Emaitzak: 6
2008 | ||
• Autoebaluazioa egin eta | lan koaderno digitalean zirriborroa gorde. Ikasle bakoitzak wiki bat du lan koaderno gisa. | |
• Autoebaluazioa egin eta lan koaderno digitalean zirriborroa gorde. Ikasle bakoitzak wiki bat du | lan koaderno gisa. Bertan, ikasturte osoan zehar egindako lanketa guztien (ahozkoak zein idatzizkoak) zirriborroak gordetzen dituzte. | |
• Irakaslearen zuzenketa eta balorazioa. Irakaslea ikaslearen wiki edo | lan koaderno digitalean sartu eta dagokion artikuluan egin beharreko zuzenketak egiten ditu. Wikiak direla eta, komeni da esatea ezaugarri bereziko webguneak direla. | |
2021 | ||
Proiektuan inplikatutako irakasle guztiekin antolatu ziren prestakuntza bereziak lanketa hori euren irakasgaietan uztartzeko. Horretarako, | lan koaderno bat sortu zen eta, tresna horretan oinarrituta, gorago aipatutako adierazleak baliatu ziren hizkuntzari lotutako irizpideak eta erregulazioak irakasgai ezberdinetan lantzeko. | |
saioaren hasieran eta amaieran baliatuko zirenak eta jardueran zehar aintzat hartuko zirenak; kontsigna edo zereginen jarraibideak formulatzeko erak Halaber, ekintza bakoitza burutu ahala, gelan espazioa antolatzeko eta harreman afektiboa kudeatzeko estrategia eta gakoak aukeratzea; gelako harreman komunikatiboa sustatzeko galderak eta haien forma aurreikustea; ikasleek gainerako ikasleei egingo zutena azal ziezaieten esku hartzeak aurreikustea; finean, ikasleen parte hartze eta komunikazio aktiboa (zein entzute aktiboa) indartzera bideratutako esku hartzeak aurreikustea. Txantiloiaz gain, hainbat gomendio eman zitzaien irakasleei | lan koadernoa osatzeko, esate baterako, ikasleei azalpen bat emateko eskatu aurretik, irakasleak berak ekoizpen horri lotutako formulazioak eta birformulazioak eskaintzea, errepertorio diskurtsibo zabala erabiltzea; terminologia azaltzea... | |
2023 | ||
Lehenik eta behin, behaketaren bitartez," nerabeen" komunikazio interakzioak aztertu (eta | lan koadernoan erregistratu) dira. Azterketa sistematikoaren helburu nagusia informazioa egiaztatzea izan da, hau da, gazteek galdetegietan eta elkarrizketetan erantzun dutena eta lan soziolinguistikoek erakusten dituzten datuak, euren praktika sozial eta kulturaletan egiten dutenarekin alderatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan koaderno | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan koaderno digital | 2 (0,01) |
lan koaderno bat | 1 (0,01) |
lan koaderno erregistratu | 1 (0,01) |
lan koaderno gisa | 1 (0,01) |
lan koaderno osatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |