2010
|
|
Emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko sinismenekin eta jarrerekin erlazionatzen den beste faktore bat heziketa maila izango da. Horrela, adibidez, Yosioka, Dibbia eta Ullah k (2001) ikusi zuten AEB eta Asiako lau komunitateko
|
pertsona
helduek osaturiko lagin bateko% 24 bikote indarkeria justifikatzen duela egoera batzuetan, hezkuntza maila iragartzaile demografiko bakarra izanik. Esan daiteke, gero eta hezkuntza maila altuagoa izan, orduan eta justifikatzeko maila gutxiago eta alderantziz.
|
2012
|
|
ustea, uste okerra: izan ere,
|
pertsona
helduaren burmuina gai da ehun neuronal berria sortzeko, bide eta lotura neuronal berriak ezarriz. Hala ere, egia da burmuin emozionala hezteko, eta lidergorako gaitasunak ikasi eta trebatzeko?
|
|
Urteak dira
|
pertsona
helduen depresioaren inguruko ikerketak egiten direla, baina haur eta nerabeen depresiori buruzko ikerketek ez dute hainbesteko tradizioa. Haur eta nerabeen depresioa oharkabean pasatu izan da, arrazoi desberdinak direla-eta, sarri ez da detektatua izan:
|
|
Sintomen arabera, haur depresioa garbia edota estalia izan daiteke. Depresio garbian, haurrek aurkezten dituzten sintomak
|
pertsona
helduek dituztenen antzekoak izaten dira. Depresio estalian, haurrengan maizen agertzen den motan, aldiz, depresioaren ezaugarri tipikoak beste zenbait arazorekin batera nahasiak aurkezten dira.
|
|
Bizimodu orekatua izateko eta autoestimu ona izateko ahots negatiboak kontrolatu behar dira eta positiboak sustatu. Bizitza ikuspegi errealista eta positibotik behatu behar da, eta, haurren kasuan, zeregin horretarako
|
pertsona
helduen irudia ezinbestekoa da. Ingurunean dituzten pertsona heldu esanguratsuen pentsatzeko eta egiteko moduak eredu gisa hartzen dituzte, eta horiek beren jokabide eta pentsaera patroien baitan txertatu.
|
|
Bizitza ikuspegi errealista eta positibotik behatu behar da, eta, haurren kasuan, zeregin horretarako pertsona helduen irudia ezinbestekoa da. Ingurunean dituzten
|
pertsona
heldu esanguratsuen pentsatzeko eta egiteko moduak eredu gisa hartzen dituzte, eta horiek beren jokabide eta pentsaera patroien baitan txertatu. Hortaz, depresioaren prebentziorako urratsetako bat izango da pentsatzeko modu errealistak eta positiboak sustatzea, bai haurrengan baita haien inguruneko pertsona helduengan ere (gurasoak, irakasleak, aisialdiko begiraleak, etab.).
|
|
Ingurunean dituzten pertsona heldu esanguratsuen pentsatzeko eta egiteko moduak eredu gisa hartzen dituzte, eta horiek beren jokabide eta pentsaera patroien baitan txertatu. Hortaz, depresioaren prebentziorako urratsetako bat izango da pentsatzeko modu errealistak eta positiboak sustatzea, bai haurrengan baita haien inguruneko
|
pertsona
helduengan ere (gurasoak, irakasleak, aisialdiko begiraleak, etab.).
|
2020
|
|
Hauek dira alderdi horiek: ezarritako curriculuma, ebaluazioeta kalifikazioprozesuak, irakaskuntza ikasteko bide bakartzat hartzea, adinkako taldekatzea, irakaskuntza prozesuen kudeaketa zein erabakiak
|
pertsona
helduen kontrolpean egotea, eremuen mugaketa eta denboren kontrola.
|
2022
|
|
Historia elementu garrantzitsua da, eta izan da, pertsonen prestakuntza arautuan, dela eskola adineko haurrentzat, dela bigarren mailako eta unibertsitateko ikasketak egiten ari diren gazteentzat, dela
|
pertsona
helduentzat. Arestian aipatu moduan, HHren irakaskuntzak, historian zehar, funtzio moralizatzaile eta ideologizatzailea izan du irakasleen prestakuntzarekin lotutako ikasketa planetan ezarri zenetik.
|