Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎hots, gizarte adostasuna lortzea». Antzeko zerbait idatzi zuen bere artikuluaren bukaeranPaulo Iztuetak, «Gaur, ez aurrera eta ez atzera, impasse antzeko zerbaiten murgilduta gaudelakoan nago,(...) ez nuke esango une egokian ez gaudenik unibertsitate proiektu berri bati ekin diezaiogun,(...) Nolakoa ikusiko da, baina gurea». Errazantzematen denez, indefinizioa nabaria da.
2003
‎Nork ziurtatzen du gaur ehortzi eta omenduko dugun Romain Gary hori pertsonaia apokriforen bat ez dela? Non daude frogak?", galdegiten zuen batek, eta auzia lehenbailehen ixteko Gobernuak erakutsi zuen presa ez zela parte onekoa esanez bukatzen zuen bere artikulua.
2008
‎1925.ean oraindik, Gure> Herria> agerkarian,« Y a t il une littérature bas que? » galdetzen zuen bere artikuluaren hastapenean eta, bukatzean, 1882ko liburuan bezala eza ematen zuen, erranez
‎pribatum gisako lexikoa eta horri loturik dagoen zuzenbide arloko ikuspegia) osotara arraroa Azkueren lanetan. Lege munduko norbaitek idatzi ote zuen beraz artikulua. Legelari formazioa zuten garaiko euskaltzaleen artean Arturo Campion, Karmelo Etxegarai, Serapio Muxika eta Nazario Oleaga nabarmen litezke.
2009
‎Sevillako Diputazioak argitaraturiko España y las Antillas: el 98 y más liburu kolektiboan, prentsak 98ko Gerrari buruz izan zuen trataera askotan azaltzen da19 Andaluziari buruzko lanak askoz gehiago diren arren, beste herrialde batzuetakoak ere aurkitu ditugu, Elena Santillanek Pontevedrako prentsa aztertu zuen 1992an20, Juan Andres Blancok, berriz, El Norte de Castilla egunkariaren jarrera izan zuen bere artikulu batean gai nagusi21 Azken finean Espainiako probintzia ia guztietan zabal azterturiko gai bat dela bistakoa da. Euskal Herrian, berriz, ikerketa gutxiago egin dira, Jose Javier Sanchez Aranda-ren «Desastre del 98 y la prensa navarra»22 edo Álvarez Gila-ren bertsolaritzari eta iritzi publikoari buruzko artikuluak daude hauen artean23.
2010
‎Harpers ek ez zuen bere artikulurik argitaratu eta Saccok gaiarekin jarraitu zuen.
2013
‎Ageri zen, Serbiako harat honaten kasuan, lubakietan egotea bezain gogorra edo gogorrago zela hainbeste ibiltzea batetik bestera. Akidura hori transmititzen zuen bere artikuluetan. Bide zailak zirela erakutsi zuen, oren anitz oinez, batzuetan bidea moztua edo erreka zabalak zeharkatzeko zubirik ez.
2016
‎Orduan, jarraitu zuen pentsatzen, Gabriel Iturbek berak proposatu bazuen lanpostu hartarako, horrek esan nahi zuen bere artikuluak irakurri zituela eta gustatu egin zitzaizkiola. Asko miresten zuen, bai.
2017
‎Hezkuntza gaiak ugari dira, eta Psikologiarekin lotzen direnak ere. Unibertsitateko irakasle baten diskurtsoaren estrategia eta jarrera komunikatiboak nolakoa izan behar duen Amaia Quintana Ordokia k azaldu zuen bere artikuluan, eta bere laburpenean oinarri bat ematen digu: «Irakaslegoak darabilten estrategia diskurtsoak identifikatuz eta ikasgelan estrategia komunikatiboekin batera sustatzen diren jarrera komunikatiboek nolako giroa sortzen duten», eta hori aztertu da; betiere heziketarako hezitzaile eredua definitu delako ere.
2021
‎Hurrengo zikloan Aitzolen intentzio erreformatzailea are argiagoa zen, prentsako artikuluren batean bertsolarien janzkera aldatu beharra modu literalean planteatzera iristeraino. Eta frankismo garaian Basarrik behin eta berriro errepikatu zuen bere artikuluetan bertsolaritza sagardotegitik atera eta jende jantziaren begietara gustagarria litzatekeen formatu batean eskaintzea zela proiektuaren funtsa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia