Emaitzak: 7
2000 | ||
Hau da historia honen bigarren une ardatza: handik aurrera elizbarrutiak etaapaiz erlijiosoek | bazekiten beren Diozesi agintariaren arauak zeintzuk ziren, etahoriei, eta ez besteri, zor zieten beren menpekotasuna. Zalantzarik gabe, Gobernukosektore jakin baten eta militarren agindupetik at, eliz barneko burujabetasuna berreskuratu nahi izan zuen Lauzurikak, frankismoaren barnean hurbilen zituen indarpolitikoen babesa segurtatuz, pentsa daitekeenez. | |
2002 | ||
Larrua jotzean amoranteak, zalantzan, Ez | dakite beren desirak ordenatzen. Bortxaz besarkatzen dira, elkarri Min eginez, haginkatu egiten dituzte Ezpainak, eta samindurik daude Laztanka eta mosuka. | |
2007 | ||
Askotan ez dira gai izaten horren izena esateko ere (Jahoda, 1962; Piaget eta Weil, 1951), eta, esan dezaketenean, izen horren adieratik ulertzen dutena oso nahasia da (Jahoda 1963a, 1964). 5 urte dituztenetikaurrera, gehienek | badakite beren herrialdearen izena. Jahoda k (1963a, 1964), adibidez, Glasgowen 6 urtetik 11 urtera bitarteko haurrekin egindako ikerketabatean, egiaztatu zuen haurrek (txikienek ere) Eskozia hitza ezagutzen zutela. | |
6 urtekoen% 83k eta 10 eta 14 urteko guztiekondo erantzun zioten galderari. Adin bakoitzeko haur gehienek ere(% 73k,% 83keta% 95ek, hurrenez hurren) | bazekiten beren herrialdea Europa baino txikiagoazela. Ostera, 6 urteko haur gehienek ez zekiten Europako beste edozein herrialderen izenik; 10 urtekoek, lauzpabost, eta 14 urtekoek, 6 edo 7, batez beste. | |
2012 | ||
Aitzitik, beste ekonomia egitura batzuek ez dute | jakin beren burua defendatzen.Herrialde batzuek beren produkzio gaitasuna pixkanaka hondoratzen utzi dute, zorrak pilatzeko tranparekin beren burua engainatuz. Pixkanaka, finantza arlokopresio taldeen estrategien menpe utzi dituzte ekonomia politikak, alderik ez dagobalizko ezker eskuin jarreren artean?. | |
2014 | ||
Ez dira jabetzen norbait gogaitzen, kolpatzen edo nahasten dutenean. Ez | dakite beren ekintzaren erritmoa bizkortzen edo moteltzen. | |
2015 | ||
atal digitalak sortu, eta online edukietan lan egiten duten profesionalak ipini dituzte. Irratiek ere | badakite beren bisitarien erdiek webgunean bilatzen dutela informazioa, plataforma mugikorren bitartez; horrenbestez, kazetaritza eta narratiba estrategiak definitu behar izan dituzte. Komunikazio digitalaren ereduan, ez da diskurtso transmediatiko bat soilik eratzen; genero zaharrak ere eguneratzen dira (esate baterako, kazetaritza literarioa eta datu kazetaritza, zeinak murgiltze bidezko kazetaritza estrategia batekin lotuta baitaude), eta istorio konplexu eta interaktiboetan barneratzeko aukera ematen zaie ikus entzuleei. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin berak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin berak herrialde | 2 (0,01) |
jakin berak bisitari | 1 (0,01) |
jakin berak buru | 1 (0,01) |
jakin berak desira | 1 (0,01) |
jakin berak diozesi | 1 (0,01) |
jakin berak ekintza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |