Emaitzak: 10
2002 | ||
Zer eta | zertarako irakatsi behar dugu? | |
Hala ere, munduan diren goi mailako jakintzak gehiegi dira eta guztiak ezin irakats daitezke munduko toki guztietan. Beraz, aukeratu beharra dago, eta aukera egiteko orduan, bigarren galderari erantzun behar zaio; hau da, | zertarako irakatsi behar dugu. Bada irizpide bat nagusia izan behar duena: | |
Unibertsitateek goi mailako profesionalak prestatu behar dituzte Zer eta | zertarako irakatsi behar dugu? | |
2012 | ||
Euskararenorpotik, jakina. Lehenik zer eta | zertarako irakatsi, eta gero, edo aldi berean, nola; antolaketa hau guztia bertatik abiatuta egitea planteatzen da Euskal curriculumean.Honek, noski, herri nortasuna zertzen duten kultur ezaugarriak esplizitatu eta lantzeaeskatzen du. Hemen kokatzen dira identitateari eta Euskal kulturari buruzko diskurtsoak (Iztueta, 2004: | |
Euskararenorpotik, jakina. Lehenik zer eta | zertarako irakatsi, eta gero, edo aldi berean, nola; antolaketa hau guztia bertatik abiatuta egitea planteatzen da Euskal curriculumean.Honek, noski, herri nortasuna zertzen duten kultur ezaugarriak esplizitatu eta lantzeaeskatzen du. Hemen kokatzen dira identitateari eta Euskal kulturari buruzko diskurtsoak (Iztueta, 2004: | |
2020 | ||
Esandakotik, baina, badaude beste galdera eta aldagai zabalago batzuk aintzat hartu beharrekoak: | zertarako irakatsi (helburuak) eta zergatik irakatsi (xedea). Horiek guztiak aintzat hartuz, nola irakatsi/ ikasi (metodoa), zerekin eta norekin (baliabideak eta materiala), eta ebaluazioaren aldagaiak ezaugarritu dira, eta jarduera ugari proposatu. | |
2021 | ||
" Batzuetan jardueretara jaisten gara, helburuetan pentsatu ordez, eta beharbada hasiera da | zertarako irakatsi behar den literatura: hizkuntza lantzeko, edo zertarako? | |
Behar bada, literaturaren mardultasuna hortik etor baitaiteke. Helburua argi izatea ere beharrezkoa litzateke, hau da, | zertarako irakasten dugu literatura. Zein da helburua? | |
Horretarako bidean, literaturaren didaktikaren helburuak birdefinitzea eta egokitzea proposatzen dute elkarrizketatuek; hots, LIR1 ek aurreko azpiatalean zioenaren ildotik, euskal literatura | zertarako irakastearen inguruko birkontzeptualizazio berri batera jotzea. Hala eta guztiz ere, ez da nahikoa helburuen definizioaren gaia soilik tratatzea, helburu horietako zenbait modu egokian irudikatuta egon daitezkeelako dagoeneko, eta, kasu batzuetan, horiekiko koherenteak diren proposamenak gelaratzea litzatekeelako eginbeharra; izan ere, IE7 ren ustez, horri dagokionez, helburu horien gauzatzean eta benetako erdiestean dago erronka nagusia. | |
2023 | ||
ZERTARAKO ikasi eta | zertarako irakatsi musika, beraz. Denbora betetzeko zerbait egin behar. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zertarako | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer irakatsi | 9 (0,06) |
zertarako irakatsi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
zer irakatsi behar | 4 (0,03) |
zer irakatsi berkontzeptualizazio | 1 (0,01) |
zertarako irakatsi musika | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |