2005
|
|
Esan bezala, antolakuntza ere bikaina izan zen. Fortuna Elkartekoak pozik azaldu dira
|
lortutako
erantzunarekin. Probak bere prestigioa dauka eta atzo irabazle berri bat izan zuen, palmaresari berari prestigioa ekarriko diona.
|
2009
|
|
Hain zuzen ere, A5 motakozuntzek bideratutako eremu potentziala neurtzeko 5 V eko pultsuak emanondoren (A! eta A5 zuntzak aktibatuko dira)
|
lortutako
erantzunari 700 mVeko pultsuan (bakarrik A! zuntzek bideratutako eremu potentziala agertukoda) lortutako seinalea kenduko zaio eta horrela A5 zuntzek bideratutakoeremu potentziala isolatzen da (Buesa et al., 2006).
|
2010
|
|
J.M. Hernandezek (2000) 12 urteko nerabeen artean egindako ikerketan, bi gai hauekin
|
lortutako
erantzunak eta diskurtsoak aztertu zituen: 1)" ea hizkuntza guztiak berdinak ote diren", eta 2)" ezezko erantzunetan, zeren arabera sailkatuko lituzketen hizkuntza horiek".
|
|
Galde sortaren bidez
|
lortutako
erantzunek gaixotasuna garatzen hasi denunetik agertu diren portaera berriei erreferentzia egiten diete. Gaixotasuna garatzenhasi aurretik agertzen ziren portaerak ez dira kontuan hartzen.
|
2011
|
|
B AT aldizkariak egin dion elkarrizketa luzeak, horretara, (gure Lehendakariak
|
lortutako
erantzun mordoaren arabera) balio eta interes berezia du. Lurraldetasunari eta ofizialtasunari buruz egiten dituen oharrak, adibidez, argigarri gerta daitezke zenbait eztabaida alferretan.
|
2014
|
|
Egin oraingoan zatikien zenbakitzailearen eta izendatzailearen faktorizazioa, faktoreak, ahal den neurrian, berreketa moduan adieraziz, eta, ondoren, sinplifikatu berreketen arauak aplikatuz. Egiaztatu
|
lortutako
erantzunak, aurrez adierazi zenituen sinplifikazioekin bat datozela.
|
2015
|
|
Lehenengoaasoziazio aske ariketa bat. Zer datorkizu burura ebola hitza entzutean?? galdetu zelarik.Ariketan
|
lortutako
erantzunak aztertzeko analisi lexikalerako Alceste softwarea erabili zen (Reinert, 1990, 1996).
|
|
PAMen asimilazio motetara itzultzen bagara, oharmen testetan
|
lortutako
erantzunek, zehazkiasmatze portzentajeek, parte hartzaileek L1ean existitzen ez diren txistukari frikariak(/ s»/ y/ f/) L2anexistitzen den txistukari frikarira(/ s/) ez dituztela asimilatzen egiaztatzeko aukera ematen dute. BestenPAM ereduaren (1995) proposamenetan oinarrituta, L2ren bi fonema frikari hauen oharmena Ezasimilagarria (Non Assimilable (NA)) da.
|
|
Erakundeak eta indar politiko zein hedabide gehienak M21aren aurka oldartu ziren arren, grebak jarraipen oso zabala izan zuen EAEn eta aipagarria Nafarroan.780 ELAk egin zuen balorazioaren arabera, grebak, arlo industrialaz gain, zerbitzu publiko zein pribatuetan
|
lortutako
erantzunak 35 orduen aldarrikapenak jendartean lortutako babesa agerrarazi zuen; halaber, aldarrikapen horren alde euskal gehiengo sindikalak egindako lan bateratua eta lidergoa goraipatu zituen ELAk.
|
2016
|
|
Asoziazio askeko ariketan
|
lortutako
erantzunak aztertzeko analisi lexikalerako Alceste softwarea erabili genuen (Reinert, 1983, 1990), horrela testu analisietan ohikoak diren fidagarritasun eta baliozkotasun arazoak ekidinaz (Bauer eta Gaskell, 1999; Klein eta Likata, 2003, Reinert, 1996). Software horren helburu nagusia da testu bat kuantifikatu eta haren estruktura garrantzitsuenak ateratzea, testu datuetako informazio oinarrizkoena aprobetxatuaz.
|
2017
|
|
–Neuromarketinaren inguruan
|
lortutako
erantzunen analisia
|
|
Atal honetan, nagusiki, elkarrizketaren lehenengo zatian lortutako informazioa aurkeztuko dugu. Bigarren zatian
|
lortutako
erantzunak ondorioen atalean barneratuko ditugu ikerketa honen gainerako ekarpenekin batera.
|
2019
|
|
Stureren kasuan Fisher eta Geiselman ek asmatutako elkarrizketa kognitiboa erabiltzea proposatu zuen. Baina, elkarrizketa kognitiboaren barnean galdera gidatzaileak txertatzen zituzten terapeutek eta poliziek eta modu horretara
|
lortutako
erantzunak eta aitorpenak ontzat ematen zituzten, inolako ebidentzia enpirikorik ez bazuten ere.
|
|
Emaitza hauek adierazten dute, egin diren galdera gehienetan badaudela desberdintasunak aukera bat eta bestearen artean eta gainera, galdeketan
|
lortutako
erantzunetan oinarrituta antzeman daitezkeela desberdintasun horiek. Azalpena lortzeko zuhaitzen egitura aztertu aurretik, azalpen sinpleagoak bilatzeko helburuarekin, eta ahaldela asmatze tasa txikiagotu gabe, Garca et al. (2014) lanean gomendatzen den moduan, ikasketa automatikoarenikuspuntutik esanguratsuenak diren aldagaiak automatikoki hautatzeko algoritmo bat erabili dugu:
|
2020
|
|
Lagina aukeratzeko era honek ikertzaileak berak eragindako akatsaren arriskua dakar (Eisenhardt eta Graebner, 2007). Hori saihesteko, bai eta emaitzen orokortze analitikoa egiteko helburuarekin ere, bigarren mailako iturrien datuekin eta ikerketan
|
lortutako
erantzunekin triangulazio bat egin da (Cassia, De Massis eta Pizzurno, 2012; Woodside eta Baxter 2013).
|
|
Lagina aukeratzeko era honekikertzaileak berak eragindako akatsaren arriskua dakar (Eisenhardt eta Graebner, 2007). Hori saihesteko, bai eta emaitzen orokortze analitikoa egiteko helburuarekin ere, bigarren mailako iturrien datuekin eta ikerketan
|
lortutako
erantzunekin triangulazio bat egin da (Cassia, De Massis eta Pizzurno, 2012; Woodside eta Baxter 2013).
|
2021
|
|
Asoziazio askeko ariketan
|
lortutako
erantzunen analisi lexikala aztertzeko Reinert metodoan oinarritutako Iramuteq softwarea erabili genuen (Reinert, 1983; 1990), horrela testu analisietan epaileen interpretazioaren subjektibotasunari egotzi ohi zaizkion fidagarritasuneta baliozkotasun arazoak ekiditeko (Klein & Likata, 2003; Reinert, 1996). Software horren helburu nagusia testu bat kuantifikatu eta haren egitura garrantzitsuenak azaleratzea da, horrela, testu datuetako informazio oinarrizkoena baliatuz.
|