2016
|
|
Lehen eta bigarren faseko prototipo tailerretan brainstorming saioak,
|
talde
hausnarketa bideratuak, (bir) eraiketa kontzeptuala, edota eredu fisikoen eraikuntza moduko teknikak erabili ziren.
|
2017
|
|
Irakasletza graduko Practicumean, Korthagen(), Gelfuso (2016) eta Dennis (2014) bezalako autoreekin bat eginaz, irakasle gaiak hausnarketa lanetan trebatzeko helburua hartzen da. Mintegi saioetan irakasle gaiek beraien praktikako egoera errealak partekatu eta hauen gainean
|
talde
hausnarketa egiten da tutorearen laguntzaz, ikasleek praktikan bizitako egoerak ikuspegi global, multidimentsional eta dilematiko batetik (Dewey, 1989; Gelfuso eta Dennis, 2014; Mauri et al., 2013) interpretatu eta berreraiki dezaten.
|
|
Tutoreek
|
talde
hausnarketaren garapenean duten garrantzia (Harford eta MacRuairc, 2008; Gelfuso eta Dennis, 2014) baieztatua ikusi dugu ikerketa honi esker. Gure ikerketaren emaitzek tutoreek hausnarketa prozesuak sustatzerako orduan ematen dituzten laguntzak aurre ezagutza edo esperientziekin nola teoria eta ikerketekin loturak egitera bideratuta egon behar dutela erakutsi digute, bide honek beraien praktika modu esanguratsuagoan egokitzen lagunduko baitie ikasle edo irakasle gaiei (Berliner, 1988).
|
2018
|
|
Ikerketa hauek guztiak izaera kualitatiboa zuten eta datuen jasoketan hainbat teknika erabili dira: behaketak, elkarrizketak eta talde dinamiken bidezko
|
talde
hausnarketak.
|
2019
|
|
Hiru saioetan diseinatutako programazioari jarraitu zaio eta nabarmenak izan dira ikasleen DIGCOMP markoko arloei eta gaitasunei buruzko hausnarketa adierazpen kritikoak eta ezagutza berrien ideiak. Bigarren eta hirugarren saioen hasieran, adibidez, aurreko egunetan landutako edukiak berreskuratu dira eta hiru urteetan parte hartzaileek, ikas jarduerak ez ezik, Interneten erabilera seguruari buruzko banakako lanketa zein
|
talde
hausnarketen ondorioak zerrendatu dituzte.
|
|
Munduko biztanle guztiek parte hartzen dute desfile erraldoian, eta bada ipuin bat irakurtzen duen esatari bat, aberastasunen banaketa bidegabeari eta desberdintasun sozialei buruz gogoeta egitera gonbidatzen duena. Jolasa material grafikoarekin osa daiteke, eta
|
talde
hausnarketa batekin amaitu.
|
2020
|
|
Ikerketa horiek guztiek izaera kualitatiboa zuten eta, datuen bilketan hainbat teknika erabili genuen: behaketak, elkarrizketak eta talde dinamiken bidezko
|
talde
hausnarketak.
|
|
Gazteen aisialdiaren zenbait eremu aztertu dugu, direla Kuadrillategi egitasmoarekin lotutako ekimenak (Hernandez eta Altuna, 2016), dela kirol federatua (Hernandez, Altuna eta Beitia, 2018, Hernandez eta Altuna, 2020) edota lonja, lagunarte, kiroledo (Hernandez, 2020). Kasu guztietan metodologia kualitatiboa erabili dugu eta teknika ezberdinen bidez (behaketak, banakako elkarrizketak, hiruko elkarrizketak eta talde dinamiken bidezko
|
talde
hausnarketak) gazteen diskurtsoak, hizkuntza praktikak eta bizipenak jaso ditugu.
|
2021
|
|
Ez da saiatzen ogibideak bereizten, elkarri ekarpenak egiten baitizkiote. Antzerkiak
|
talde
hausnarketa eskaini ohi dio, eta ilustrazioak bakardadea tarteka.
|