Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Ekonomian inolako balio dimentsionalik ez dagoenez, objektiboki neurgarriizanen litzatekeen lan baliorik ez baliagarritasun baliorik?, merkantziak ezin liratekeebaluatuak izan monetarik ezean; monetak beraien neurri numerikoa ematen du etasoilik berak eman dezake neurri numeriko hori. Moneta existituko ez balitz, merkantziek edo produktuek fisikoki izaten direnak izaten segituko lukete; alegia, objektuheterogeneoen kaosa, bata bestearekin inolako konparaketa kuantitatiborik egitekoaukerarik gabe.
2001
‎Entzun osteko fasea: Ikasleen erantzunak ebaluatzerakoan (ulermen ariketarenfeed back edo atzera elikadura) kontuan hartu dut ulermen gaitasunaren izaeraaktiboa; hau da, erantzunaren egokitasunaz bezainbeste arduratu naiz erantzunaren prozesaketan egindako lanaren balioaz. Bestalde, ariketa askotan, bideo dokumentutik jasotako inputa beste zeregin batzuetarako erabili dugu, dela idazlantxo bat egiteko, dela eduki gramatikalen bat argitu eta azaltzeko, etaabarretarako.
‎Galdeketako hirugarren puntuan, egindako lanaren balioaz galdetzen nien.Irakasle biak bat etorri dira esperientziaren alderdi onak azpimarratzean. Hona, jarraian, irakasle horiek egindako zenbait iruzkin:
2002
‎Horrelamonarkia nobleziaren babesle bihurtu zen. Hala ere, lanaren balioa aberasteko, interesgarria daegileak Nafarroako egoera Europako beste lurraldeetakoarekin alderatu izana. Izan ere, Mendebaldeko Europa osoan behatzen da fenonemo berbera.
‎Solasaldietako batzuetan literatura kritikoaren lana egiten du, batik bat poeta zahar (Plauto, Katulo, Luzilio) eta berrien (Virgilio, Vario edo bera) artean soilik azken hauek defendatuz eta poetaren lanaren balioa eta garrantzia erakutsiz. Gai hau lantzen duen lan ezagunena II, 3 gutuna da, Ars poetica:
2003
‎izateari, norberak eguneroko langintzan darabiltzan parametroetatikaparteko gertaerak baztertzera eta arbuiatzera eramaten gaituena. Guztiok izatendugu horretarako joera, ia ia konturatu gabea, eta ez dator gaizki behin edo behinbesteen lanen balioari erreparatzea, eta batzuetan bizi garen ulertezintasunetik ihesegitea.
2006
‎Garai horretan helduko zaio bere lanaren balioaren aitortza zirkulu intelektualetatik, eta hainbat sari jasoko ditu: Hegel saria (Stuttgart, 1974), Sigmund Freud saria (Darmstadt, 1976) eta Adorno saria (1980).
2008
‎Oinarri irizpide demokratiko honek, ikusiko dugunez, oinarri ideologiko bi ditu. Alde batetik, lan balioaren teoria, aberastasunaren benetako sortzailea lana delakoan. Bestetik, azken bi mendeotan Mendebaldeko herrietan gero eta zabalduago dagoen ideologia berdintzailea enpresan ezartzea (Ballestero, 1990:
Lan balioaren teoriak, berez, ez du oinarritzen «bazkide bakoitzak boto bat» oinarri irizpidean azaltzen den irizpide berdintzailea. Aberastasunaren benetako sortzailea lana bada, pertsona bakoitzak aberastasuna sortzeko ematen duena bere lan ekarpenarekin dago loturik, eta lan ekarpen horrek ez du zertan berdina izan pertsona guztiengan.
‎Aberastasunaren benetako sortzailea lana bada, pertsona bakoitzak aberastasuna sortzeko ematen duena bere lan ekarpenarekin dago loturik, eta lan ekarpen horrek ez du zertan berdina izan pertsona guztiengan. Beraz, irizpide berdintzailea eta lan balioaren irizpidea kontrajarriak ere izan daitezke. Hauxe izan daiteke, orobat, kooperatiben errealitatean, eta legedian?
2009
‎Ikerlan batean, non emakume dominikarren eta magrebtarren egoera konparatzen den (Gregorio eta Ramfrez, 2000), ikus daiteke bai jatorrizko bai helmugakoherrialdean dituzten estatusek eragin dutela emigrazioarekin gertatzen diren aldaketen pertzepzioetan eta familiarekin duten eskakizunetan. Dominikar Errepublikako gizartean emakumeek estrategia produktiboen bidez, etxera dirua eramatendute; hala ere, haien lanaren balioa ez da onartzen lan merkatu formalean edoinformalean, ez sozialki ezta ekonomikoki ere. Marokon saritzen den papera, etxekoandrearena, amarena edota emaztearena da, eta rol hori bertan behera uztea edojaramonik ez egitea, zigortzen da.
2017
‎Lan honen helburuen artean ez dago aipatutako proposamen edo ereduen artean zein den benetako Artifizioari dagokiona argitzea, ikerlari askok lan handia egin baitute norabide horretan adostasun batetaraheldu gabe. Aitzitik, Juaneloren lana balioan jartzea dugu helburu. Horretarako, ondorengo sekzioetanJuaneloren beste lan batzuen azterketa egingo da eta bere garaian izan zuen ospea nabarmenduko da, gaur egun daukanarekin konparatuz.
‎Zeinu hizkuntzaren irakaskuntza diseinatzeko urrats bat eman nahi dugu. Izan ere, Abadiaket. al. ek (2005) dioten moduan, azken urteotan gora egin du zeinu hizkuntza ikasten dutenentzuleen kopuruak, eta gurea bezalako lanek balioko dute ikaste irakaste prozesua hobetzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia