2003
|
|
Koloretako tximeletak. Lehen Hezkuntza ziklo ertaineko
|
lan
koadernoa. (i).
|
2006
|
|
Multzo honetan sar daitezke irakaskuntza ikaskuntza prozesua gela barruan laguntzeko asmoz plazaratzen diren eta irakasleen eta ikasleen eskuetan jartzen diren euskarri desberdinetako ikasmaterialak: curriculum ofizialak, testuliburuak,
|
lan
koadernoak, gidaliburuak, erreferentziazko liburuak (entziklopedia, hiztegi, atlas, kontsulta liburu...), ikus entzunezkoak (kaseteak, bideoak...), euskarri informatikokoak (disketeak, CD Rom), interneten irakaskuntza ikaskuntza prozesuak laguntzeko aurki daitezkeen informazioak... Testuliburua, adiera honetan, ikasmaterial mota bat da.
|
|
Testuliburuarekin bakarrik zaila izango da ikastetxearen berezitasunari eta ikasleen aniztasunari egoki erantzutea. Alde horretatik, beharrezkoa litzateke testuliburuen egokitzapena egitea eta testuliburuaz aparte beste eratako ikasmaterialak ere erabiltzea. d) Testuliburuak (gidaliburuak eta
|
lan
koadernoak) dira irakasleak bere lanerako eskura ditzakeen baliabide sistematizatu bakarrak. Sarritan irakaskuntzan esperientzia eta eskarmentu handiko jendeak egindakoak dira eta lanabes probetxugarriak izan daitezke erabiltzen jakinez gero. e) Testuliburuen diseinu eta edukiek ez dute derrigorrez itxiak izan behar.
|
|
Axelko: gida liburu bat, 2
|
lan
koaderno, 6 zinta.
|
|
Otsoko: gida liburu bat, 2
|
lan
koaderno, 4 zinta.
|
|
Beleko: gida liburu bat, 2
|
lan
koaderno, 4 zinta.
|
|
Ikaslearen karpeta. 2 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 3 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 1 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 2 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 3 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 1 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 2 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
|
Ikaslearen karpeta. 3 hiruhilabeteko
|
lan
koadernoa.
|
2007
|
|
Hala, Haur Hezkuntzandauden 3 urteko haurrentzat prestatutako unitate didaktikoa familiari dagokio.Lehen Hezkuntzan diharduten 6 urteko haurrentzat prestatutakoa, berriz, lagunei.8 urteko haurrentzako unitate didaktikoak eskola du hizpide, eta, azkenik, 1012 urteko haurrentzako prestatutakoak, herria. Unitate bakoitzak irakaslearen gidaeta ikaslearen
|
lan
koadernoa biltzen ditu, eta 2 astean egiteko pentsatuta daude.
|
|
20.3 irudia. Arian Arian, bakegintzarako hezkuntza materialaren 4 unitatedidaktikoari dagokion ikaslearen
|
lan
koadernoaren azala.
|
2008
|
|
• Autoebaluazioa egin eta
|
lan
koaderno digitalean zirriborroa gorde. Ikasle bakoitzak wiki bat du lan koaderno gisa.
|
|
• Autoebaluazioa egin eta lan koaderno digitalean zirriborroa gorde. Ikasle bakoitzak wiki bat du
|
lan
koaderno gisa. Bertan, ikasturte osoan zehar egindako lanketa guztien (ahozkoak zein idatzizkoak) zirriborroak gordetzen dituzte.
|
|
• Irakaslearen zuzenketa eta balorazioa. Irakaslea ikaslearen wiki edo
|
lan
koaderno digitalean sartu eta dagokion artikuluan egin beharreko zuzenketak egiten ditu. Wikiak direla eta, komeni da esatea ezaugarri bereziko webguneak direla.
|
2010
|
|
ikasmaterialak. Irakasleentzako gidaliburuak eta, batez ere, ikasleentzako testu-liburuak,
|
lan
koadernoak, eskolahiztegiak eta gainerako material osagarriak sortu, argitaratu eta eskoletaratu beharra zegoen. Behar gorria, eskueran zer gauza gutxi (eta askotan zer zaharkitua) zegoen ikusita.
|
2011
|
|
CRISES (Centre de reserche sur les innovations sociales) (2003): Qu, est ce que l, innovation sociale?,
|
lan
koadernoa, Québéc eko Unibertsitatea, Québéc.
|
2012
|
|
Lan koadernoa ere badauka. Bai liburuak bai
|
lan
koadernoak erantzun eta transkripzioen koadernotxoa dute. Hori da euskarri nagusia, laster euskarri digitalean ere jarriko duguna.
|
2013
|
|
ARIKETAK1 Erreparatu zure inguruko hiru koadro elektrikori (etxebizitza, ikasgela edo tailerra, zure ikastegiko korridoreak, kalea, etab.) eta idatzi hau zure
|
lan
koadernoan: a) Non dagoen.b) Inguratzailea zer materialez egina dagoen.c) Muntaketa funtzional mota.d) Zer aplikazio izan lezakeen (goiz da zuk hori jakiteko, baina saia zaitez deduzitzen). e) Aipa ezazu xehetasunen bat atentzioa eman dizuna, haren eraikuntza alderdiei eta elementu osagarriei buruzkoa.
|
|
Eta, azkeneko unitatea, 11 urteko gaztetxoei zabalduko diete. XIX, XX eta XXI. mendeko Azpeitia izango dute ardatz azken horiek. Lehen Hezkuntza hiru ziklotan banatuta dago, eta
|
lan
kuaderno bakoitza ziklo batean erabiliko dute.
|
2014
|
|
Kili Kili aldizkariaren bigarre aldia: Lan ta
|
lan
koadernoak
|
|
Agintariak baina ito egin eben, debekatuz. Aldizkaria ezin atera eta, lan ta
|
lan
koadernoak sortu zituan teila bako ikastolan. Sariketa izena jarri eutsan, sariketa nagusia.
|
2016
|
|
Elikadura edo nutrizio koadernoa bestetik, ohiko dietarik jasotzen ez duena, hainbat elikadura aholku edota oinarri baizik. Bidaia koadernoa azkenik, garapen pertsonala lantzeko autocoaching moduko
|
lan
koadernoa. Pentsatu gabe, egunerokoan pauso asko eman ohi dugula uste du Maiderrek eta erronka honen beste helburuetako bat, norberari galderak egitea da.
|
2020
|
|
Eta gehiago:
|
lan
koaderno bat tarteka, work in progress bat. Kolpetik, Haritxabalet jaun apezaren biografiatxo bat aurkituko baitugu.
|
|
Arte obra bat bilkura bat da. Halako gogoetaz beteta daudelako dira, besteak beste, harribitxi bat Marcel Duchamp artistaren
|
lan
koadernoak. Gogoan dut, adibidez, aitaren hiletan deskubritu nuela Fernando Aire Xalbador-en Odolaren mintzoa zela bere liburu kuttunetako bat.
|
2021
|
|
Proiektuan inplikatutako irakasle guztiekin antolatu ziren prestakuntza bereziak lanketa hori euren irakasgaietan uztartzeko. Horretarako,
|
lan
koaderno bat sortu zen eta, tresna horretan oinarrituta, gorago aipatutako adierazleak baliatu ziren hizkuntzari lotutako irizpideak eta erregulazioak irakasgai ezberdinetan lantzeko.
|
|
saioaren hasieran eta amaieran baliatuko zirenak eta jardueran zehar aintzat hartuko zirenak; kontsigna edo zereginen jarraibideak formulatzeko erak Halaber, ekintza bakoitza burutu ahala, gelan espazioa antolatzeko eta harreman afektiboa kudeatzeko estrategia eta gakoak aukeratzea; gelako harreman komunikatiboa sustatzeko galderak eta haien forma aurreikustea; ikasleek gainerako ikasleei egingo zutena azal ziezaieten esku hartzeak aurreikustea; finean, ikasleen parte hartze eta komunikazio aktiboa (zein entzute aktiboa) indartzera bideratutako esku hartzeak aurreikustea. Txantiloiaz gain, hainbat gomendio eman zitzaien irakasleei
|
lan
koadernoa osatzeko, esate baterako, ikasleei azalpen bat emateko eskatu aurretik, irakasleak berak ekoizpen horri lotutako formulazioak eta birformulazioak eskaintzea, errepertorio diskurtsibo zabala erabiltzea; terminologia azaltzea...
|
2022
|
|
Erakusketa ez da atzera begirako soil bat, hala ere; artelanen hautaketa bat da, 1980ko hamarkadatik gaur egunera arte sortutako guztiaren «lagin txiki bat» baino ez baitu erakusten. Guztira, 80 artelan inguru daude ikusgai, horiek sortzeko Sanmiguelek
|
lan
koadernoetan egin zituen marrazki eta irudi sorta zabalaz gain. Beatriz Herraez Artiumeko zuzendaria izan da komisario lanak egin dituena, eta Madrilgo Reina Sofia museoarekin elkarlanean egin duten proiektuaren parte da erakusketa.
|
2023
|
|
Lehenik eta behin, behaketaren bitartez," nerabeen" komunikazio interakzioak aztertu (eta
|
lan
koadernoan erregistratu) dira. Azterketa sistematikoaren helburu nagusia informazioa egiaztatzea izan da, hau da, gazteek galdetegietan eta elkarrizketetan erantzun dutena eta lan soziolinguistikoek erakusten dituzten datuak, euren praktika sozial eta kulturaletan egiten dutenarekin alderatzea.
|