Emaitzak: 5
2008 | ||
Mongeren tesiak dio eskolaren irakaskuntza-eredua ez dela apenas aldatu, eta oinarrizko teknologia erabiltzen jarraitzen du, hau da, hitz inprimatua. Gizartean gertatzen | ari diren aldaketa guztien aurrean, eskolak ezin duela geldirik geratu iritzi dio," zaharkitua geratzeko arriskua baitu". " Hortaz, ezin da espero teknologia berriak ezartze hutsarekin eskola bere kabuz aldatuko denik. | |
2014 | ||
ekonomia, Bilbo ingurukoa batez ere. Buruzagi abertzaleak gerra galdu ondoko etsipenak jota zeuden, eta nolabait ere, galduta sentitzen ziren gizartean gertatzen | ari ziren aldaketa haien guztien aurrean, zehazki nola jokatu ez zekitela. Horrela, euskara eta euskal nazioa hil edo biziko egoeran sentitzen zutelako kezkatuta, eta buruzagi abertzaleen jarrera pasiboarekin etsita, 50eko hamarkadako gazte abertzale batzuk egoera hura irauli egin behar zutela hausnartzen hasi ziren. | |
2015 | ||
Egoeraren nahasgarri, Urmenetak, politikan ari ziren gainerako militarrek bezainbat, asaldura gaitza sentitu zuen. Bere kasuan, gainera, ilusio bereziaz jarraitzen ari zen Ejertzitoan ematen | ari ziren aldaketa guztiak, Manuel Gutierrez Mellado haren lagun minak Gobernuko lehen presidenteordetza Defentsa-aferetarako hartu zuenez geroztik, 1976ko irailean. | |
2020 | ||
Berrikuntzaren ikuspegitik, ikuspegi indibidualetik aurreko egoerara itzultzen saiatzea da sor daitekeen egoera arriskutsuenetako bat. Bizitzen | ari garen aldaketa guztiak kontuan hartuta, zientifikoki ezinezkoa da abiapuntu berera itzultzea, eta krisi sistemiko bati, hala nola COVID-19arenari, positiboki erantzun ahal izateko, elkarrekin konektatutako ekintza berrietan pentsatu behar dugu. COVID-19rako txerto bat funtsezkoa da epe labur eta ertainean, baina ekimen politiko, ekonomiko eta sozialen sorta batean pentsatu behar dugu, aurre egin behar diogun erronkaren maila duen benetako eraldaketa-mugimendua osatu ahal izateko. | |
2022 | ||
Guzti hau kontuan hartuta, eta hezkuntzaren egungo errealitatea mahaigaineratuta, urriaren 27an hezkuntzaren gaineko ofentsiba kapitalista salatzeko hartuko ditugu kaleak. Argi eta garbi adieraziko dugu ematen | ari diren aldaketa guztiak ez direla langile klasearen beharretakoak ezta ikas baldintzak hobetzeko eginak. Honekin batera, gure aurtengo erronka ere bada ikasleriak jada normalizatuak dituen hezkuntzaren" arazoak" edo/ eta jarrera/ zigor autoritario zein kontrol mekanismoak desnormalizatu, eta hauek borrokatzea; finean, ikasleariarengan kontzientzia piztu eta hezkuntzaren problematikari aurre egiteko antolakuntza geroz eta garatuago bat lortzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ari izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ari izan aldaketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ari izan aldaketa guzti | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |