Emaitzak: 9
2001 | ||
Eta, aho betean, hantustez, dirudienez? dioenez, ezjakin arrunta baldin bada, nondik du eskubidea irakasleei | zer irakatsi behar duten agintzeko nahiz debekatzeko? | |
2008 | ||
Hurrengo ataletan bi ikuspegitatik hurbilduko gatzaizkio literaturaren irakaskuntzari; lehendabizi, Batxilergoan | zer irakatsi behar den zehazten duten EAE eta Nafarroako curriculum legeak aztertuko ditut. Horietan ikusiko dugu ea literaturaren eta hezkuntzaren ikuspegi komunikatiboari heltzen zaion, legeen ahulune nagusiak zeintzuk diren zehaztuz eta pedagogia berritzaileekin zertan egiten duten bat azalduz. | |
Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako irakasleek ez dute garbi | zer irakatsi behar duten idazketaren arloan. Lehen, idazketaren alderdi figuratiboari eta hautemateari ematen zitzaien garrantzia. | |
2009 | ||
Nahasmena. Irakasleek ez dakite | zer irakatsi behar duten. Eta irakasgaiaren bi helburuak nahasten ari dira. | |
2010 | ||
Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculuma proposamenean, ikasleak bereganatu beharreko gaitasunak definitu ziren, zuzenean irakasgai bakoitzean | zer irakatsi behar den zehaztu beharrean. Denera, landu beharreko bost hezkuntza gaitasun orokor zehaztu ziren: | |
2017 | ||
Irakasleak beste batzuek ezarritako arauak jarraitzera dira behartuak, eta gainera, arau horiek guztiak ikasleengan sarrarazi eta indartu. Planifikazio burokratiko gordin batek gatibutzan mantentzen ditu irakasleak, goitik esaten baitzaie | zer irakatsi behar duten eta zelan, zein liburu jarraitu behar duten eta ze modutan, zenbat denbora erabili behar duten eduki jakin bat emateko eta zein protokolori jarraitu behar dioten arazoren bat suertatzen denean. Aurrezarritako plan bati jarraitu behar diote nahitaez, irakasleak bere bat batekotasuna eta naturaltasuna galdu dezakeelarik, ikasleari etekinik handiena ateratzeko tresnarik gabe gera daitekeelarik. | |
2020 | ||
Iruñeko eskoletan | zer irakatsi behar zaie hiriaren historiaz 5 mailako Lehen Hezkuntzako ikasleei. Ciudadanosekoa den NSko zinegotzi Fernando Sesmaren aburuz, baskoiei eta euskarari garrantzi gehiegi ematen zaie, eta gehiegi hitz egiten da 1512ko konkistaz eta burgoen gerraz. | |
Hau da, hizkuntzaren trebezia duenak ez du matematiketan zertan eduki; gorputzez eta izaeraz kementsuena dena ez da, derrigor, espazioa antolatzeko gai izango; eta musikarako dohaintsua dena, berez, ez da izango, agian, bizitza kudeatzeko gauza. Eta, lehenengora itzuliz, | zer irakatsi behar da adimen horiek lantzeko? | |
2023 | ||
Euskara behar zen irakatsi eskoletan; beraz, behar genituen irakasleak trebatu. Ikasgeletatik lelo bat heldu zitzaigun, irakasleak ez zirela aski trebatuak, ez baita aski | zer irakatsi behar den jakitea; nola irakatsi ere jakin behar da. Pixkanaka, inguruan instituzioak sortzen ari ziren, eta bagenituen galdeak Seaskatik, Hezkuntza Nazionaletik, eskola pribatuetatik... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 9 (0,06) |
Lehen forma
zer | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer irakatsi | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
zer irakatsi behar | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |