Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2006
‎Porque desde hace veintiséis siglos nada sustancial parece haber cambiado en esta ingente zona. La historia africana no tiene, como la nuestra, el aspecto de un progreso, sino que presenta una eterna repetición, como la historia de un vegetal" 485 Saioan orriak pasatzen ari direla, haatik, bat-batean ohartzen dugu, basamortuaren eta hiriaren edo bi existentzia moduen arteko dialektikaren lekuan Ortega-k isil-isilik arras bestelako bat sartu digula. Azpianago, Afrikako bi bizimodu aldiberekoen teinkaren arrazoitik, Afrikako jende modu betiberdin zirkinbakoaren arrazoira pasatzen da Ortega, ondorioarekin, Afrikak ez duela egiten historiarik, Afrikan historia agitu bakarrik egiten dela –oholtza bat baino ez da–, ez afrikarrek egina, atzerritarrek baizik.
2008
‎Harreman kulturalak ulertzeko moduen arteko liskarrak dira horiek: pertsona batek kultura jakin bat identifikatu eta, gutxi-asko, ezagutu eta ulertze horrek harberago bihurtuko du beste hainbat kultura ezagutzeko garaian.
2009
‎Buztana aldentzearen testak (estimuluaren intentsitate handia erabiltzenduenean) min somatikoaren erantzun erreflexu espinala neurtzen du; azidoazetikoaren testa, aldiz, erraietako minaren eredua dugu, eta xafla beroarena, bi moduen arteko konbinazioa litzateke; azken bi eredu horiek mailasupraespinalean bideratutako erantzunak izango dira.
2010
‎Kritika horiek berrikuntza ulertzeko moduen arteko talka bat adieraztera datoz. Izan ere, berrikuntzari buruzko ikusmolde nagusiak arreta balio ekonomiko zein enpresarialei ipintzen die, modalitate horretan berrikuntza-jarduera gisa ulertu ohi dira inbertsioak ikerketa eta garapenean, ezagutzaren transferentzian eta komertzializazioan, eta funtsean beraz merkatuari begirako berrikuntza da eta hor gainera balio ekonomikoak soilik hobesten dira.
2011
‎97 Azpimarratu egiten ditugu hezkuntzarako eskubidearen eta arrazismoa, arraza-bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia moduen arteko loturak, eta hezkuntzaren oinarriko zeregina ere azpimarratzen dugu, batez ere, giza eskubideen inguruko hezkuntza eta kultura aniztasuna aitortu eta errespetatzen duen hezkuntza, gehienbat haur eta gazteen artean, intolerantzia eta bereizkeria modu guztiak saihestu eta ezabatzeko;
‎Eskatzen die estatuei ikerketak egin ditzatela alde batetik, zigor prozedura, polizia indarkeria eta zigor zehapenen arteko ustezko lotura aztertzeko, eta bestetik, arrazismoa, arraza-bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia moduen arteko lotura posibleak ikertzeko, zertarako eta, bereizkeria lotura eta eginera horiek ezabatzeko beharrezko neurriak hartzea ahalbidetuko duten frogak edukitzeko;
2014
‎Eredu horren aldeko argudioak hobeto ulertzeko, bi pazienteren adibideak aurkeztuko dira, eta diagnostikatzeko bi moduen arteko konparazioa egingo dugu. (Adibide horiek errealak badira ere, izenak ez dira benetakoak, pazienteei konfidentzialtasuna bermatzeko).
2015
‎Izan ere, errealitate birtual eta bideo-instalazioetan esperientzia fisikoa eta birtuala batzen ari dira, Gaudenzik proposaturiko moduen arteko nahasketak eginez. Adibidez, errealitate birtualerako bururako gailuei esker, interfazearekiko bitartekaria ez da teklatua, sagua edo bideo-jokoaren agintea.
2016
‎Aldizkariaren lehen alean taldearen helburua plangintza kulturala ez zela adierazi arren, bada horren kontrako adierazlerik barneko artikulu batean, literaturaren irakurketa ugari baten alde egiten baita, arte- moduen arteko elkarrizketan sinetsita. Solaskide bilkurako bazter batean eserita, horixe zekusan begiraleak.
2019
‎Beraz, bikotekideak indar edota botere aldetik pareko daudenean ere, gizonaren eta emakumearen pertsonaiak karakterizatzerakoan, arrazionalismoa eta intuizio femeninoari erreferentzia eginez, maitasuna edota leialtasuna ulertzeko gizonen eta emakumeen modu ezberdinez hausnartzen dihardu. Halaxe adierazi zion egileak Boulevar irratsaioan Javier Muguruzak eginiko elkarrizketa batean emakumeen eta gizonezkoen maitasun moduen arteko ezberdintasunez: " ¿ Qué es el amor en la mujer?
2021
‎Horrek beharrezkoa den elkarrekintza sortzen du (Fohlin, Sedem eta Allodi, 2021): hau da, helburuak eta horiek lortzeko metodoak partekatzen dira, eta hori, gehienetan, helburu horien eta horiek lortzeko egiteko moduen arteko harremanaren ondorioz gertatzen da. Elkarrekintza hori, lankidetzaren bidez eta kooperazioan egindako lanaren ondorioz sortzen den harreman sozioedukatibo hori, alegia, horren oinarria da, eta aldatu egiten da taldekideen eta haien profilaren, garatu beharreko jardueraren eta helburuen, ikasgelako hezkuntza-ingurunearen eta abarren arabera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia