Emaitzak: 6
2007 | ||
Ikertzaileek hainbat teknika erabili dituzte sentimenduhoriek aztertzeko; besteak beste, elkarrizketak, txartelak eta eskalak. Elkarrizketenmetodoaren bitartez egindako ikerketa batean, Piaget-ek eta Weil-ek (1951) egiaztatu zuten 7 | urtera arte haurrek zoriz garatzen zituztela herrialdeekikoafektu positiboak zein negatiboak. Adin horretatik aurrera, berriz, haurrek berenherrialdearekiko lehentasun afektiboa adierazten zuten. | |
Areago, badira teoria horren iragarpenekin bat ez datozen emaitzak.Batetik, barne talde nazionalarekiko lehentasuna ez da unibertsala 6 urteko haurrenartean (Lambert eta Klineberg, 1967; Tajfel et al., 1970, 1972). Bestetik, ez dirabetetzen teoria horrek 6 urtetik 10 | urtera arteko haurren jarrera nazionaletaniragartzen dituen aldaketak (Lambert eta Klineberg, 1967; Reizabal et al., 2002, | |
Hala ere, bitxia den arren, 3 | urtera arte haurrek ez dituzte sexuaren araberaestandarizatutako jostailuak behar bezala sailkatzen (Weinraub eta Brown, 1983; Weinraub et al., 1984, denak in Vasta, Haith eta Miller, 1996). | |
Zenbaitetan, 3 urtetik 7 | urtera arteko haurrek genero estereotipoak nahitaezbete behar diren arautzat hartzen dituzte (Biernat, 1991; Damon, 1977 in Shaffer, 2002; Ruble eta Martin, 1998), batez ere mutilek (Lobel eta Menashri, 1993; Smetana, 1986, denak in Vasta, Haith eta Miller, 1996). Warin ek (2000 in Durkin, 2005), adibidez, 4 urtetik 6 urtera bitarteko 100 neska mutili eskatu zien, bestesexu, ko arropa janzteko. | |
2008 | ||
Filho ren ABC probak (1937) ikusmenaren eta mugimenaren arteko koordinazioa, berehalako oroimena, mugimenduen oroimena, soinu oroimena, oroimen logikoa, hitzen ahoskera, mugimenduen koordinazioa, arreta eta nekagarritasuna aztertzen ditu, haurra irakurtzeko eta idazteko prestaturik dagoen jakiteko. 7tik 12 | urtera arteko haurrentzat diseinatua da. 24 puntu lor ditzake haurrak. | |
2014 | ||
Hala ere, eskolaurreko umeen arabera, erlazio kausal guztiak berdinak dira, edo erabat aurrez esan daitezke. Esperimentu sail batean, hiru urtetik bost | urtera arteko haurrek, helduek ez bezala, oso argi zuten jan baino lehen eskuak garbitzen ez dituen pertsona bat gaixotu egingo dela, gorantz saltatzen duen pertsona batek jaitsi egin beharra duen moduan (Kalish, 1998). Kausa efektua ulertzea 5.1.1.01 taulan laburbiltzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 6 (0,04) |
Lehen forma
urtera | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
urte arte | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
urte arte haur | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |