Emaitzak: 6
2011 | ||
Eskola Kontseiluaren eskumenak.Ikastetxearen Eskola Kontseiluak honako eskumen hauek izango ditu: a) Lege honen V. tituluaren II. kapituluan adierazitako proiektuak eta arauak onartzea eta ebaluatzea.b) Ikastetxearen urteko programazio orokorra onartzea eta ebaluatzea, irakasleen Klaustroak irakaskuntzaren plangintzari eta antolamenduari dagokionez dituen eskumenak aparte utzi gabe.c) Zuzendaritzarako kandidaturak eta hautagaiek aurkeztutako zuzendaritza proiektuak ezagutzea.d) Ikastetxeko zuzendariaren hautaketan parte hartzea.. e) Ikasleen onarpena erabakitzea.f) Diziplina gatazken ebazpenaren berri izatea eta gatazka horiek indarrean dagoen araudiaren barruan bideratzeaz arduratzea.g) Ikastetxeko elkarbizitza, gizonen eta emakumeen arteko berdintasuna eta gatazken konponbide baketsua, bizitza pertsonalaren, familiakoaren eta sozialaren eremu guztietan? bultzatzeko neurriak eta ekimenak proposatzea.h) Eskolako instalazioen eta ekipoaren kontserbazioa eta berrikuntza sustatzea, eta baliabide osagarrien lorpena onartzea, 122.3 artikuluan ezarritakoari jarraiki.i) Hezkuntza helburuak eta kultura helburuak | lortzearren toki administrazioekin eta beste ikastetxe, erakunde eta organismo batzuekin lankidetzan jarduteko jarraibideak finkatzea.. j) Ikastetxearen funtzionamendu orokorra, eskola errendimenduaren bilakaera eta ikastetxearen parte hartzea duten barneko eta kanpoko ebaluazioen emaitzak aztertzea eta balioestea.k) Bere ekimenez edo administrazio eskudunak eskatuta, ikastetxearen funtzionamenduari, kudeake... | |
2012 | ||
– Kexa eta erreklamazio guztietan, fede onez jardutea, mozkinak | lortzearren iruzurrik egin gabe. – | |
Bezero ez leiala eta errentagarria. Harremanean sakondu behar da, bezeroa gehiago ezagutzeko, nolabaiteko leialtasun maila | lortzearren . | |
Etapa edo ziklo bakoitzerako proposatzen diren helburuak | lortzearren ikasleek landu behar dituzten ezagutzen multzoa dira edukiak. | |
Ane lehen mailako arretako bizi euskarriko monitorea da, eta erizaintzako laguntzaileen talde bati bizi euskarriko teknikak irakastea proposatu diote. Kolektibo horri zuzendutako metodo hoberena zein izango den pentsatu du, etekin egokia | lortzearren ; eta lantegi bat ezartzea erabaki du. Lantegia zehatz mehatz prestatu du, kontuan izanik goiz eta zuzen jardutea oso baliagarria izango deneko egoerak topa ditzaketen osasun langileei zuzenduta dagoela. | |
2013 | ||
Gutxi batzuei mesede handia egiteko, askori egiten zaie kalte; bestela esanda, norberaren interesa interes sozialaren oso gainetik dago.d) Ziurrenik, enpresa horren kulturan dagoen balio eskalan agerian jarriko ziren balio etiko unibertsal batzuk, hala nola erantzukizuna, berdintasuna, garapena, gardentasuna, zintzotasuna?, baina, kasu honetan, horietako bat ere ez da erabili, baizik eta guztiz kontrakoa: etekin handiagoak eta merkatuan kokapen hobea | lortzearren , gizartea engainatu du, diru publikoa jaso baitu industria garatzeko, eta, horren truke, pobretzea eta langabezia eman ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 6 (0,04) |
Lehen forma
lortzearren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
LANEKI | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu ikasle | 1 (0,01) |
lortu iruzur | 1 (0,01) |
lortu toki | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu ikasle landu | 1 (0,01) |
lortu iruzur egin | 1 (0,01) |
lortu toki administrazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |