Emaitzak: 7
2010 | ||
Irakaslearen komunikazio gaitasunaz ari garenean, irakasleak komunikazio egoeretan izan beharreko ezagutzatik, azturetatik eta trebetasunetatik harago doa (Fernández, 2000). Gaur egungo irakaslearen | lana ez da kontzeptuen eta ezagutzaren transmisio soila, irakasleak gidatzaile dinamikoa izan behar du ikaslearen irakaskuntza ikaskuntza eremuan. Hortaz, irakasleak era egokian komunikatzeko zer esan, eta batez ere, nola esan eta zer baliabide erabili horretarako izan behar du kontuan. | |
2012 | ||
Beste batzuetan «color field» esan zaio, hau da, kolore zelaia, edo «instalazio piktoriko»tzat jo izan dute. Baina esan daiteke haren | lana ez dela soilik hori, kontzeptualismora gerturatzen da baina artearen funtzio estetikoa baztertu gabe, kolorea eta argia haren proposamenaren oinarrizko elementuak direlarik. Gure inguruko kode edo objektuak hartu eta tradizionalki eduki duten zentzua aldatzen die beste marko ezberdin batean txertatuz; eguneroko objektuak berriro definitu egiten ditu: | |
Itzulpena, beraz, norbanakoaren berrinterpretatzeko gaitasunean oinarritzen da. Itzulpen | lana ez egiteak aukerak galaraz ditzakeen bezala, itzulpen lana egitearen emaitza baliabideak maximizatzea, berdin mantentzea edo galtzea izan daiteke, eremu ezezagunagoan egiten den inbertsioa den heinean, itzulpenak beti baitakar arriskua. | |
2013 | ||
Nietzsche eta haren | lana ez dira gauza bera, haren bizitza eta pentsamenduen arteko distantziak erakutsi bezala. Eta, hala eta guztiz ere, ez ditugu aurkaritzat hartu behar, kontrara baizik. | |
–bere | lana ez, ordea?. | |
2017 | ||
Izan ere, oro har, gizonezkoek dute erabateko eskuragarritasun laborala, beren lan arloa lan eremu ordainduari mugatzen baitzaio gehienetan. Emakumeen kasuan, | lana ez da lan eremu ordainduaren sinonimoa, zaintza eta etxeko lanen ardura nagusiak emakumeen ardurapean segitzen baitu (Martin, 2005). Gidari batzuen kasuan, ordutegiek emakumeei arazoa bereziki sortzen dietela jabetuta ere, lanbidearen izaera genero aldetik neutroa dela aldarrikatzen dute. | |
2022 | ||
Lan horren xedea ez da horri esker lortuko duen amaierako produktua, gero bizitzea ahalbidetuko dion soldata irabaztea baizik. Hala ere, azpimarratu beharra dago lan indarra ez dela beti merkantzia izan; | lana ez da beti soldatapeko lana izan. Kapitalismoan, ordea, langile libreak bere burua saldu behar dio, zatika, kapitalista bati. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
lana | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan ez | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan ez egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |