2006
|
|
Porque desde hace veintiséis siglos nada sustancial parece haber cambiado en esta ingente zona. La historia africana no tiene, como la nuestra, el aspecto de un progreso, sino que presenta una eterna repetición, como la historia de un vegetal" 485 Saioan orriak pasatzen ari direla, haatik, bat-batean ohartzen dugu, basamortuaren eta hiriaren edo bi existentzia
|
moduen arteko
dialektikaren lekuan Ortega-k isil-isilik arras bestelako bat sartu digula. Azpianago, Afrikako bi bizimodu aldiberekoen teinkaren arrazoitik, Afrikako jende modu betiberdin zirkinbakoaren arrazoira pasatzen da Ortega, ondorioarekin, Afrikak ez duela egiten historiarik, Afrikan historia agitu bakarrik egiten dela –oholtza bat baino ez da–, ez afrikarrek egina, atzerritarrek baizik.
|
2008
|
|
Harreman kulturalak ulertzeko
|
moduen arteko
liskarrak dira horiek: pertsona batek kultura jakin bat identifikatu eta, gutxi-asko, ezagutu eta ulertze horrek harberago bihurtuko du beste hainbat kultura ezagutzeko garaian.
|
2009
|
|
Buztana aldentzearen testak (estimuluaren intentsitate handia erabiltzenduenean) min somatikoaren erantzun erreflexu espinala neurtzen du; azidoazetikoaren testa, aldiz, erraietako minaren eredua dugu, eta xafla beroarena, bi
|
moduen arteko
konbinazioa litzateke; azken bi eredu horiek mailasupraespinalean bideratutako erantzunak izango dira.
|
2010
|
|
Kritika horiek berrikuntza ulertzeko
|
moduen arteko
talka bat adieraztera datoz. Izan ere, berrikuntzari buruzko ikusmolde nagusiak arreta balio ekonomiko zein enpresarialei ipintzen die, modalitate horretan berrikuntza-jarduera gisa ulertu ohi dira inbertsioak ikerketa eta garapenean, ezagutzaren transferentzian eta komertzializazioan, eta funtsean beraz merkatuari begirako berrikuntza da eta hor gainera balio ekonomikoak soilik hobesten dira.
|
2011
|
|
97 Azpimarratu egiten ditugu hezkuntzarako eskubidearen eta arrazismoa, arraza-bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia
|
moduen arteko
loturak, eta hezkuntzaren oinarriko zeregina ere azpimarratzen dugu, batez ere, giza eskubideen inguruko hezkuntza eta kultura aniztasuna aitortu eta errespetatzen duen hezkuntza, gehienbat haur eta gazteen artean, intolerantzia eta bereizkeria modu guztiak saihestu eta ezabatzeko;
|
|
Eskatzen die estatuei ikerketak egin ditzatela alde batetik, zigor prozedura, polizia indarkeria eta zigor zehapenen arteko ustezko lotura aztertzeko, eta bestetik, arrazismoa, arraza-bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia
|
moduen arteko
lotura posibleak ikertzeko, zertarako eta, bereizkeria lotura eta eginera horiek ezabatzeko beharrezko neurriak hartzea ahalbidetuko duten frogak edukitzeko;
|
2014
|
|
Eredu horren aldeko argudioak hobeto ulertzeko, bi pazienteren adibideak aurkeztuko dira, eta diagnostikatzeko bi
|
moduen arteko
konparazioa egingo dugu. (Adibide horiek errealak badira ere, izenak ez dira benetakoak, pazienteei konfidentzialtasuna bermatzeko).
|
2015
|
|
Izan ere, errealitate birtual eta bideo-instalazioetan esperientzia fisikoa eta birtuala batzen ari dira, Gaudenzik proposaturiko
|
moduen arteko
nahasketak eginez. Adibidez, errealitate birtualerako bururako gailuei esker, interfazearekiko bitartekaria ez da teklatua, sagua edo bideo-jokoaren agintea.
|
2016
|
|
Aldizkariaren lehen alean taldearen helburua plangintza kulturala ez zela adierazi arren, bada horren kontrako adierazlerik barneko artikulu batean, literaturaren irakurketa ugari baten alde egiten baita, arte-
|
moduen arteko
elkarrizketan sinetsita. Solaskide bilkurako bazter batean eserita, horixe zekusan begiraleak.
|
2019
|
|
Beraz, bikotekideak indar edota botere aldetik pareko daudenean ere, gizonaren eta emakumearen pertsonaiak karakterizatzerakoan, arrazionalismoa eta intuizio femeninoari erreferentzia eginez, maitasuna edota leialtasuna ulertzeko gizonen eta emakumeen modu ezberdinez hausnartzen dihardu. Halaxe adierazi zion egileak Boulevar irratsaioan Javier Muguruzak eginiko elkarrizketa batean emakumeen eta gizonezkoen maitasun
|
moduen arteko
ezberdintasunez: " ¿ Qué es el amor en la mujer?
|
2021
|
|
Horrek beharrezkoa den elkarrekintza sortzen du (Fohlin, Sedem eta Allodi, 2021): hau da, helburuak eta horiek lortzeko metodoak partekatzen dira, eta hori, gehienetan, helburu horien eta horiek lortzeko egiteko
|
moduen arteko
harremanaren ondorioz gertatzen da. Elkarrekintza hori, lankidetzaren bidez eta kooperazioan egindako lanaren ondorioz sortzen den harreman sozioedukatibo hori, alegia, horren oinarria da, eta aldatu egiten da taldekideen eta haien profilaren, garatu beharreko jardueraren eta helburuen, ikasgelako hezkuntza-ingurunearen eta abarren arabera.
|