Emaitzak: 5
2008 | ||
Munduko akuiferoetako lurpeko urak munduko ur gezaren horniduraren% 30 dira, eta ehuneko hori deigarria da laku eta ibaien% 0,3arekin alderatzen badugu. Hala ere, lurpeko uren azterketek, oro har, urritasunak izan dituzte, lurpeko uren balioa agerikoa izan arren eta herrialde | askok beren beharrak horiekin asetzen dituzten arren (esaterako, Mauritaniaren ur beharren% 80 akuiferoekin estaltzen dira). Eskualde hezeagoetan ere jendeak gero eta gehiago erabiltzen ditu lurpeko urak, ibaiak eta gainerako gainazal urak oso poluituta baitaude. | |
2018 | ||
Alberto Soler psikologoa gai honi buruz, Ameriketako Pediatria Akademia Bi urte bete baino lehen, telebistaren eta beste pantaila batzuen eraginpean egotea erabat saihestea. Hau da, pantailak erabiltzea kaltegarria da nutrizioaren ikuspegitik, haur | askok beren beharren gainetik jaten baitute, ez baitira konturatzen zenbat jaten duten, baizik eta hizkuntzari, arretari, oroimenari eta loari ere eragiten die besteak beste, Elikatzeko ordua espazio bikaina da haurraren eta zaintzailearen arteko komunikaziorako, afektuerako, harremanetarako eta harremanetarako; beraz, erabakiak errespetatzen dira, hala nola mantsoago joatea edo janari gehiago nahi ez ... Helduek haurtxoekin eta haurrekin dituzten jarrerak konfiantzan eta arnasan oinarritu behar dira, eta adi egon behar dute adierazten dutenarekin, ahoz zein hitzik gabe, eta hori ezin da lortu pantailen edo bestelako entretenimenduen bidez. El dietista nutrizionista, Julio Basulto ondo azaltzen du artikulu hau seme alabekin giro atsegin eta lasaian eta, jakina, irudi elektronikorik gabe jatearen garrantzia.Jaterakoan hitz egin, abestu eta dibertitu egin gaitezke gure haurrekin, baina pantaila, hertsapen eta engainurik gabe. | |
2022 | ||
Ulertzen dut pazienteen haserrea, ez ditugu | askotan beraien beharrak konpondu, baina gelditu gabe egon gara lanean. | |
Ulertzen dut pazienteen haserrea, ez ditugu | askotan beraien beharrak konpondu, baina gelditu gabe egon gara lanean. | |
2023 | ||
Izen emateak gora egiteaz gain, jolas eta ekintzatan ere umeen parte hartzeak gora egin duela nabarmendu nahi izan du Amaia Arregik:" Desprogramazioaren aldeko apustu egiten jarraitzen dugu, eta aurten haurrek inoiz baino iniziatiba handiagoa erakutsi dute, zentzu horretan ekintza | asko beraien beharretatik abiatu dira; eta aldi berean horrek, talde desberdinen batuketa ekarri du, adinartekotasunak toki handia izan du udalekuak honi esker". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
asko | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Osagaiz | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
asko berak | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
asko berak behar | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |