Emaitzak: 8
2008 | ||
Berehalako garapen esparrua kontzeptuaren oinarrian, ikaskuntzaren eta garapenaren arteko harremanei buruzko teoria baten oinarria dago. Hain zuzen ere, prozesuaren ondorio bat izango da, baldin eta ikaskuntza hori pertsonak | zuen bere garapen eta ikaskuntza prozesuak ez datozela bat. Garapen prozesua ikaskuntzahalako garapen esparruan gertatzen bada. | |
2010 | ||
(B.O.C.G.P.V., I). Gero, EEN legea onartu ondoren, 1983ko, elebitasun dekretu, ak ekarri | zuen bere garapen sendoena: Hezkuntza eta Kultura Sailaren uztailaren 11ko 138/ 1983 dekretuak, hizkuntza ofizial biek EAEko irakaskuntza ez unibertsitarioan izango zuten trataera eta gutxienezko garapen planifikatua zehaztu zuenak (E.H.A.A., VII). | |
2014 | ||
Jabetzen zen pertsonarik razional eta indartsuenak ere pott egin dezakeela, eta, hortaz, ez zuen ziurtzat jotzen garaipena. Kaier bat hartu | zuen bere garapena eta gorabeherak bertan jasotzeko, paziente baten jarraipena egiten ari balitz bezala. Horrela ohartu zen higienearekiko obsesio moduko bat ari zela hazten bere baitan, hilekoarekin zerikusia zuten gauza guztietan: | |
2017 | ||
Gauzak hala, beste urrats bat egin zuen hurrengo denboraldian. Guztira, 34 lehia jokatu zituen, eta goleko hamar pase eman.Aurreko sasoian aurrera jarraitu | zuen bere garapenarekin. Taldeko kapitainetako bat izan zen, eta, horretaz landa, sormen handiko jokalaria dela erakusten jarraitu zuen. | |
2019 | ||
Gutunetan, esaterako,, bere zorroztasunaren berri ematen digu Lizardik, perfekzionista amorratua zela?, dio Otaegik. Halaber,, jakinarazten digu bere ibilbide politikoak noraino baldintzatu | zuen bere garapen literarioa?. | |
2022 | ||
Ikerlariek hainbat egitura induskatu dituzte, eta Burdin Aroko zeramika ugari ere agertu da; haatik, harresi zantzurik ez dago, eta hortaz uste dute gotortu gabeko bizitegi multzo bat egon zela bertan. K.a. V. I. mendeetan izan | zuen bere garapen handiena, eta agian iturri klasikoetan aipatutako Morogi izeneko oppidum barduliarrarekin identifika liteke Murgia toponimoa Astigarragan kontserbatzen da oraindik. Babesleku naturalak baliatuz, muinoetan eta goi ordokietan gizakiak harresiz itxitako gotorleku eta gune urbanizatuak ziren oppidum ak; eta normalean inguruko lurraldearen kontrola izaten zuten kokapen horren bidez. | |
2023 | ||
Sozial mugimenduaren bereizketak eta iritzi publikoaren akidura baliatuz, De Gaullek eskua berriz hartu zuen. Baina 68ko maiatzeko mugimenduak arrasto iraunkorra utziko zuen Frantziako gizartean eta eragin handia izango | zuen bere garapenean. | |
Henri IV Lizeoan Alain filosofoaren ikaslea izan zen eta horrek eragin handia ukan | zuen bere garapen intelektualean. Filosofiako ikasketak egin zituen Normale Sup eskolan non, besteak beste, Simone de Beauvoir eta Maurice Schuman2 ezagutu baitzituen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zuen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan bera | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan bera garapen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |