Emaitzak: 4
2012 | ||
Haur eskoletako haurren familiek bat egin behar dute interbentzio printzipioekin, haurren bizitza soziala osatzen duten pertsona helduek helburu berak eta hezkuntza jarduerako eta, interbentzioko irizpide berak izan ditzaten. Adin horietan, beharrezkoa da arauen aplikazioa koherentea izatea, | pertsona heldu guztien aldetik. Helduek gauza berdinak baimendu eta debekatu behar dituzte. | |
Asmo hori betetzeko, familiaren eta haur eskolaren arteko harreman oinarri sendoak finkatzeaz gain, oinarri horiek berak finkatu behar dira haur eskolako langileen artean ere; hau da, hezkuntza prozesuan parte hartzen duten | pertsona heldu guztien artean. | |
Izan ere, | pertsona heldu guztiok parte hartu behar dugu lan horretan, bakoitzak gure ezaugarri propioekin, baina norabide berean, eta gure artean hitz eginez. Gauzak elkarrekin egiteko, elkarrenganako konfiantza izateko moduan izan behar dugu. | |
2017 | ||
Horregatik kentzen die balioa ezarritako arauei eta haien aurka egiten du: lehenik familiakoak eta ondoren beste | pertsona heldu guztienak, irakasleak eta osasun langileak barne. Burujabetasuneranzko bideak aurrera darrai, eta nerabeak bere lagunen portaerari eta lagunarteko arauei buruz gogoeta egiten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 4 (0,03) |
Lehen forma
pertsona | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
LANEKI | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona heldu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona heldu guzti | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |