Emaitzak: 8
2006 | ||
Dorieori Siziliako Heraklea konkistatu zion, Antikaresek irakurritako orakulu batek | lan horretan arrakasta segurtatu ostean: | |
2007 | ||
Arestian aipatutako EAE eta Jagik, ELAk bezala, hiru lan nagusi gauzatu zituzten 1945etik aurrera hogeita hamar urte luze iraun zuen bigarren erbestealdian. Lehena eta garrantzitsuena dirua biltzea, erakundeak mantentzeko eta, nagusiki, Francoren errepresioaren ondorio larrienak estaltzeko; propaganda lana egitea bigarrena eta jarraitzaile berriak bilatzea hirugarrena, nahiz eta azken | lan horretan arrakasta gutxi izan. EAJren zereginetan garrantzi handia izan zuten lan horiek, bere kide askoren eginkizun nagusia bereziki dirua bilatzea baitzen; baina horretaz gain, arrakasta desberdineko estrategia politikoak ere bultzatu zituen. | |
2008 | ||
Beste batzuek beren herri langileen momentuko inspirazioaren esku uzten dute testu kriptikoak, itzultzearen? erantzukizuna; | lan horren arrakasta edo porrota, jakina, langile horien trebetasunaren araberakoa izaten da. Bestalde, egon, badira ere, hizkuntza bitartekari/ estilista/ ingeniariengana jotzen dutenak, jatorrizko testuetan egindako aldrebeskeria guztiak konpon ditzaten. | |
2010 | ||
“ikerketara eta ikerketara bideratutako jarduera da, eta ikasleek erabiltzen duten informazio guztia edo zati bat Internetetik dator”. Ikasleei jarraibide jakin batzuekin definitutako ataza didaktiko bat proposatuko zaie, eta | lan hori arrakastaz betetzeko iturririk egokienak adieraziko zaizkie. Irakasleek lantzen dituzte, landu nahi duten irakasgaiaren edo eduki akademikoen arabera. | |
Prozesua: irakasleak labur eta argi azaltzen du ikasleek zer urrats egin behar dituzten proposatutako ataza osatzeko, | lan hori arrakastaz ebazteko dinamika eta estrategia egokiei buruz orientatzen ditu eta lortzen duten informazioa antolatzeko jarraibideak definitzen ditu. Irakasleak aldez aurretik hautatutako web orrien zerrenda biltzen du Baliabideak: | |
2013 | ||
XVIII. mendearen amaieran, Montesquieuren De l, esprit des lois izeneko lana argitaratu zen (1748), eta | lan horren arrakastak baldintzatu zuen zuzenbide erromatarrari begira zegoen jarrera. Hasteko, Montesquieuk honako ohartarazpen lasaitzailea egin zuen: | |
2021 | ||
«Denbora askorekin» lan egitearen ondorioa da taldearen osaerarekin asmatu izana, eta, beraz, aurretiazko | lan hori arrakastaren «oinarrietako» bat dela azpimarratu du Guntinek: «Orain bizitzen ari garena duela lau urte programatu genuen. | |
Poliki poliki sortzen joan den bidea izan da nirea", jakinarazi du. Horrekin lotuta, aipatu du | lan horren arrakastarekin" txipa" aldatu behar izan duela: " Orain arte, inguruko jendea etortzen zen kontzertuetara, eta orain ezagutzen ez ditudanek abesten dute nire musika. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 8 (0,05) |
Lehen forma
lan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
AVD-ZEA liburuak | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hori | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hori arrakasta | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |