Emaitzak: 4
2009 | ||
Bigarrenean, irakasleen ikaskuntza ingurunea eta lan baldintzak aztertu dira eskoletan, 90.000 irakaslek parte hartu duten iritzi inkesta baten bidez. Emaitza TALIS txostenean jasotzen da, urte honen erdialdean argitaratutako Irakaskuntza eta Ikaskuntzari buruzko Nazioarteko lehen Azterlanean. Ikaskuntza ingurunearen kalitatea da ikasleen errendimendu positiboa | lortzeko faktore garrantzitsuena. Ikasketak, PISA bezala, bigarren hezkuntzaren lehen etapan jartzen du arreta, eta helburua da herrialdeei politikak aztertzen eta garatzen laguntzea, hezitzaile lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa izan dadin. | |
Ikasketak, PISA bezala, bigarren hezkuntzaren lehen etapan jartzen du arreta, eta helburua da herrialdeei politikak aztertzen eta garatzen laguntzea, hezitzaile lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa izan dadin. Ikerketen arabera, ikaskuntza ingurunearen kalitatea da ikasleen errendimendu positiboa | lortzeko faktore garrantzitsuena. Irakaskuntza jardueraren hainbat alderdi ebaluatu dira, hala nola etengabeko prestakuntza, gelako giroa, irakasleen profila, irakaskuntza ereduak eta lan didaktikoaren ebaluazioa. | |
2010 | ||
Elikagai horiek guztiak ondo kudeatzea funtsezkoa da, kontsumitzen direnean beren kalitate propietate eta organoleptiko guztiak gorde ditzaten. Hori | lortzeko faktore garrantzitsuenetariko batzuk tenperatura (bakterio patogeno batzuk oso aktiboak dira giro tenperaturan), denbora eta elikagai mota dira (batzuk, marmelada esaterako, bakterioak ugaltzea eragozten dute; beste batzuk, berriz, fruta zuritu eta ebakiak esaterako, bakterioak azkarrago ugaritzen dira). Egokienak hautatzea ezinbestekoa izango da goiz erdiko bazkaria berme guztiekin egiteko. | |
2016 | ||
Ereduak imitatzea da jokabide eta jokabide dietetikoak | lortzeko faktorerik garrantzitsuena. Beste batzuen aurretik doa, hala nola elikagaien eskuragarritasuna, maila sozioekonomikoa, lotura emozionalak edo bizi den gizarte taldearen kulturaren inguruko ohiturak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 4 (0,03) |
Lehen forma
lortzeko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu faktore | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu faktore garrantzitsu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |