Emaitzak: 5
2005 | ||
Ildo beretik, ezkutuko curriculuma gauzatzeko egiten den urratsetako batbalitz bezala uler dezakegu hezkuntza, J.A. Marina-ren (1977) esanetan: «Hezkuntza, nahi izan edo ez, proiektu etikoa da, izaera bat, | pertsona eredu bat, gizarteeredu bat ari garelako zabaltzen; eta hori ezkutuan edo agerian egiten da. Hobedugu agerian egitea». | |
2009 | ||
Merkatu globalak komunikabide globalak ez ezik (AHT, internet, Pasaiako" eko" portua...), kontsumitzaile globalizatua ere behar du eta, beraz, kultura globalizatu bat, bestela, bizimodu eta balore berdintsurik gabe, ezinezkoa baita kontsumo globala txertatzea. Horregatik, kultur globalizazioa," kultur aniztasuna" delakoa, neurri batean merkatu mota berriaren ondorioa da, eta neurri batean eragile globalizatzaileek bilatzen duten | pertsona eredu bat. Hala ere, ez dirudi epe laburrean ez ertainean mundu osoko kultura uniformatu daitekeenik, eta agian ezinezkoa da kultura guztiak berdinak izatea, zeren eta, heltzen zaizkigun mezuak globalak badira ere, hartzaileen pertzepzio baldintzak desberdinak izaten baitira eta, beraz, mezu berek inguru desberdinetan emaitza edo kultur produktu antzekoak baina diferenteak ematen baitituzte. | |
2015 | ||
Horretaz gain, kode honekin erabilgarri den | pertsona eredu bat garatu da giza gorputzarenezaugarriak aintzat hartuz, bai haren proportzioak eta bai parte guztien ezaugarridielektrikoak (Sanchez, 2009) kontuan hartuz (1.Irudia). Eredu hau aukeratzerakoan dagoenekobibliografian dauden beste eredu batzuk ikertu dira eta erresoluzioaren araberako sailkapen bategin daitekeela ondorioztatu da. | |
2017 | ||
garapenarekin lotutako informazio preziatua eskaini zuen. Autokontrol dinamikei loturiko haren ideiek beste | pertsona eredu bat eraikitzera eramango zuketen, eta, eredu horren arabera, norbanakoak aldi berean ugazaba eta esklabo gisa jokatuko zukeen. XVII. mendearen bukaera aldera, Descartesen doktrinak lan diziplina kapitalistaren eskakizunak hain ongi interpretatu zituen, non Europaren luze zabalean hedatu baitzen eta bizirik iraun baitzuen, nahiz eta biologia bitalista iritsi ahala paradigma mekanizista gero eta zaharkituago bihurtu. | |
Gainera, ez da erraza aukera libertario batetik hezten duen | pertsona eredu bat aurkeztea (García Moriyón, 1999: 1). Gainontzeko zapalkuntzekin gertatzen den bezala, deseraikuntza prozesu bat suposatzen du helduentzat, eta hau zaila da botere jakin bat duen pertsona orok hau kontserbatu eta bere onuran erabiltzeko joera baitu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 5 (0,03) |
Lehen forma
pertsona | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona eredu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona eredu bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |