2002
|
|
GOL... askatasun semea zan. Txakur zaharrari
|
bere
zerak eta zereginak irakastea errez izan bajaken be, GOL ek inoren esanei jaramon eskas egiten eutsen.
|
|
Ixildu egiten al ditu
|
bere
zerak. Arrigarria orixe, eiztariak eta arrantzale" sportzale" oiek, izugarrikeriak kontatzen, maixu jatorrak izaten dira ta.
|
2003
|
|
Besteari ea
|
berak
zer zion, eta:
|
|
Marizikinori, gero
|
beragaz
zer edo zer gura dodala pentsauko dau, beti neu banabilko... hagin estutuak erakutsiz, maltzurki begiratu zion.
|
|
Baina
|
berak
zer zekien, bada. Eta beti hain mingarria bazen?
|
|
Bada, subjektibotasuna, nire irakurle maitea (ni neu, alegia). Gizakiak subjektiboak gara, ezin irten dugu geugandik;
|
beraz
zertarako bilatu ditu gizakiak egia handiak, teoria biribilak, moral tinkoak, arau betirakoak, e.a.. Zergatik sinistu dute euren pentsamenduak betiko geldituko zirela?
|
2004
|
|
Juanek
|
berak
zer ote dio. Aingeruekin dantzan ibiliko da seguru asko.
|
2007
|
|
Ta gerra
|
bertan
zer egingo dun iñor eztaki oraindik.
|
|
Ta gerra
|
bertan
zer egingo dun iñor eztaki oraindik.
|
|
Beragaz jardun eta neu be liburu barik ibiliko naz. Halan ba, herriak
|
berak
zer sortzen deustan sentidu, eta gogoaren arabera jokatu dot, liburuetakoa ikusteko eta entzuteko beharrizana izan barik. Brasildarrek eta bidaiariek Brasilen ganera zer esaten daben izango dot gogoan.
|
2009
|
|
Ordu txarrean, gizajo handiak! Sanson
|
bera
zer zan, ba, Txotxopinen ondoan?
|
2011
|
|
Harago joan behar da, hizkuntza azterketaz harago, alegia. Itzulpena behar bezala kontestualizatuko bada, kultura jakin bateko itzulpen elementuen artean behar den moduko bereizketa egin behar da, itzulpen jakinen posizio justua deskribatu behar da, ezen testu beraren itzulpen bik ez baitute jatorrizkoaren leku
|
berean
zertan egon. Gainera, itzulpenak betetzea aurreikusten ziren helburuak zein ziren azaldu behar da, itzulpena nola aurkeztu den aztertu eta, azkenean, aurreikusitakoak bete direnetz frogatu, eta itzulpena onartzen denetz ikusi.
|
2019
|
|
Hamaika pausoko" Abaituaren emakumeak" zirela eta ere izan zen iritzi kontrajarririk emakume ereduak" negargarriak" omen zirelako eta zentsuratu egin behar zirela iradokiz. Juan Garziak hamabost urte geroago eztabaida haren karietara idatziriko artikulua oroituz, esan zuen moduan," Ez dira Saizarbitoriak proposatzen dituen emakume ereduak; Saizarbitoriaren narratzaileak aipatzen duen idazlearen emakume mamuak dira, eta hain zuzen ere emakumeok Iñaki Abaituarentzat
|
berarentzat
zer diren ageri zaigu, eta ez inolako eredurik; are gutxiago Saizarbitoriak aldeztutakorik" (Garzia 2011: 20).
|
|
• Nola irudikatzen dute gainerakoek emakume hau?
|
Bere
zer alderdi nabarmentzen dute?
|
2021
|
|
EIBZ k antolatzen duen Eskolako Literatur Kanona (ELK) prestakuntzari erreferentzia egiten dio IE2 k, esate baterako. Azaltzen duenez, ikastaroan hainbat gai lantzeko aukera egoten da, baina
|
berak
zer liburu eraman, zer egin lan horiekin eta lantzeko moduak eskaintzea bereziki baloratzen du modu positiboan: " Didaktikarako baliabideak behar ditugu irakasleok, uste baitut horretan zenbait gabezia dugula".
|