2013
|
|
2 Aurreko erantzunak kontuan hartu, eta balioets ezazue,
|
zuen
ustez, sua pizten asmatzeak gizakiarentzat zer garrantzi izan zuen.
|
|
2 Aurreko erantzunak kontuan hartu, eta balioets ezazue,
|
zuen
ustez, gurpila asmatzeak gizakiarentzat zer garrantzi izan zuen.
|
|
2 Aurreko erantzunak kontuan hartu, eta balioets ezazue,
|
zuen
ustez, depilatzeko pintzak asmatzeak gizakiarentzat zer garrantzi izan zuen.
|
|
2 Aurreko erantzunak kontuan hartu, eta balioets ezazue,
|
zuen
ustez, zer garrantzi duen objektu horrek iraganeko bizimoduaren berri jakiteko?
|
|
2 Aurreko erantzunak kontuan hartu, eta balioets ezazue,
|
zuen
ustez, antzerkia ikusteko antzokia asmatzeak gizakiarentzat zer garrantzi izan zuen.
|
|
4 Eztabaida ezazue, talde handian, honako gai hau:
|
zuen
ustez, aurrez ikus ote daiteke edozein egunetako itsas maila. Nola egingo zenukete aurreikuspen hori?
|
2014
|
|
1 Jarri lauko taldetan, eta zerrendatu zein diren,
|
zuen
ustez, literatura solasaldia egiteko kontuan hartu beharrekoak.
|
|
3) Lehenengo argazkiarekin bukatzeko, denon artean, beste galdera honi erantzungo diozue:
|
zuen
ustez, zer ondorio izan litzake egoera arriskutsu horrek. Eta horrela argazki guztiekin.
|
|
Irakurketari eta, bereziki, gazteen irakurketari buruz entzundakoak kontuan izanik,
|
zuen
ustez, zer irakurtzen duzue edo ez duzue irakurtzen gazteok. Zergatik?
|
|
1 Testuaren ondoren, hura berrikusteko erabili den kontrol zerrenda daukazue. Jarri taldeka, eta adierazi kontrol zerrendako zer adierazpeni dagozkion,
|
zuen
ustez, gutunean nabarmendutako alderdi horiek.
|
|
1 Binaka, idatz ezazue
|
zuen
ustez zer sentipen sentituko zituen Gartxotek Mikelot semea hil zuenean. Horretarako, irakurri komikiaren argumentua, eta beha iezaiezue komikiaren pasarteari.
|
|
2 Zer gertatu zen benetan,
|
zuen
ustez. Zertan oinarritzen zarete hori esateko?
|
|
a) Futbol taldetan,
|
zuen
ustez, zein rol da garrantzitsuena. Zergatik?
|
|
b) Zein dira,
|
zuen
ustez, lanik errazenak. Eta zailenak?
|
|
1 Podcastaren azken pasartea prestatzeko, Aingeru Epaltzaren Izan bainintzen Nafarroako Errege liburuko Joanaren heriotzaren pasartea eta garai hartako heriotzari buruzko hainbat iturri bildu dituzue. Erabaki ezazue
|
zuen
ustez nola hil zen Joana, informazio iturriak aztertuz.
|
|
d) Arkatzak erdira egitura erabiliz, erabaki denon artean
|
zuen
ustez nola hil zen Joana Albretekoa, eta idatzi paragrafo batean.
|
|
b) Zein dira,
|
zuen
ustez, ikasi beharrekoen artean lanik errazenak. Eta zailenak?
|
|
1 Hauta itzazue honako hauen artetik
|
zuen
ustez zein diren garai hartako gatazken kausa zuzenak, hau da, zuzenean matxinadak bultzatu zituztenak.
|
|
a) Zer ikuspuntu zuten,
|
zuen
ustez, zigiluak argitaratu zituztenek Kolonen esplorazioei buruz?
|
|
d) Nork aurkitu zuen,
|
zuen
ustez, Amerika. Arrazoitu ezazue erantzuna.
|
|
1 Zein dira,
|
zuen
ustez, jendea landaguneetatik hirietara joateko arrazoiak. Erantsi pare bat.
|
|
1 Zer herriri buruz ari dela uste duzue? Non bizi dira,
|
zuen
ustez, Papalagiak?
|
|
Proposamena egin ahal izateko zer urrats egingo lituzkete
|
zuen
ustez?
|
|
4 Zein da,
|
zuen
ustez, konoaren bolumenaren adierazpen aljebraikoa edo formula?
|
|
5 Taulan adierazitako datuek zein grafikoak erakusten dutenez, hiru higikariak hasieran geldirik daude. Zer gertatu da horiek mugimenduan has daitezen,
|
zuen
ustez. Zerk eraginda hasi dira mugitzen?
|
|
a) Talde txikitan, adierazi honako material hauek zer objektu egiteko erabiltzen diren, eta,
|
zuen
ustez, zer ezaugarri dituzten.
|
2016
|
|
b) Zer aspektu dira garrantzitsuenak,
|
zuen
ustez?
|
|
1 Identifikatu testuen gaiak, eta adierazi zer gai izango liratekeen,
|
zuen
ustez, ikerketarako egokiak. Ondoren, talde handian partekatuko dituzue erantzunak; beraz, izendatu taldeko idazkaria eta bozeramailea lehenbailehen.
|
|
2 Orain, lauko taldeko bikoteak trukatuko dituzue, hau da, A testua landu duen kide batek eta B testua landu duen beste batek osatuko dute bikotea. Emaiozue elkarri egindako azterketaren eta aztertutako testuaren berri, eta, ondoren, erabaki zein den,
|
zuen
ustez, euskararen misterioa: jatorria ala iraupena.
|
|
1 Irakurri informazioa, eta deskribatu nola erabiltzen diren hitzez besteko baliabideak hurrengo hiru bideoetan. Ondoren, galderei erantzunez, adierazi zer eman dezaketen aditzera
|
zuen
ustez.
|
|
2 Zertan arituko zarete,
|
zuen
ustez, unitate honetan?
|
|
b) Irudietan hainbat erreakzio kimikoren emaitzak erakusten dira. Aipa itzazue
|
zuen
ustez egunerokotasunean baliagarriak diren beste bi erreakzio kimiko.
|
|
a) Zer aurkikuntza kimikok arindu du,
|
zuen
ustez, familiako kide guztien arropa astero garbitzeko lana modu iraultzailean. Zergatik?
|
|
este ikasturte baten, beste unitate baten eta beste egoera baten atarian gaude. Izenburuari erreparatuta,
|
zuen
ustez, zer ikasiko duzue unitate
|
|
Zerrendatu
|
zuen
ustez ebaluatzaileek egin ditzaketen galderak.
|
|
d Webgunean ematen duten informazioan oinarrituta,
|
zuen
ustez, enpresa iraunkorra al da. Zergatik?
|
|
1 Binaka, erakunde formalek dituzten eginkizunetan oinarrituta, zerrendatu
|
zuen
ustez erakundeek asetzen dituzten beharrak. Adibidez:
|
|
a) Aukeratu zuen herriko ekimen bat (soziala, kulturala, generoari, lanari, bakeari edo hizkuntzari buruzkoa),
|
zuen
ustez gizartearentzat beharrezkoa dena, eta osatu informazio hau, ekimena aztertzeko.
|
|
Gauez ezin duzue lorik egin eta ez zarete seguru sentitzen, lokal horiek,
|
zuen
ustez, arriskutsuak direlako.
|
|
Nahiko kontserbadoreak zarete eta poliziak lokal horiek hobeto begiratu behar dituela uste duzue, lokalek legea betetzen duten ikusteko. Horrez gain,
|
zuen
ustez, lokal horiek ez lukete egon behar eskoletatik gertu, haurrentzat batere eredugarriak ez direlako. Halaber, adin txikikoek ez lukete lokaletan sartzeko baimenik izan behar, askoz interesgarriagoa delako aisialdia jarduera hezigarriagoetan ematea, hala nola xakean jokatzen edo Gaztelekuan.
|
|
Gehitu
|
zuen
ustez fidagarriak diren iturri bat edo bi, gutxienez. Markagailuetan erantsi baino lehen, aztertu iturrien fidagarritasuna.
|
|
a) Irakasleak
|
zuen
ustez bozkatzea garrantzitsua den ala ez galdetuko dizue. Joan ikasgelaren alde batera edo bestera, zuen iritziaren arabera.
|
|
3 Jarduera amaitzeko, jaso eskua berriro eta bozkatu orain
|
zuen
ustez bozkatzea garrantzitsua den ala ez. Irakasleak zuetako batzuei erabakia arrazoitzeko eskatuko dizue.
|
|
Zerbaitek ez badu funtzionatu,
|
zuen
ustez, zergatik izan da?
|
|
Halaber, aukeratu egun parte hartzen ez duen/ duten baina parte hartu behar lukeen/ luketen erakundea/ k. Erantsi informazioa taulan, eta esan,
|
zuen
ustez, erakunde bakoitzak zer egin lukeen.
|
|
Egin posterrak eta ipini
|
zuen
ustez eraginik handiena izango duten tokietan.
|
2017
|
|
1 Zer alde egongo da,
|
zuen
ustez, kantu eta poesia bi mota horien artean. Zertan bereiztuko ote dira
|
|
2 Talde txikietan jarrita, hautatu 33 aplikazio jarduerako bertso sorta bat, eraldatzeko; aukeratu, hain zuzen, aurreko zereginean emandako ideiak kontuan hartuz aukera handiena eskaintzen duena,
|
zuen
ustez. Zer bide hartuko duzue hura eraldatzeko?
|
|
d) Oro har,
|
zuen
ustez, zein galderei erantzun diete helburu handinahi hori zehaztu dutenek?
|
|
a Partekatu egindako taula beste gai bat landu duen talde batekin, eta, haren kontrol zerrendari begiratuta, esan,
|
zuen
ustez, eskakizunak bete dituzten ala ez.
|