Emaitzak: 10
2002 | ||
Behe urratsetan, batez ere, hiztegia lantzen da etagalderen erantzunak prestatzeko bide zuzena. Besteetan testu eratan arreta gehiagojartzen dugu eta askoz ere kontzienteagoak dira | lana zertarako egiten ari diren.Betetzeko ariketak sartu ditugunean, azalpenak eskatzen dizkigute. | |
2005 | ||
Informazio fasea (Zer esan nahi du honek?): bere | lana zergatik egiten duenera horretan arrazoitzea litzateke. Honen helburua irakaslearen ideia teorikoen eta printzipioen indukzioa bultzatzea da. | |
2009 | ||
oso formatu zehatzetan aurkeztu behar da dokumentazio jakin bat; ez dituzte onartzen gaur egun sortzen diren formatu guztiak, eta, oro har, ez dituzte ondo ulertzen dauden lizentzia berriak, hala nola lizentzia libreak eta abar. Oro har, Bernako Konbentzioaren “eskubide guztiak erreserbatuta” onartzen dituzte, baina ez dira erraz samar sortzen eta norbaiten | lanarekin zer egin daitekeen esaten ari diren joera berriak. Nola dabil zerbitzua? | |
2012 | ||
Horrez gain, kritika akademikoari dagokio inguruko literaturen joerak ezagutu eta euskal literaturarenekin alderatzea, literatur korronteak identifikatzea eta literatur aroak zehazteko irizpideak jartzea. Lanen kalitatearen inguruan, azaldu behar du | lana zerk egiten duen kalitatezko, irakurleen orientazioari laguntzeko eta kalitatezko literatur erreferenteak bultzatzeko. Horrekin lotuta, hierarkizazio irizpideak etengabe eguneratu eta eztabaidatu behar ditu. | |
2016 | ||
Arazo txikiak dauzkagu egunero baina laster konpontzen dira. Umeekin hitz egiten da eta ondo ulertzen dituzte arazoa eta konponbidea.Zure | lanen zer egiten duzu. Nola eta zenbat jaten duten ikusten dut, arauak errespetatzea eta errespetu faltarik ez edukitzea. Gero patioan zaintzen dut ezer ez gertatzea.Zure lanean egun batean eduki duzu arazorik umeekin. Aretan, orain dela urte batzuk baziren bi anai biki eta lan asko ematen ziguten oso bihurriak zirelako.Zenbat lankide dituzu. Jantokian gara sei lankide, bakoitzak bere lana du, baina gure artean laguntzen gara. | |
2018 | ||
Egoera baliatuz, segidan antolatu zuen herrikoekin seinale sistema bat gauazko | lanean zer egin behar zuten jakiteko. Ortzanzurietan, Lepoeder aldean soldadu zegoelarik, Garralda aldera, Ilarritara so egiten zuen, han ezartzen baitzituen anaiak kolorezko oihal batzuk. | |
2020 | ||
| Lanetik kanpo zer egitea gustatzen zaion galdetuta," pixka bat denetik" esan du. Egañak etxetik atera eta mendira joatea atsegin du, baita itsasoan ibiltzea ere. | |
–Guk geure | lanarekin zer egin? | |
Gramatika batzordeak bete du agindua, eta lana gizarteari eta Euskaltzaindiari eskaini dio. Orain kritikak eta iritziak hartuko dira, eta horiek bildu eta integratu ondoren, Euskaltzaindiak erabaki du | lanarekin zer egin, hori ez baitagokio Batzordeari. | |
2021 | ||
Happy ending eskema binario absurdoa onartzen badugu, Shakespeareren | lanekin zer egingo genuke: tragediak maisulanak direla esan eta komediak txatxukeriak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
lana | 3 (0,02) |
lanarekin | 3 (0,02) |
Lanetik kanpo | 1 (0,01) |
lanean | 1 (0,01) |
lanekin | 1 (0,01) |
lanen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan zer | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan zer egin | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |