2010
|
|
Izan ere, ez da psikologoa izan behar jakiteko afektibitateak zer garrantzi izan dezakeen ume baten formazioan. Baina ni, Domingo ez bezala, ez nintzen laztanzale ez musuzale, zu ere txeratsuagoa zinen, amarekin eta amona Ursularekin batez ere?, neure itsustasunaren kontzientzia izateaz gain, itsustasunak berarekin dakar uzkurtze bat, besteen balizko mespretxuarekin lotuta dagoena,
|
nire
kasuan bai bederen?, buru buruan grabatuta nituelako, beharbada, emakumearen ezaugarri haiek, zuloa eta bekatu mortala??, lur debekatuaren eremukoak, izaki galbidezko bihurtzen zutenak: nola ez, bada, emakumea izaki galbidetsua izan, ezaugarri haiek alderik alde zabaltzen bazioten munstro bat mundura ekartzeko posibilitatearen atea!
|
|
Eredu ideal bakarrari, haatik, emakume erreal bakarra zegokion?
|
nire
kasuan bai bederen, urrun bainengoen ni orduan poligamiatik, Pio Barojaren iritzia, Juventud, egolatría ko artikuluxka batean erakusten zuena, bestelakoa bazen ere. Nola egingo zuten, baina, bi irudi erreal haiek bat nire buruan, baldin eta neska haren itxura ederra ezin pareka banezakeen ez Adaren gorputzaren edertasunarekin, hain ziren diferenteak??, ez izebaren arimarekin, neskak zuzendu zidàn irriak izebarenarekin zerikusirik ez zuenez, irria arimaren ispilua omen??
|
|
Izan ere, ez da psikologoa izan behar jakiteko afektibitateak zer garrantzi izan dezakeen ume baten formazioan. Baina ni, Domingo ez bezala, ez nintzen laztanzale ez musuzale —zu ere txeratsuagoa zinen, amarekin eta amona Ursularekin batez ere—, neure itsustasunaren kontzientzia izateaz gain —itsustasunak berarekin dakar uzkurtze bat, besteen balizko mespretxuarekin lotuta dagoena,
|
nire
kasuan bai bederen—, buru buruan grabatuta nituelako, beharbada, emakumearen ezaugarri haiek —zuloa eta bekatu mortala... —, lur debekatuaren eremukoak, izaki galbidezko bihurtzen zutenak: nola ez, bada, emakumea izaki galbidetsua izan, ezaugarri haiek alderik alde zabaltzen bazioten munstro bat mundura ekartzeko posibilitatearen atea!
|
|
irudi bat, Adaren gorputzak izeba Ernestinaren arimarekin bat egitetik zetorrena zen; bestea, berriz, ezagutu berri nuèn neskaren gorputz arima batuetatik zetorkidan. Eredu ideal bakarrari, haatik, emakume erreal bakarra zegokion...
|
nire
kasuan bai bederen, urrun bainengoen ni orduan poligamiatik, Pio Barojaren iritzia, Juventud, egolatría ko artikuluxka batean erakusten zuena, bestelakoa bazen ere. Nola egingo zuten, baina, bi irudi erreal haiek bat nire buruan, baldin eta neska haren itxura ederra ezin pareka banezakeen ez Adaren gorputzaren edertasunarekin —hain ziren diferenteak... —, ez izebaren arimarekin, neskak zuzendu zidàn irriak izebarenarekin zerikusirik ez zuenez, irria arimaren ispilua omen...?
|
2015
|
|
Eta zergatik
|
nire
kasuan bai?
|
2021
|
|
Ni adibidez lelengo egunian etorri nintzanian apur bat falta gehixo pentseiten neben euskera gehixo entzungo nebela, apur bat ez zitzaidan gustau entzutia hainbeste erdera, ez neben espero entzutia hainbeste erdera, orduan ba ni nire ingurukoakin beti euskeraz ta ba bai
|
nire
kasuen bai. (Ikasle 8, Eus Ele, Oñati, E)
|