Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 69

2000
‎Familia gizabanakoez osatuta dago, eta bakoitzak bere historia eta bere norberatasuna ditu. Gizabanako bakoitza eta beraien arteko elkarreragina familiaren barnean aztertuko dute.Talde honen barruan Ackerman Institute, Whitaker eta bere jarraitzaileak, Filadelfiako Taldea, Bowen eta bere taldea, eta orientazio Taldeoanalitikoa aipatu ditugu.
‎Baina, Familia Terapiako ia maisu guztiak psikoanalisitik etorriak ziren. Eskoletako liderrakbakarrik aipatzeko, Ackerman, Whitaker, Jackson, Watzlawick, Sluzki, Wynne, Lidz, Bowen, Boszormenyi Nagy, Selvini eta bere talde osoa, Andolfi, Cancrini, Skinner, Kaufmann, Masson, Stierlin etab. gogoratuko ditugu. Hau da, eskoletakoia lider guztiek, sistemikoenetatik hasi eta psikoanalitikoenetaraino, Jay Haleysalbu (hau ez baitzetorren Osasun Mentalaren eremutik), entrenamendupsikoanalitikoa izan zuten.
‎Eskizofrenikoen familietako komunikazioari buruzko azterketa berrietanoinarritzen da eredua. Bateson eta bere taldearen (Wynne k, Lidz ek, Bowen-ek etaabarrek osatua, beren taldeekin bakoitza) hasierako ikerketen ondoren, desiratutako emaitzak eman ez zituztenak?, EEBBetan burututako azterketa berriakikerketa tresna sistematizatuak lortzen ahalegintzen dira, elkartruke eskizofrenikoaduten familietan elkarreragina aztertzeko. Honela, Wynne k eta Singer ek (1965), eskizofrenikoen gurasoen komunikazioan, Komunikazioaren Desbiderapenaderitzotena aztertzeko teknika bat garatu dute, eta Doane k eta bestek (1981) guraso eta seme alaben arteko harremanetako Estilo Afektiboa neurtzen duen bestebat landu dute.
‎Barneko eta kanpoko taldea elkarren baldintzapean daude, haurrak barne taldea diskriminatua duelako; hau da, bere taldeko kideek lotura desberdinak ezartzendituzte (ama aita, ama/ seme alaba, aita/ seme alaba), hain zuzen ere, kanpo munduko objektuekin desberdindutako lotura baldintzatuak.
‎Batez ere, lehengoratze araua, zeinean taldearena dena taldeari itzultzeandatzan. Adibidez, saiotik kanpo zenbait partaideek beren artean taldeaz hitz egitenbadute, talde guztiari horren berri emateko konpromisoa izatea.
‎Caparros-ek (1993a) dioenez, talde psikoterapia analitikoak oraindik mugatugabea du bere objektua, eta, bere teoriari dagokionez, gizabanakoaren kideekikoharremana subjektu bakunaren eraikuntzan duen eraginari buruzko teoriekin lotutadago. Beraz talde analisiaren teoriak gizabanakoaren ezagutzarekin du lotura etazerikusia, eta bere teoria eta teknika ere, gizabanakoari zuzentzen zaizkionekindaude elkarreraginean.
2001
‎Gizabanakoa taldekide modura kontsideratuz, bere taldeko beste kideekin harremanetan bizi da. Baina, aldi berean, taldeak ere beste talde batzuekin harremanetan daude etengabe, eta taldearteko harreman horiek ez dira hutsean gertatzen.
‎Gai berbera landu daiteke beste ikuspuntu desberdin batetik, ikuspuntu kimiko fisikotik alegia. Ikuspuntu horren arabera, oro har, molekulen egitura kimikoa, bere talde funtzionalen ezaugarriak, bapore presioak, hegazkortasuna eta abar aztertzen dira.
2002
‎azpimarratuko du. Itoizko kasua adibide modura erabil liteke hemen azaldutakoa ulertzeko; batetik, Antonio Casas ek eta bere taldeak azterketa (anti) zientifikoaren bidez, zientzia ofiziala kritikatu dute; auzokideek, berriz, beren gizarte eta kultura testuinguruaren alde agertuz, horrek duen esanahiarekin, ingurumenaren aurkako eraso berri bat ekidin nahi izan dute. Era berean, ez dago esan beharrik pixkanaka pixkanaka, denboran zehar, egunkarietan (gutxi batzuetan) argitaratutako, bestelako?
‎Beste aldetik, Zaborra Irratia sortu zuen Altsasun izen bereko taldeak, OR Konpon aldizkariaren osagarri gisa. Nafarroako Sakanako herrietan ziren herri talde ezberdinek osaturiko asanbladak kudeatzen zuen emisoraren martxa, bakoitzak bere helburu eta aldarrikapen propioak baztertu gabe34 Lehenengo emanaldiagramazioa moldatzeko orduan, talde bakoitzak bere irratsaio propioa zuen eta edu 1983ko abenduaren 24an eskaini zuen, eta astebete beranduago ixtera behartu zuten arazo teknikoek.
‎Horrela, estatu frantseseko lurraldeetatik emititzea debekatzen zuen legeria saihesten zuten emanaldi horiek, irrati periferikoek erabiltzen zuten trikimailu bera erabiliz. Ziburutik emititu zuen 1978tik aurrera, izaera propioa zuen emisora bihurtuta, baina RTLRadio Luxenburg() izeneko irrati kateak erosi zuen emandegia 1981ean, eta bere taldean integratu zuen, baina euskarazko saioak bertan behera utzi zituen.
‎Baldin eta taldekide bakoitzari bere taldeko kideak birdefinizioagaz bat datozela sinetsarazten bazaio, birdefinizioa bere egiten ez duen kideak jokoz kanpo geratuko dela intuituko du, eta, hori horrela izan ez dadin, jarrera nagusia egingo du bere, taldean normaltasun osoz segitu ahal izateko. Birdefinizioa bere ez egiteak taldearen aurreko portaera desbideraketa onartezina ekarriko luke.
‎Paumek hegazti lotsagabeari lumak kendu zizkioten eta ihes eragin zioten mokoka. Gaizki tratatutako erroia bere taldera itzultzen hasi zen triste; eta talde honek jaurtita irain penagarria jasan zuen. Orduan, lehenago mesprezatu zituen haietariko batek esan zion:
2003
‎Honako diru-laguntza hauek jaso ziren: Banco de Bilbaok eta Banco de Vizcayak, bakoitzak bere aldetik emandako 50.000 pezetak; Gipuzkoako diputazioaren 100.000 pezeta, eta Iruñeko udalaren 25.000, halaber, Patxi Letamendik eta bere taldeak emandako 40.925 pezetak, Andima Ibiñagabeitia saria, Bizkaiko Mediku Elkargoaren 30.000 pezetak edota Insisa empresarena.
2005
‎Halatan, orain arteurraturiko bidean jarraitzea eta urtetik urtera indarberritzea da garrantzizkoena: iritzi publikoaren sektore gehiagotara iritsiz, betikoen egiazko izaera agerian utziz, jokabide zuriak salatuz, legezko argudioak eta borondate politikoak emendatuz, zentzuaren alde espazio berriak itxuratuz, urtero egun hauetan Hondarribia hedabideen ikusminaren eta jakin minaren gune bilakatuz, bazterkeria agerian uzteko» (Editoriala, 2000/9/9). Ikusten dugunez, gutxiengoaren jarreraren alde egiteaz gain, emakumezkoen helburuak bereekin identifikatu eta gatazkaren inguruan bere taldearen diskurtsoaren nondik norakoak erakusten ditu: betikoen benetako aurpegiaagerrarazi eta bazterketaren berri eman.
‎Zuzendariakgehien motibatzen dituen arloak hauek dira: ikastetxearen helburuak lortzea, berelana baloratzea, ongizatearen sentimenduaz jabetzea, irakasleekin harreman onakizatea, bere taldearen laguntza eskuratzea, ikastetxean lider sentitzea, ikastetxekokideen babesa sentitzea eta abar.
‎pertsonak talde batean liderrarenpapera hartzen badu, beste kideen eragina eskasa izango da erabakiakhartzerakoan. Baina bere taldean, jarraitzaile papera, jokatzen badu, bestekideen eragina eta presioa handiagoa izango da erabakia hartzeko orduan.
‎3.4 irudia. Bullard ek eta bere taldeak 1965 urtean argitaratutako Hego Amerika eta Afrika kontinenteen arteko uztarketa. Honetarako kostaldea erabili beharrean estreinakoz kontinente plataformaren eta ezpondaren arteko muga erabili zuten, zehatzago izateko? 914 m ko sestra kurba.
2006
‎tradizio hori baliatzen dute eta, aldi berean, berau berritzen dute; baliozkotasun asmoek, kritikatuak izan daitezkeenek? inter subjektiboki aitortzearen bidez euren ekintzak koordinatzen dituztenez, interakzioan parte hartzen ari direnak talde sozialetan duten pertenentzian sostengatzen dira eta, aldi berean, taldeon integrazioa berresten dute; haurra erreferentziako pertsonekin interakzioan sartzen denez, dagoeneko konpetenteak diren agenteekin?, bere talde sozialaren balio orientazioak barneratzen ditu eta ekintzarako gaitasun jeneralizatuak eskuratzen ditu. Ulermenaren alderdi funtzionaletik, ekintza komunikatiboa tradizioarentzat eta jakintza kulturala eraberritzeko da baliagarria; ekintzaren koordinazioaren alderditik, integrazio sozialarentzat eta elkartasuna sortzeko da baliagarria; sozializazioaren ikuspegitik, azkenik, identitate pertsonalak egikaritzeko da baliagarria.
2007
‎Ekintzaren araberakoak. Ez da gauza bera talde batean ekintza bat martxanjartzea eta talde horrekin lan egitea, edo euskarri bat martxan jartzea. Ez dagoera bakar bat; ekintza bakoitzak prozesu jakin batzuk behar ditu.
‎Mikel Buesak eta bere taldeak egin duten lanetik hainbat ondorio atera daitezkezentro teknologikoen eta enpresen arteko harremanaz (Buesa, 2001; Zubiaurre, 2002; Liburu Zuria, 2005). Enpresa berritzaileen iritziz, zentroek oro har lanteknologiko ona egiten dute(% 84k baietz erantzuten du,% 14k neurri batean eta% 2k ezetz) eta enpresen beharretara egokitzen dira(% 72,% 24,% 4 hurrenezhurren).
‎Sozializazioak, indibiduazioarekin batera, garapen soziala delako prozesua osatzendu; gizakia bere taldeko zein gizarteko kide bihurtzen den prosezua, alegia. Indibiduazioaren bitartez, pertsonak, besteengandik bereizirik dagoen gizakia delaikasteaz gain, bere ezaugarriak ezagutu eta gizartearen eskarietara egokitzen ditu.
‎Arazo hori aztertu zuen lehen ikertzaileaPiaget izan zen (1924; Piaget eta Weil, 1951), eta honako hau egiaztatu zuen: 10 11urteko haur suitzarrek ez zutela onartzen aldi berean talde lokal (adibidez, Genevakoak) eta talde nazional (suitzarrak) bateko kideak zirenik. Jahoda k (1963a, 1964) ere arazo hori aztertu zuen 6 urtetik 11 urtera bitarteko haurrekinGlasgowen.
‎Gizarte kategorizazioaren teoriaren arabera, berriz, gizarte testuinguruareneraginez, haurrarentzat nazio identitatearen garrantzia nabarmentzen denean, haurrak gehiago estereotipatuko ditu bere taldeko kideak beste egoera bateanbaino. Alabaina, ez dago hipotesi hori egiaztatzen duen ikerketarik.
‎Nabarmena da talde jakin bateko preso bati kalera ateratzeko (libre nahiz gradu arin baten bidez) eska dakiokeen adierazpen publiko bat egiteak nahiz jarrera berezi bat erakusteak izan lezakeen eragina gizartean eta taldean bertan. Adierazpen horren bidez, demagun, presoak arbuiatu egiten du bere taldea, eta, ondorioz, administrazioak erraztu egiten dio kaleratze bidea. Horrela jokatuta, adierazpena eskatu diotenek eskuak garbi dituzte dena delako preso hori besteetatik bereizteko, dena delako preso horrek bere burua talde horretako eragin eremutik at uzten duelako, eta besteei eskaintzen ez dieten kaleratze bidea eskain diezaiokete adierazpen hori egin duenari.
‎Donostiako alkateak errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko bere taldearen arrazoiak aipatzen dituen idatzi bat eraman zuen atzoko bilerara.
‎[errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko bere taldearen arrazoiak aipatzen dituen idatzi bat]
‎[idatzi bat] [errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko bere taldearen arrazoiak aipatzen dituenA]
‎Donostiako alkateak [idatzi bat] eraman zuen atzoko bilerara, [errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko bere taldearen arrazoiak aipatzen dituenA].
‎Hor komeni da aldatu bi egitea: batean aditz aurrera eroanda atzoko bilerara informazioa; bestean aurreratuta sekuentzia bat kortxetearen barruan, bere taldearen arrazoiak aipatzen dituenA:
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen,[ bere taldearen arrazoiak aipatzen dituenA errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen,[ bere taldearen arrazoiak aipatzen dituenA erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen GAINEAN].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [aipatzen dituenA bere taldearen arrazoiak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen GAINEAN].
‎Kontuan hartuta sintagma batek, bere taldearen arrazoiak osagarri zuzenak, galderazko esangura duela (gaztelaniaz: (CUALES SON) las razones de su grupo), (ikus 8 unitatea) beste aldatu bat ere egin daiteke (aposizio barruan):
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [aipatzen duenA ZEIN (TZUK) arrazoi ditueN bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [ETA BERTAN/ BERTON/ HAN aipatzen du zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [ZEINETAN aipatzen BAITu zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, ZEINETAN aipatzen dueN zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [NON aipatzen BAITu zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [NON aipatzen dueN zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [eta bertan aipatzen du zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko ZEIN kokagune izango dueN behin betiko errauste plantak].
‎Donostiako alkateak atzo bilerara idatzi bat eraman zuen, [eta bertan aipatzen du zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak atzeratzeko erabakia ZEIN kokagune izango dueN behin betiko errauste plantak].
‎Donostiako alkateak errauste plantaren behin betiko kokagunearen erabakia atzeratzeko bere taldearen arrazoiak aipatzen dituen idatzi bat eraman zuen atzoko bilerara.
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [ETA BERTAN aipatzen ditu bere taldearen arrazoiak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen GAINEAN].
‎Kontuan hartuta sintagma batek, bere taldearen arrazoiak, esangura interrogatiboa duela (gaztelaniaz: (CUALES SON) las razones de su grupo), beste aldatu bat ere egin daiteke kortxete barruan:
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [ETA HAN aipatzen du ZEIN (TZUK) arrazoi ditueN bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [ZEINETAN aipatzen BAITu zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, ZEINETAN aipatzen dueN zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [NON aipatzen BAITu zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [NON aipatzen dueN zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko errauste plantaren behin betiko kokagunearen gainean].
‎Donostiako alkateak atzoko bilerara idatzi bat eraman zuen, [eta bertan aipatzen du zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak erabakia atzeratzeko ZEIN behin betiko kokagune izango dueN errauste plantak].
‎Donostiako alkateak atzo bilerara idatzi bat eraman zuen, [eta bertan aipatzen du zeintzuk arrazoi izan dituen bere taldeak atzeratzeko erabakia ZEIN behin betiko kokagune izango dueN errauste plantak].
2008
‎Bere diziplina gabeziari ez dio inolako aitzakiarik jartzen Bernovillek, baina ñabardura bat eginez: bere taldearentzat eskatzen zuen autonomia errespetatzen ziela gainerako gudu taldeei: «La guerrilla veut des petits groupes móviles, maniables et, dans bien des cas, Lasarte, Bikuna ou Soroeta opéraient avec la même autonomie vis à vis de Santa Cruz, que ne faisait Santa Cruz de Lissarraga.
‎Asuraren idatzian kontuan hartzeko beste zehaztasun bat dugu, boluntarioen miliziaren aipamena. 1821eko apirilean miliziano guztiak talde armatu berean agertzen baziren ere, uztailerako liberalismo aurrerakoiak bere talde militar propioa antolatuta zeukan, Gabriel Ibarzabalek, Araututako Milizia utzi eta Boluntarioen Miliziako komandante kargua eskuratu izanak adierazten digun bezalaxe553 Uriartek dioskunez, urte bereko abenduan Eibarko miliziako 10 soldadu Boluntarioen Milizian sartu ziren, Antonio Abajoren agindupean (Uriarte, 1998: 24).
‎Interfaze beretik taldeen kudeaketa ere egin daiteke
2009
‎Horrela, gertaera bat deskribatzeko hautatzen den hizkuntzak gertaera horriburuzko interpretazioa baldintzatzen du eta talde arteko harremanei eragiten die.Talde arteko hizkuntza soslaia nork bere taldearen alde egiteko eta beste taldearenaurkako diskriminazioa agertzeko era bat da, komunikazio prozesuan erabilitakohizkuntzak estereotipoak eta aurreiritziak mantentzen laguntzen duena.
‎Arrak batera osta daitezke, oldarkorrak ez direlako, hala ere hobe dakutxa berean talde ezberdinetako animaliak ez jartzea, portaera oldarkorraerakusten dutelako. Taldetan ostatuta dauden arratoiek bakarka ostatutadaudenek baino kortikosteroide kontzentrazio altuagoa dute odolean.
2010
‎Hainbeste mota eta enpresa ikuspuntu daudenez, sailkapen ugari egin daitezke, eta sistema bera talde batean baino gehiagotan koka daiteke. Hemen nagusienak aipatuko dira, zenbait ezaugarriren arabera:
2011
‎Hain zuzen ere, espezializazio horrek eraginda, proiektu horrek bazterra jo eta formula dibulgatiboa zuen beste aldizkari bati tokia utzi zion 1996 urtetik aurrera. Horretaz guztiaz gain, aldizkaria Elhuyar taldearen nolabaiteko organoa ere izan zen, bertan taldearen asmoak, proiektuak edo gogoetak argitaratu zirelako406.
‎Beste nahasteekin erlazionatzen da sarritan: histeriarekin, nortasun anizkoitzarekin, eskizotipiarekin, eta bere taldeko nahasteekin (nartzisista, histrionikoa eta antisoziala). Patologia larrietarako zaurgarritasuna adierazten du:
2012
‎245). Beraz talde nortasuna suntsitu eta gizarte nagusiaren gustuko den gizabanako domestikatua sortu. Asimilazio politikari «the great pulverazing engine for breaking the tribal mass» (ibid.) ·deitu zitzaion.
2014
‎Suizidioa galarazten duen talde erlijioso bateko kide dena ez dela suizidatuko: ez da beti egia izaten; ez da gauza bera talde erlijioso bateko kide izatea eta talde horren eskaeren arabera jokatzea.
2015
‎Herri teatroa borroka sozialaren oihartzun bortitza bihurtu eta zalapartahandiz bukatu zen afera, poliziaren interbentzioa barne. Barnetche eta bere taldea han ziren, dena grabatzen, baina Bordelera joan zirenean, nagusiek esan zieten material guztia kaxoibatean gordetzeko. Ez zela euskaraz halakorik emitituko.
‎Burututakoelkarrizketetan eragina hautematen duten langileek diote gertatzen dela batez ere: batetik, distantzia fisikoa dagoelako egoitzen artean, bat eginez Goldhaber eta bere taldeak (1978) ondorioztatutakoarekin; eta, bestetik, zentralizazioa dagoelako zerbitzuetan Arrasatekoegoitzak biltzen ditu zerbitzu orokor guztiak: hala nola, pertsonal saila, administrazioa, lehendakaritza, gerentzia...
‎Azkenik, esku lan mota aldagaiari dagokionez, ikerketak erakusten du langileenpertzepzioari informatuak sentitzeko, eragiten zaiola zeharkako edo esku lan zuzeneko langileizanda. Oraingo honetan ere, ikerlariek ez dute aurkitu ikerketarik ondorio bera jasotzen duenikkontuan hartuta bereizketa dagoela zeharkako eta esku lan zuzeneko langileen artean, halere, erlazio zuzena duelakoan daude Trussek eta bere taldeak (2006) ikerketan lortutako emaitzekin.Trussen taldeak ondorioztatu zuen graduatutako langileak informatuagoak sentitzen direlagraduatuak ez direnak baino. Hots, ikasketa maila altuagoko langileek informatuagoak sentitzendiren pertzepzioa dutela.
‎Hots, ikasketa maila altuagoko langileek informatuagoak sentitzendiren pertzepzioa dutela. ...sentimendu handiena erakusten dutenak eta j akinik berorietan%67, 4ak dituela doktoregoak, masterrak, graduak, lizentziaturak edo ingeniaritza teknikoak esku lan zuzeneko langileen kasuan, aldiz, portzentajea da %2, 01ekoa, badirudi bat egitendutela aipatu berri dugun ondorioak langileen informatua sentitzeko pertzepzioan eragitenduela zeharkako edo esku lan zuzeneko langile izateak eta Truss eta bere taldearena (2006).
‎Organoetako partaide aldagaiarekin gertatu bezala, itxura denez, burututako elkarrizketeibegiratuta, agerikoa dirudi langile gehienek hautematen dutela eragin aipatu berria, alegia, zeharkako esku laneko edo esku lan zuzeneko langile izanda, eragiten zaiola pertzepzioariinformatuak sentitzeko. Edonola ere, Truss eta bere taldeak (2006) adierazitakoaren kontrara, berori arrazoitzeko ez dute ikasketen argudioa erabiltzen. Horren ordez aipatzen dute, batik bat, zeharkako langileek, esku lan zuzeneko langileek ez bezala, bilera ugari eta harreman estuadutela informazio iturriekin.
‎Honela beraien kabuz zeharkakoak diren konpetentziak ere garatzea lortuz. 4.mugarrian ikasleek egiten duten auto ebaluazioan, ko ebaluazioan eta hetero ebaluazioan adierazitakoideiak ere konpetentzia hauen garapenaren froga dira, bertan taldeko partaide gehienek baieztatzenbaitute moduluaren hasieran baino konfiantza gehiago dutela beraien gaitasunetan. Ikasle batzuenahotatik irten ziren esaldiek ere hau islatzen dute:
2017
‎SC ak aldiz, oso potentzia altuak emateko gai izan arren energiadentsitate baxuak aurkezten dituzte bateriekin alderatuta. Amatucci k eta bere taldeak 2001eanlehenengo aldiz superkondentsadore hibrido bat aurkeztu zuten: Litio ioi kondentsadorea (ingelesez, Lithium ion Capacitor, LIC).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia