Emaitzak: 3
2000 | ||
Irratibidearen elementu nagusia denez, mintzoaz gehiago idatzi beharra dago, baita atal oso bat eskaini ere. Hortaz, hirugarren kapituluan zehaztuko dugu zelako elementua den ahotsa eta | zer nolako ezaugarriak dituen irratibidean. | |
2007 | ||
Eta horrek benetako txip aldaketaekarri behar du komunikazioan ari garenontzat. Gaur egun, ez da nahikoa esateazenbat diru irabazi duen enpresak, hori baino zerbait gehiago eman beharra dago.Hurrengo pausoak eman behar dira; aurten zenbat diru irabazi dugun bai, bainabaita lan-taldearen kudeaketa txukun bat egiteko zer egin dugun ere, zenbatlanpostu sortu ditugun, lanpostu horiek | zer nolako ezaugarriak dituzten. Era horrelako galderei ere erantzun egin behar diegu eta hor, komunikazioaren ikuspegitik, oso jarrera aktiboa eduki genezake. | |
2015 | ||
Batzuekaferaren alde teknikoak aztertu dituzte, sistema bakoitzak zein nolako bilketa maila lordezakeen aztertuz (Gallardo et al., 2012, 2010). Beste batzuek, gizarteak aktiboki | zer nolako ezaugarrik bultzatzen dituen aztertu dute (Bovea et al., 2010; IbaƱezet al., 2011). Halaber, eta gaur egun ingurugirorengan eragiten den ondorioen azterketakduen lehentasuna kontuan hartuta, gero eta ikerketa lan gehiago dago aldagai honeninguruan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 3 (0,02) |
Lehen forma
zer | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
zer nolako | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
zer nolako ezaugarri | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |