Emaitzak: 6
2012 | ||
Horrez gain, kritika akademikoari dagokio inguruko literaturen joerak ezagutu eta euskal literaturarenekin alderatzea, literatur korronteak identifikatzea eta literatur aroak zehazteko irizpideak jartzea. Lanen kalitatearen inguruan, azaldu behar du | lana zerk egiten duen kalitatezko, irakurleen orientazioari laguntzeko eta kalitatezko literatur erreferenteak bultzatzeko. Horrekin lotuta, hierarkizazio irizpideak etengabe eguneratu eta eztabaidatu behar ditu. | |
2015 | ||
Hori, nagusiki, adineko emakumeek beren bizitzan zaintzara bideratutako lanak egin behar izan dituztelako da, beren seme alabena, bilobena, adineko familiakoena... Ondorioz, bestea beren buruaren aurretik jartzeko ohitura dute, eta era berean, badakite zaintza | lanak zer nolako karga dakarren egin behar duenarentzat. | |
2020 | ||
Honakoak izan dira galdetegiak izan dituen atalak: (1) elkarrizketatuaren gaiarekiko lotura eta terminoaren kokapena," Zergatik murgildu zinen hezkidetzaren munduan?"," Zer da zuretzat hezkidetza?"; (2) errealitatearen analisia," Nola ikusten duzu gaur egun hezkidetza Haur Hezkuntzan?"," Zer nolako materialak eta lanak egiten dira Haur Hezkuntzan?"," Egiten den | lanak zer nolako indarguneak eta ahulguneak ditu?", eta, azkenik (3), errealitate horren gainean egindako lan nahiz esperientzien ezagutza," Zein izan zen zuen lana/ ikerketa?"," Zer ikasi zenuten?"," Zer lan egiten da egun Haur Hezkuntzako geletan ikuspegi hezkidetzaile batetik?". | |
2023 | ||
Aurreko atalean azaldu dugun moduan, hezkuntzarekin batera gazteen bizitza aktiborako trantsizioan eragin zuzena duen faktore nagusia, hezkuntzarekin batera, lana da. Atal honetan, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertuko dugu eta, bestetik, gazteen lan egoera orokorra. | |
Jarraian, aipatutakoarekin lotura eginez, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertzen saiatuko gara. Horretarako, lehendabizi Lanbide Heziketako datuak aztertuko ditugu. | |
Atal honi amaiera emateko, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertu ostean, gazteen lan egoera orokorra izango dugu hizpide. 16 urte arteko gazteen jarduera tasari8 dagokionez,% 52,2koa zen 2020an Espainiako Estatuan; beraz, inaktibo zegoen biztanleria% 47,8 zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan zer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan zer lotura | 3 (0,02) |
lan zer nolako | 2 (0,01) |
lan zer egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |