Emaitzak: 9
2005 | ||
3 Menendez Pidal en (eta bere emaztearen, Maria Goyri ren) obra eskergatik gure | lanarekin zer ikusia duten bi ideia jaso ditugu hemen27: lehena mediterraniar arroko herri aurreindoeuroparren batasun linguistikoa (ez dirudiena oso logikoa Iberiar Penintsulan soilik herri aurrerromatarrek mosaiko kultural zein linguistikoa osatu baitzuten), eta bigarrena, penintsularen euskoiberismoa (baina ematen dituen frogak ez dira nahikoa): | |
2009 | ||
oso formatu zehatzetan aurkeztu behar da dokumentazio jakin bat; ez dituzte onartzen gaur egun sortzen diren formatu guztiak, eta, oro har, ez dituzte ondo ulertzen dauden lizentzia berriak, hala nola lizentzia libreak eta abar. Oro har, Bernako Konbentzioaren “eskubide guztiak erreserbatuta” onartzen dituzte, baina ez dira erraz samar sortzen eta norbaiten | lanarekin zer egin daitekeen esaten ari diren joera berriak. Nola dabil zerbitzua? | |
2020 | ||
Hasieran, harridura bat bagenuen, eta ezjakintasuna ere bai; izan ere, aurrera begira jarrita, ez genekien nolakoa izango zen gure egunerokoa. Ez genekien | lanarekin zer gertatu zen, eta ez genekin gaixotasunaren zabalkudea nola geldi genezakeen. | |
Hasieran, harridura bat bagenuen, eta ezjakintasuna ere bai; izan ere, aurrera begira jarrita, ez genekien nolakoa izango zen gure egunerokoa. Ez genekien | lanarekin zer gertatu zen, eta ez genekin gaixotasunaren zabalkudea nola geldi genezakeen. | |
–Guk geure | lanarekin zer egin? | |
Gramatika batzordeak bete du agindua, eta lana gizarteari eta Euskaltzaindiari eskaini dio. Orain kritikak eta iritziak hartuko dira, eta horiek bildu eta integratu ondoren, Euskaltzaindiak erabaki du | lanarekin zer egin, hori ez baitagokio Batzordeari. | |
2023 | ||
Aurreko atalean azaldu dugun moduan, hezkuntzarekin batera gazteen bizitza aktiborako trantsizioan eragin zuzena duen faktore nagusia, hezkuntzarekin batera, lana da. Atal honetan, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertuko dugu eta, bestetik, gazteen lan egoera orokorra. | |
Jarraian, aipatutakoarekin lotura eginez, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertzen saiatuko gara. Horretarako, lehendabizi Lanbide Heziketako datuak aztertuko ditugu. | |
Atal honi amaiera emateko, hezkuntza ibilbideak | lanarekin zer lotura duen aztertu ostean, gazteen lan egoera orokorra izango dugu hizpide. 16 urte arteko gazteen jarduera tasari8 dagokionez,% 52,2koa zen 2020an Espainiako Estatuan; beraz, inaktibo zegoen biztanleria% 47,8 zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 9 (0,06) |
Lehen forma
lanarekin | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan zer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
lan zer egin | 3 (0,02) |
lan zer lotura | 3 (0,02) |
lan zer gertatu | 2 (0,01) |
lan zer ikusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |