Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2007
‎Kanpora begira, gizartearekiko erantzukizuna da lantzen dugunideia, enpresa publikoa garelako. Eta enpresa bezala, talde ikuspegia.
2010
‎1993ko prozesu hartatik ez zuela ezer positiborik atera dio Sukiak, bai ordea ondorengo urteetako prozesutik. . Azken finean, horrek erakutsi zuen talde lanaren eta talde ikuspegiaren garrantzia ikastolen mugimenduan. Gelditu ginen egoeran, elkar laguntza hori, talde izaera eta kontzientzia garatzea, zuzendarien arteko komunikazioari eustea?
2011
‎Horrek taldean komunikazio estrategia globalagoasustatu zuen, konbergentziaren aukeren ildotik. Pixkanaka, hedabide bakoitzarenekarpenak aztertzen eta talde ikuspegia sustatzen hasi ziren. Une horretan, Estrategia eta Internet Zuzendaritzak, komunikazio estrategiari zegokionez, Interneteuskarria funtsezkotzat jotzen zela azaldu zuen, EITBren merkatu naturalarenmugak gainditzeko, harago joateko ahalmena zeukan euskarri bakarra zelako.Halaber, Internet etorkizuneko hedabidea zela ulertu zuten, irratiak eta telebistakbat egin zezaketen euskarria zela eta, beraz, ikus entzunezko saioentzat ikus entzulekopuru osagarria izan zitekeela.
2015
‎Gainerakoekin partekatzea, elkarri eragitea eta beste emakume batzuekin erlazioa izatea ezinbestekoa da pilotariek talde sentimendu eta izaera sakonak izan ditzaten. Parte hartze eta hartu eman horiei esker jokalariek talde ikuspegia garatu dute, euren buruez aparte ingurukoei lagundu eta haiekin sintonian izateko bideak bilatuz, interesak eta ongi sentitzea taldeko beste kideengana ere hedatuz, denek norabide berean arraun egiteko nahiari tiraka. Hori dela-eta, funtsezkoa iruditzen zaigu «gure taldea» eta «gure ordua» gisako bizipen eta kontzeptuak azpimarratzea, paleta saioak eta pilotalekuetako harremanak euren jabetzako bihurtuko balituzte legez.
2016
‎Oraindik ere lanbide heziketako eskaintza nahiko erdalduna da, eta lan mundua euskalduntzeko ezinbestekoa deritzogu zikloak euskaraz eskaintzea. Bestalde, gizarte arloan dugun erronkarik handiena talde ikuspegia lantzea dela esango nuke.
2021
‎Kolektiboki hurbileko zirkuituak indartzeko xedearekin, Ipar Euskal Herrian aldatze sozialaren dinamika indartzeko," Xedebat" deitu ekimena martxan jarri du. Tresna berri horren helburua da, talde ikuspegia sustatzeko (auzoak, herriak, ibarrak, kantonamenduak...), herritar dinamika kolektibo berriak sortzen laguntzen. Adituen sare bat sortzea eta koordinatzea, dinamika horiek laguntzeko proiektu berriak sortu, gauzatu eta funtzionatzeko ahala eman.
2022
‎Uste dut hor asmatu duela Tokikomek. Tokikomek indartsuago egin gaitu, gure hedabideetako lana ekoizteko eta argitaratzeko tresna modernoenak eman dizkigulako, kudeaketan geneuzkan hutsune nabarmenak estaltzen erakutsi digulako, talde ikuspegia eman digulako, elkarrengandik ikasteko plaza bat eskaini digulako, finantziazio bide berriak ereiten lagundu digulako eta aurrera begirako estrategia bat eman digulako: batzea da bidea.
2023
‎Kultura indigenetan, partekatutako zirkuluak esperientzia kolektiboak dira elkarri entzunda ikasteko; beraz, metodo hori egokitzat jo dugu talde ikuspegiak biltzeko.
‎c) Partekatutako zirkuluak batez ere gazteen ikuspegiak biltzeko erabili dira, erosotasun maila handitzeko, eskolan era horretan aritzen ohitura baitute. Kultura indigenetan, partekatutako zirkuluak esperientzia kolektiboak dira elkarri entzunda ikasteko (Lavallée 2009); beraz, metodo hori egokitzat jo dugu talde ikuspegiak biltzeko. Yuneŝit’in eko eskolan zirkulu bat egin da, artearen bidezko hausnarketa metodoak lagunduta (Lavallée 2009, 30):
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia