Emaitzak: 3
2009 | ||
Bi | urte hauetan erakunde gehienek funts bibliografikoak digitalizatzen jarraitu dute; beraz, euskal bildumak gehituz joan dira. Edozein erabiltzailek klik soil batekin digitalizatutako funts bibliografikoak eskuragarri ditu edozein ordenagailutatik. | |
2010 | ||
GKEak adierazi duenez, azken hamar | urte hauetan erakundea nabarmen hazi egin da, errekurtsoak handitu egin dira, lorpen handiak eskuratu ditu aurrera eramandako kanpainetan eta ingurumenaren aldeko borrokan ezinbesteko erreferente bihurtu da. | |
2018 | ||
Aurten, LOMCE HEZIBERRI azterketak auzoko eskoletan egin nahi duten 4 urtea izango da.Ildo horretan, bai Luis Briñas Santutxu ikastetxeko zein Karmelo ikastolako Eskola kontseiluek, familiek, klaustroek eta ikasleek ere, argi jakin arazi diote hezkuntza sailari, egin beharreko azterketa horiek egiteko ez daudela prest.Baina, | urte hauetan erakundeen aldetik ez dute erantzun positiborik jaso. Alderantziz, iaz Luis Briñas Santutxuko familiek planto egin behar izan zioten LH3 mailan egin nahi zieten azterketari, eta aurten, bai Luis Briñas Santutxu, eta baita Karmelo Ikastola ere hautatuak izan gara LH 6 mailako eta DBH 4 mailako zein Pisa azterketak egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 3 (0,02) |
Lehen forma
urte | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
urte hauek | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
urte hauek erakunde | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |