Emaitzak: 5
2003 | ||
ISIren datu baseak gobernuek onartutako erreferentea dira, baina ez dute erabat islatzen herrialde bateko ikertzaileen ekoizpena. Adibidez, Espainiako kasua aztertzean ez da kontabilizatzen gure ikertzaileek atzerrian egindako | lan kopuru handia, “garun ihesa” izan ohi duen herrialde batentzako engainua. Nolanahi ere, arazo bera duten beste herrialde batzuek, hala nola Italiak, zifra hobeak dituzte (munduko ekoizpenaren %4, 18). | |
2005 | ||
Zeintzuk dira parte hartze eskas horren arrazoiak? Zuzendariak duen | lan kopuru handia, ardura, formaziorik eza, zuzendariaren botere urria, zuzendariaren zereginen anbiguotasuna (administrazioaren ordezkaria da eta, eraberean, hezkuntza komunitatea ordezkatzen du), bere lanarekiko esker on eskasa, administrazioaren laguntza apala, ikuskaritzaren presioa eta abar dira arazo honenarrazoietako batzuk. Arazo larri hau, zuzendaritzaren arazoa hain zuzen ere, zuzendariaren lan egoera hobetuz, autonomia emanez eta etengabeko formazioazainduz hobetuko da. | |
Kontuan hartzekoa da irakasleriaren lan kopurua urtean zehar ez delaberdina. Ikasturte hasieran (ikastetxearen antolaketa orokorra eta ikasgelen prestakuntza dela medio) eta urte amaieran (kalifikazioa, irteerak, burokrazia, gurasoekinbilerak, eta abar) | lan kopuru handia izaten dute; Memoria ikasturte amaieran egiteabeste lan bat gehiago izango litzateke eta lana pilatzeko arriskua legoke. Eta gainera, ikasturtean zehar gertatutakoen hausnarketa eta gogoeta azken mementoetanegitea ez da oso egokia. | |
2020 | ||
Beraz, ez da gure esku dagoen zerbait. Hirugarrengo batzuk sartzean prozesua luzatzen da eta beraiek ere | lan kopuru handiarekin dabiltza orain... Nahiz eta guri ere prozesua luze egiten ari zaigun, entseguek ere bere denbora behar dute, material biziarekin egiten da lan, bakteriekin eta horrek bere denbora behar izaten du. | |
2023 | ||
Aldiz, 1766 edizioaren ekimen handiko urtea da, mendean edizio | lan kopuru handienekoa gure laginean, Nafarroaren historiaren eta, neurri desberdinetan (sustatzaile, autore, edizioaren zuzendari edo idazlanaren gai), Jesusen Konpainiaren inguruko hainbat idazlan eta liburuki berrinprimatuz. 1767an, bat batean eteten da 1766ko izenburuen edizio kopuruen igoera lasterra. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan kopuru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan kopuru handi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |