2002
|
|
Gauza bera modu desberdinez esan ahal izatea da estiloaren ekarpen nagusia. Estilo aldakuntzak
|
talde
kulturalak eta sozialak markatzen ditu, estiloak taldea bera ere karakterizatzen duelarik.
|
|
Montrealgo metroan jarritako iragarkiak kontuan hartuta, esate baterako, minoria kulturalak agertu ere ez ziren egin 1989 urtean: 136 iragarkitatik, bakar batean ikusi zen
|
talde
kultural gutxitu bat.
|
|
Historiaren joan etorrian, harreman zuzena egon da beti bizimoduaren eta sinismenen artean. Nekazaritza, merkataritza eta industria bera oso modu desberdinez bizi izan dira
|
talde
kultural bakoitzean. Nekazaritzaren garapena, merkataritzaren antolaketa eta industriaren kontzeptzioa lotuta egon dira garaian garaiko eta tokian tokiko kontzeptualizazio filosofiko erlijiosoekin.
|
2006
|
|
Familia mikrosistemaren barne ez dauden interakzioak hartzenditu barne, baina eguneroko bizimoduaren zatia ere direnak (adib.: familia zabalarekiko erlazioa,
|
talde
kulturalekiko erlazioa.)
|
2007
|
|
Eta ez da burutuespazio publiko horren kultur sekularizazioa: kultur aniztasuna ez da eremu publiko estatalen ezaugarri argia eta den apurrean ere ez da onartzen elkartze librea.Estatu batek ere ez dio inongo
|
talde
kultural edo soziali estatutik bereizteko eskubidea aitortzen. Zeren izenean egon behar dugu, jarraitu behar dugu elkarrekin. Nazioaren izenean:
|
2010
|
|
Maiz adierazten ez den bezala, garaiz egin zen 1956ko Parisko biltzarra, arraseraldatzen hasiko baitzen 1958an eta hirurogeiko hamarkadan zehar Mendebaldeko herrialdeetako gizartea eta euskal gizartea ere bai noski; izan ere, JuanXXIII.ak antolatutako II. Vatikano kontzilioak (1962) eman zion eliza katolikoari bultzada eta giro berria, John F. Kennedy presidenteak (1961) susperturiko misilen krisialdiaren osteko Estatu Batuetako eta Sobiet Batasuneko politikagintzako aldaketak eragin zuzena izango zuen Guda Hotzaren berotzean, Mendebaldeko gizartean gauzaturiko garapen sozialak eta ekonomikoak EuskalHerrian barna eragin zituen ere aldaketak... eta, gauza hauekin guztiekin batera, euskal erbesteko gizaldiaren erreleboa gauzatuko zen 1960an Jose Antonio Agirrelehendakariaren heriotzaren ondoren: helburu politiko berriak, Euskal KulturarenAlde (EKA) elkartearen eta beste hainbeste
|
talde
kulturalen eskutik ekintzakulturalaren bultzada, Eusko Gaztedi Indarra Caracas taldearen osaketa eta,, Venezuelako hiriburuko eusko etxean hirurogeiko hamarkadan zehar etadiktadorea hil arte bultzatutako ekintzak, lehenengo Aberri Egunak, ETArensorrera. euskal erbesteko garai berri baten hastapenaren isla ziren,
|
2012
|
|
Pluralismo kulturalaren barruan, multikulturalismoa gainditzen duen eredu moduan aurkeztenda zenbaitetan interkulturalismoa edo kultura artekotasuna. Alta, multikulturalismoaren eta azken horrenarteko muga ez da batere argia, eta interkulturalismoak kulturen arteko harremana eta sintesia hobesten dituela azpimarratzen da (eta, aldi berean, multikulturalismoak
|
talde
kulturalen arteko mugak etadiferentziak areagotzen dituela defendatzen da). Edonola ere, interkulturalismoak maila mikroan izan dugarapena, hezkuntza arloan bereziki.
|
2014
|
|
Emeki Elkartea Hondarribiko emakumeen
|
talde
kulturala da, 1981ean sortua.
|