Emaitzak: 9
2000 | ||
Haurrak mahai inguruan zebiltzan, besoak mugituz. BeraJaungoikoa izanik, | zergatik ez zuen hegan egiten galdetu zitzaionean, Morenobesoak mugitzen hasi, airera salto egin eta besoa apurtu zuen (Kononovich 1981). | |
2002 | ||
Esanen dizut zergati duzun izen egokia eta | zergatik ez duzun egokia. | |
2007 | ||
Bistakoa da... Baina | zergatik ez genuen lehenagoegin. Garestia zelako, asko balio zuelako... | |
Ezdizkizu emaitzak eskatzen, azalpenak baizik. Esan | zergatik ez dituzun adierazlehoriek, eta zer egin dezakezun edukitzeko. Besterik ez. | |
2008 | ||
Garateren pentsaera adierazten digun anekdota bat biltzen du Sarasketak. Hilean pare bat errebolber baino ez zituela egiten ikusirik, bere ikasleak behin, ea | zergatik ez zituzten errebolber gehiago fabrikatzen galdetu zion. Eta hara Garateren erantzuna: | |
Melitonek, abagunea profitatuz, diputazio karlistara jo zuen, iraultzaileen erabakia atzera bota nahian. Diputazioak, bere aldetik, ea | zergatik ez zuen Martinez de la Peraren etxea zarratu galdetu zion udalari, eta honek bertan garbitokia zegoela erantzun zion. Ambrosio Uria zinegotziak, ordea, ez zegoela ados azaldu ostean ez zuen akta sinatu1174 Diputazioa ere ez zen pozik gelditu udalaren erantzunarekin, eta bi aste geroago informazio gehiago eskatu zion garbitokiari buruz1175 Ikusten denez, karlistek, euren artean ere izan zuten tirabirarik. | |
2010 | ||
Pogge k (2005) beharrezkotzat jotzen du bi galderanagusi egitea: a) nola da posible aurrerapen teknologikoak izan arren eta gureMendebaldeko ilustrazioaren balioak izan arren, muturreko pobrezia bere horretanmantentzea, honek berau pairatzen dutenei giza duintasuna ukatzen diela jakinik?; eta, b) oparotasunean gauden herritarrok | zergatik ez dugu moralki kezkagarriaikusten gure balioak dituen mundu honek horrenbeste pertsonentzat abiapuntu etaaukera horren urriak eskaintzea? | |
2011 | ||
Horren atzean egon litezkeen arrazoiak ugariak dira eta ezagutzeko erakunde bakoitza banan banan aztertu genuke eta une honetan oinarrizko ezaugarri komunak eman ditzakegu bakarrik. Hala ere, garrantzitsua litzateke hori aztertzea, hobeto ulertzeko Euskal Herriko kultur elkarteek | zergatik ez zuten goi mailarako euskarazko proiektu sendorik. | |
2014 | ||
Jauko barik en garaitik hona gauza bera entzun behar izan dut, behineta berriro. Ea | zergatik ez ditudan abesti goxoagoak eta alaiagoak egiten, entzungarriagoak... ea zergatik ez dudan amorru hori alde batean uzten... badakizu, diskurtso horren atzean hauxe dago: neska onaren plantak egin itzazu! |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 9 (0,06) |
Lehen forma
zergatik | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
zer ez | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
zer ez ukan | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |