Emaitzak: 6
2005 | ||
Odolaren presioa, zehazki sistolikoa (odolaren presioa bihotzetik ateratzean), askoz handiagoa zen sodio formula aberatsenak hartu zituztenetan. Kezkagarria zen, ordea, sodio gutxiagoko elikadurara aldatu ondoren ere, 24 astean amaren esnea jaso | zuten haurrek baino presio handiagoa izaten jarraitzea. Haurren gatza kontrolatzeko beste arrazoi garrantzitsu bat ahosabaia hezteko eta gatz gutxirekin ohitzeko unerik egokiena dela da. | |
2007 | ||
Haurrek eta adinekoek egiten zuten euskaraz gehien kalean 1989an. Adinekoek gutxixeago egiten | zuten haurrek baino. Helduen eta gazteen erabilera, berriz, txikiagoa zen, askoz txikiagoa. | |
Bestalde, herrialde beraren baitan, ikur nazionalei emandakogarrantzia aldatu egin daiteke hizkuntza taldearen arabera. Hain zuzen ere, Moodie k (1980) egiaztatu zuen afrikaaneraz hitz egiten zuten 6 urtetik 13 urterabitarteko haurrentzat garrantzitsuagoak zirela Hegoafrikako bandera eta ereserkia, adin berekoak izan arren, ingelesez hitz egiten | zuten haurrentzat baino. | |
2009 | ||
Lana “Annals of Emergency Medicine” aldizkarian argitaratu zen, eta 67 haur aztertu zituen. Proteina jakin baten gernu maila handiagoa izan zen apendizitisa | zuten haurrena baino. Oraingoz, metodo horrek haurrengan bakarrik frogatu du eraginkorra dela. | |
2010 | ||
bizitzako lehen urtean bakarrik parazetamola hartu bazuten (eta ez antibiotikoak), arriskua ez zen handitzen. Aldiz, antibiotikoak eta parazetamola hartu bazituzten, arriskua handiagoa zen gaixotasun horien aurrekaririk ez | zuten haurrena baino. Autoreen arabera, haur alergikoetan antibiotikoak erabiltzeak eragin lezake ekzema garatzea. | |
2016 | ||
Lan horrek ondorioztatu zuenez, txiki txikitatik igeri egin zuten adin txikikoek oreka eta trebetasun fisiko handiagoa zuten besteek baino. Zehazki, zutik jarrai zezaketen hanka bakar baten gainean, soka bat saltatu, oin puntetatik ibili, baloi bat eman eta beste jarduera batzuk egin, haurtxoetatik igeriketa praktikatu ez | zuten haurrek baino trebetasun handiagoarekin. Garapen psikomotorrerako dituen onurez gain, gizarte mailan nahiz arlo kognitiboan ere abantailak aipatu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zuten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur baino | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |