Emaitzak: 4
2006 | ||
tradizio hori baliatzen dute eta, aldi berean, berau berritzen dute; baliozkotasun asmoek, kritikatuak izan daitezkeenek? inter subjektiboki aitortzearen bidez euren ekintzak koordinatzen dituztenez, interakzioan parte hartzen ari direnak talde sozialetan duten pertenentzian sostengatzen dira eta, aldi berean, taldeon integrazioa berresten dute; haurra erreferentziako pertsonekin interakzioan sartzen denez, dagoeneko konpetenteak diren agenteekin?, | bere talde sozialaren balio orientazioak barneratzen ditu eta ekintzarako gaitasun jeneralizatuak eskuratzen ditu. Ulermenaren alderdi funtzionaletik, ekintza komunikatiboa tradizioarentzat eta jakintza kulturala eraberritzeko da baliagarria; ekintzaren koordinazioaren alderditik, integrazio sozialarentzat eta elkartasuna sortzeko da baliagarria; sozializazioaren ikuspegitik, azkenik, identitate pertsonalak egikaritzeko da baliagarria. | |
2012 | ||
Halaber, Durkheim en tesi nagusietako bat da ez dagoela hezkuntza unibertsalik edo betierekorik, baina, aitzitik, aldi berean, Durkheim ek azaltzen du hezkuntzak bi egoera fisiko eta mental mota piztu behar dituela umeengan: batetik, oro har gizarte bateko kide guztiek partekatu behar dituzten egoera fisiko eta mentalak eta, bestetik, espezifikoki | bere talde sozialari dagozkionak. Ildo honetan kokatzen dira tradizio idealista (Lerena, 1980; 1983), Davis eta Moore (1999) eta Parsons (1990): | |
2021 | ||
Lehenik eta behin, aipatu behar da ongi dela izaera akademikoko jardunaldi horiek egitea, baina, gaur, 40 urte iraganik, benetan behar duguna da jendarte nafarrari eta | bere talde sozial garrantzizkoei zuzendutako prozesu ireki bat sustatzea, egin beharreko eztabaida ez baita akademikoa edo instituzionala bakarrik izan behar, herritarrena eta popularra baizik. Bigarrenik, prozesu parte hartzaile, sozial eta instituzional horren bukaeran, aterako den proiektuak herritarren berrespenari men egin dio, Hobekuntzak sortzez duen gabezia demokratikoa zuzenduko bada. | |
2023 | ||
Gehien gustuko dudan jarduna da integrazioena: behin berrogeialdia pasata, animalia berri bat | bere talde sozial berrian sartzea, talde horretan onar dezaten. Hor orduak eman ditzaket txinpantzeen arteko elkarrekintzak behatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 4 (0,03) |
Lehen forma
bere | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera talde | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera talde sozial | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |