Emaitzak: 5
2001 | ||
Sail eztabaidagarria da, beharbada, aurkezten dugun hau, ispilua ez baita aise eta usu agertzen idazle bion poesia lanetan eta bai, aldiz, ipuingintzan. Horregatik Atxaga eta Sarrionandiaren poesia | lanak aztertu ditugu bertan, baina inon baino gehiago aipatuko da hitz lauzko lana. Poesian gutxi agertzen bada ispilua, zergatik aipatzen dugu, ba? | |
2002 | ||
Egile horien | lanak aztertu ditu Missouriko Unibertsitatean (Columbia EEBB) Maite Nuñez Betelu donostiarrak berriki aurkeztu duen doktoregotesian: Género y construcción nacional en las escritoras vascas (2001). | |
2019 | ||
Bikote harremanak eta indarkeria Ramon Saizarbitoriaren eleberrigintzan izeneko lanean aztertu ditugun alderdi nagusi horiek ikasleekin modu praktikoan partekatzeko aukera gisa ikusten dugu. Bada eskoletan literaturaren historia hutsa irakasteari utzi eta literatur | lanak aztertzen hasteko garaia. Modu honetan, gure ikerketa lan honi gehitu diogun azken ataltxo honekin maila oso apal batean xede horri gure harri koxkortxoa gehitu nahi genioke. | |
Gerrako kronikakeko pertsonaia nagusiaren profil psikologikoa aztertu nahi izan dugu, soziologiaren eta generoaren ikuspegitik, baina eleberriko erreferentzia artistikoak ahaztu gabe. Honela, eleberrian agertzen diren | lanak aztertzea izanen dugu xede, eleberrian bertan duten eragina azpimarratzeko. Hala ere, hasi baino lehen, aurreratu behar da Rossettiren obsesioan egiten den artearen erabilera ez dela berdina, izan ere, Rossettiren bizitza eta artea, esan bezala, pertsonaia nagusiarekin konparatzen baita: | |
2021 | ||
Horiek ezagutu eta landu beharraz ziur agertu dira biak, baina benetako literaturan, testuetan nahiz atzean dagoen horretan murgiltzeko eta zaletzeko erremintak izan behar dutela baieztatzen dute. Izan ere, ikastetxeetan Lorcaren edo Atxagaren biografiak eta | lanak aztertzen direla dio IEE1 ek, baina ikasleek haien literaturaz eta egindako ekarpenaz ezer gutxi jakiten amaitzen dutela eransten du. Horri aurre egiteko, indarrean dagoen lege markoak urte batzuetatik hona proposatzen duen eredu konpetentzialerantz egin litzatekeela pentsatzen du IIR2 k: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lanak | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan aztertu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan aztertu hasi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |