Emaitzak: 6
2011 | ||
Inkesta erabiliz lortu genituen emaitzak ez eze, eztabaida taldeak egitea erabaki genuen, informazio kualitatiboa lortzea ahalbidetzen duelako. «Eztabaida taldearen helburua da parte hartzaileen aitortzak eragitea, horiengandik ikerketa gaiari buruzko informazio kualitatiboa lortzeko asmoz» (Álvarez Gayou, 2003: 132) 12 Gure lanerako guztiz beharrezkoak eta ezinbestekoak ziren | talde eztabaidak, galdetegietatik eratorritako informazioa osatu, interpretatu eta egiaztatu ahal izateko. | |
2021 | ||
Tipologia bakoitzeko irizpideak betetzen zituzten ikasleak identifikatu eta zerrenda bat osatu genuen guztiekin. Zerrendako ikasle guztiei | talde eztabaidetan parte hartzeko gonbidapena bidali genien emailez eta talde eztabaidaren data eta ordua proposatu genien. Eskaerari erantzun zioten ikasleek hartu zuten parte taldeeztabaidetan: | |
Tipologia bakoitzeko irizpideak betetzen zituzten ikasleak identifikatu eta zerrenda bat osatu genuen guztiekin. Zerrendako ikasle guztiei talde eztabaidetan parte hartzeko gonbidapena bidali genien emailez eta | talde eztabaidaren data eta ordua proposatu genien. Eskaerari erantzun zioten ikasleek hartu zuten parte taldeeztabaidetan: | |
Fidagarritasuna bermatzeko, erreproduzigarritasun diseinu bat egin dugu, zeinean gutxienez bi behatzaile eta% 85eko adostasuna behar diren (Nieto eta Gonzalez, 2002). Horretarako, ikerketa taldeko bi ikertzailek bakoitzak bere aldetik aztertu dugu | talde eztabaida bat, eta norberak bere kabuz kategorizatu, analisiaren sistematizazioa ziurtatzeko. Lortutako adostasun maila% 88koa izan da. | |
Lortutako adostasun maila% 88koa izan da. Kategoriak adostu ondoren, bi ikertzaileek gainerako | talde eztabaiden analisia egin dute analisiak alderatzeko eta kategorizatutako testu zatiak homologatzeko (Creswell, 2009). | |
2022 | ||
Lehen ikerketak eskolaren erradiografia bat egiten du; bigarrenak aurrekoa osatzea bilatzea du, eskolako zenbait erronka jasoz; hirugarren ikerketak identitatearen garapena aztertzen du, eta laugarrenak eta azkenak aurreko ikerketen elkarguneak bilatzen ditu, zenbait gako identifikatzeko. Parte hartzaileei dagokienez, lehen eta bigarren ikerketetan hezkuntzako 14 aditu elkarrizketatu dira; hirugarren ikerketan, berriz, 4 | talde eztabaidaren bidez, sexu genero disidentziaren kolektiboko 21 kideren berri jaso da; eta laugarren ikerketan ahots denak gurutzatu dira, lana biribildu eta begirada poliedriko bat ehunduz. Kasu azterketen bidez askotariko iritzi eta bizi historiak bildu dira eta, ondoren, Nvivo 12 softwarearekin egindako sistema kategorial baten bidez antolatu da informazioa, eta diskurtsoa osatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
talde | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
talde eztabaida | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde eztabaida analisi | 1 (0,01) |
talde eztabaida bat | 1 (0,01) |
talde eztabaida data | 1 (0,01) |
talde eztabaida parte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |