Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2009
‎Bigarrenean, irakasleen ikaskuntza ingurunea eta lan baldintzak aztertu dira eskoletan, 90.000 irakaslek parte hartu duten iritzi inkesta baten bidez. Emaitza TALIS txostenean jasotzen da, urte honen erdialdean argitaratutako Irakaskuntza eta Ikaskuntzari buruzko Nazioarteko lehen Azterlanean. Ikaskuntza ingurunearen kalitatea da ikasleen errendimendu positiboa lortzeko faktore garrantzitsuena. Ikasketak, PISA bezala, bigarren hezkuntzaren lehen etapan jartzen du arreta, eta helburua da herrialdeei politikak aztertzen eta garatzen laguntzea, hezitzaile lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa izan dadin.
‎Ikasketak, PISA bezala, bigarren hezkuntzaren lehen etapan jartzen du arreta, eta helburua da herrialdeei politikak aztertzen eta garatzen laguntzea, hezitzaile lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa izan dadin. Ikerketen arabera, ikaskuntza ingurunearen kalitatea da ikasleen errendimendu positiboa lortzeko faktore garrantzitsuena. Irakaskuntza jardueraren hainbat alderdi ebaluatu dira, hala nola etengabeko prestakuntza, gelako giroa, irakasleen profila, irakaskuntza ereduak eta lan didaktikoaren ebaluazioa.
2010
‎Elikagai horiek guztiak ondo kudeatzea funtsezkoa da, kontsumitzen direnean beren kalitate propietate eta organoleptiko guztiak gorde ditzaten. Hori lortzeko faktore garrantzitsuenetariko batzuk tenperatura (bakterio patogeno batzuk oso aktiboak dira giro tenperaturan), denbora eta elikagai mota dira (batzuk, marmelada esaterako, bakterioak ugaltzea eragozten dute; beste batzuk, berriz, fruta zuritu eta ebakiak esaterako, bakterioak azkarrago ugaritzen dira). Egokienak hautatzea ezinbestekoa izango da goiz erdiko bazkaria berme guztiekin egiteko.
2016
‎Ereduak imitatzea da jokabide eta jokabide dietetikoak lortzeko faktorerik garrantzitsuena. Beste batzuen aurretik doa, hala nola elikagaien eskuragarritasuna, maila sozioekonomikoa, lotura emozionalak edo bizi den gizarte taldearen kulturaren inguruko ohiturak.
2018
‎Gipuzkoako unibertsitate talentua garatzera bideratutako laguntza profesionaleko ekimen hori Profesionaltasunerako gaitasunak izenpean garatuko da, eta hainbat elkargo profesionalen laguntza ere izango du.Diputatu nagusiak gogora ekarri duenez, Foru Aldundiak martxan jarri du Gipuzkoa Talent estrategia, lurraldeko giza kapitalaren garapena" sustatu eta bultzatzeko" asmoz, eta, etorkizuneko erronkei aurre egin ahal izateko talentu hori gero eta gehiago eskatzen duten enpresekin" konektatzeko". " Giza talentua hazkundea, lehiakortasuna eta berrikuntza lortzeko faktorerik garrantzitsuena izango da XXI. mendean. Gipuzkoa gogor ari da lanean erronka horietan aurrera egiteko, eta jarduera ekonomiko berria sortzen duen eta herritarren ongizatea bermatzen duen gizarte moderno gisa aurrera egiteko", adierazi du diputatu nagusiak.Estrategia honen lehenengo mugarria lehendabiziko Gipuzkoa Talent Forum izan zen, 2016ko abenduaren 27an burutu zena, berriro antolatu zen 2017an; izan ere, foro horretan, atzerrian lan egiten duten 200 gipuzkoarrek lehen eskutik ezagutu ahal izan zuten Gipuzkoako 30 enpresek egiten duten lana, eta beraien profil profesionalak ezagutzera emateko aukera izan zuten.
‎Diputatu nagusiak gogora ekarri duenez, Foru Aldundiak martxan jarri du Gipuzkoa Talent estrategia, lurraldeko giza kapitalaren garapena" sustatu eta bultzatzeko" asmoz, eta, etorkizuneko erronkei aurre egin ahal izateko talentu hori gero eta gehiago eskatzen duten enpresekin" konektatzeko". " Giza talentua hazkundea, lehiakortasuna eta berrikuntza lortzeko faktorerik garrantzitsuena izango da XXI. mendean. Gipuzkoa gogor ari da lanean erronka horietan aurrera egiteko, eta jarduera ekonomiko berria sortzen duen eta herritarren ongizatea bermatzen duen gizarte moderno gisa aurrera egiteko", adierazi du diputatu nagusiak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia