari eskaintzen zaion zerbitzu eta informazio maila ebaluatzeko. Anbulatorioen
|
azken
batez besteko kalifikazioa «ona» da, 2006an lortutakoaren antzekoa, instalazioen garbitasun eta mantentze egoera, segurtasuna eta irisgarritasun maila onak baitira, orduan bezala. Probintzia bakar batek ere ez du azterketa bertan behera uzten, baina, hori bai, guztiek hobetu behar dute zerbitzuen eta informazioaren atala («onargarri» batez baloratua).
|
2011
|
|
(4) Balorazio orokorra: lehen aipatutako 3 ataletako
|
azken
batez besteko nota. Ikusi txosten osoa
|
|
Azken balorazioa: lehen aipatutako lau ataletako
|
azken
batez besteko nota. (6).
|
|
Hala ere, «bikaina» edo «oso ona» jasotzen duten establezimenduen proportzioa %30era iristen da.
|
Azken
batez besteko nota «ongi» lortu duten establezimenduen ehunekoa %26tik %35era igo da, eta batez besteko nota kaskar batekin konformatu behar diren gimnasioak %30etik %21era. Hala ere, bilakaera positibo hori gorabehera, erabiltzailearen zaintza (emandako informazioarekin, bere egoera fisikoaren jarraipen eta kontrol pertsonalizatuarekin edo bere osasunarekiko eta jarduera fisikoaren mailarekiko interesarekin lotutako alderdietan laburbiltzen da) eskasa da oraindik, eta, beraz, gimnasioen %42k ez du atal hori gainditzen.
|