Emaitzak: 5
2008 | ||
Gurasoek ez dute amore eman behar semearen lehen errefusen aurrean elikagai jakin bat hartzeko. Elikadura hezkuntza Kontua da orain | jakitea zer neurritaraino den jaki heziketa edo oinordetzako gustua haurrek barazkiak jatea. Edozein modutan ere, guraso askok amore ematen dute seme alabaren lehen errefusen aurrean, eta Mennellak guztiz saihestea gomendatzen du. | |
2009 | ||
Naturak dakar klima aldaketa baina gizakiak areagotu du. Hor gakoa da | jakitea zer neurriraino den gizakiaren eraginez. Orain hiruzpalau urte ikerketa aitzindari bat jarri genuen martxan, urtebete barru jakingo ditugu emaitzak eta horiek oinarri gisa hartu ditugu etorkizunean zer gertatuko den jakiteko. | |
2016 | ||
Errioxako Gobernuak argitaratu eta Espainiako Pediatria Elkarteak (AEP) abalatutako «Amagandiko edoskitze gidaren» arabera, mastitisa da, medikuntzaren ikuspuntutik, titi goiztiarraren kausa nagusia. Hori dela eta, erakunde horrek eta Osasunaren Munduko Erakundeak (OME) eta beste batzuek amagandiko edoskitzearen helburuak bete ahal izan ditzaten, oso garrantzitsua da | jakitea zer neurri hartu behar diren hori prebenitzeko. Mastitisaren arrazoi nagusia estasia edo bularretan esnea atxikitzea da; hau da, bularra ongi husten ez denean gertatzen den geldialdia. | |
2018 | ||
Horrenbestez, berez ahozkoa den zerbait grafikoki kodetzeak dakartzan arazoak ez ezik, egileek beren uste, aurreiritzi, ezagutza eta eraginen ondorioz eginiko hautuak ere aintzat hartu behar dira; neurri batean, aipatutako" iragazki" hori zer nolakoa den aztertu behar da, eta erauzi. Lortuko ditugun emaitzak fidagarriak izango badira, beharrezkoa zaigu | jakitea zer neurritan ordezkatzen duten darabiltzagun testuek egilearen ingurumariko hizkera (Schneider, 2002, 67). Iruñeko eta Iruñerriko euskarari dagokionez, Beriainen eta Lizarraga Elkanokoaren hizkeren arteko aldeak zeren ondorio diren ikusi litzateke; zehazki, kronologiak edo geografiak azal ditzakeen edo egile bakoitzak Iruñeko euskara islatzeko eginiko hautu desberdinen ondorio diren. | |
2020 | ||
Badakigu elikagai batzuk besteak baino osasungarriagoak direla. Hala ere, eguneroko otorduak orekatzeko orduan, zaila da | jakitea zer neurritan kontsumitu behar ditugun produktu jakin batzuk edo horiek konbinatzeko modurik onena zein izango litzatekeen, gure osasuna egoera ezin hobean mantentzen lagunduko duen elikadura lortzeko. Trikimailu eta errezeta batzuekin nola lortu erakutsiko dizuegu.' |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 5 (0,03) |
Lehen forma
jakitea | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin zer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin zer neurri | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |