2011
|
|
Legearen arabera, adingabe bat arrisku edo babesgabetasun egoeran ikusten duen
|
pertsona
orok berehalako laguntza eman behar dio, eta gertakariaren berri eman behar dio autoritateari edo haren hurbileneko agenteei. Era berean, berariaz aurreikusten da herritarrek agintari publiko eskudunei jakinarazi behar dietela adingabeak ohiz edo arrazoirik gabe huts egiten duela eskola.
|
2012
|
|
Ikastetxeetako hezkuntza proiektu askotan erabili ohi diren beste planteamendu asko osasunerako hezkuntzari eta ingurunearen jasangarritasunari dagozkie. Osasuna
|
pertsona
oro har hartuta landu behar da, eta ez osasun fisikoa, mentala eta soziala bereizita. Eta ingurunearen jasangarritasuna inguruan dugun guztiarekiko errespetua transmititzen saiatuz landu behar da.
|
|
7/ 1990 Legeak, uztailaren 3koak, Euskal Kultura Ondareari buruzkoak, 3 eta 4 artikuluan dio botere publikoek (Eusko Jaurlaritza, foru aldundiak eta udalak) zaindu behar dutela euskal kultura ondarearen osotasuna, eta haiek sustatu behar dutela ondare hori babestea, aberastea eta hedatzea. Nolanahi ere,
|
pertsona
orok eskubidea du kultura ondarearen alde egiteko Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoen aurrean edo horretan eskumena duten auzitegien aurrean, lege horrek ezartzen duena betetzeko eskatuz.
|
2013
|
|
Atal honetan proposatzen diren saioak ez dira teknikan sakontzen joateko adibide bat besterik. Noski, talde oro eta
|
pertsona
oro desberdina da. Beraz, proposamen hauek ideia bat emateko bakarrik balio dute, eta irakasleak taldearen berezitasunetara (ikasle kopurua, batezbesteko adina, maila fisikoa eta teknikoa?) egokitu behar du saio bakoitza.
|
2015
|
|
Gaitasun juridikoa: Izateagatik soilik, eskubideak izateko eta betebeharrak eskuratzeko
|
pertsona
orok duen gaitasun naturala.
|
|
Tituluan ezarritakoarekin bat, lege honen xede nagusia berdintasunezko gizartea lortzea da, non
|
pertsona
oro libre izango den, hala eremu publikoan nola pribatuan, bere gaitasun pertsonalak garatu eta erabakiak hartzeko, ohiko rolek sexuaren arabera ezartzen dituzten mugak izan gabe; beste era batera esanda: gizarte bat lortzea, non berdin berdin aintzat hartuko, balioetsiko eta bultzatuko diren emakumeek eta gizonek dituzten portaera, jomuga eta beharrizanak.
|
2016
|
|
non hezkuntzak duen garrantzia azpimarratzen den: . Helburua da
|
pertsona
oro jabetzea bere jarrerak eta aukerek ondorioak dituztela gizartean eta ingurumenean, eta, hortaz, aukera alternatiboak aztertu eta baloratu behar dituela. Gizartean behar diren aldaketa esanguratsuak lortzeko, profesional guztien formakuntzan eragin behar da, haien jarduerek ingurumenean eragin zuzena edo zeharkakoa baitute.?
|
|
– Publikoak
|
pertsona
orok erabil ditzake. A, B eta F motak dira.
|
2017
|
|
gure eremuan eragindako larrialdi batean. Era berean,
|
pertsona
orok eta are gehiago osasun zerbitzuetako profesionalek, jakin genuke lehen laguntza nola eman.
|
|
Erroldako datuek frogatzen dute norbait udalerri batean bizi dela eta hartan duela ohiko bizilekua. Espainian bizi den
|
pertsona
oro behartuta dago bizi ohi den udalerriko erroldan inskribatzera. Pertsona bat udalerri batean baino gehiagotan bizi bada, urtean denbora gehien igarotzen duen udalerrian inskribatu behar du bakarrik.
|
2018
|
|
Ospitalean asistentzia behar duen
|
pertsona
ororen historia klinikoa egin behar da, bai ospitaleratuta gelditu behar direnena, bai kanpo kontsultetan edo larrialdietan bakarrik arreta ematen zaienena ere. Pazientea, bere bizitzan zehar, behar bada sarritan joango da ospitale horretara, askotariko gertakari asistentzialak direla eta.
|