Emaitzak: 8
2002 | ||
Guraso batzuek seme alaba hiperaktiboekiko sentimendu oldarkorrak agertzen dituzte, batez ere haurrak «heldugabea eta hezigaitza» dela esaten ez duelako, batzuetan eurek definitzen duten bezala. Nahaste hori areagotu egin daiteke gurasoek arreta behar adina ematen ez badiote; beraz, ezinbestekoa da lehenbailehen | jakitea nola jokatu behar duten. Adituek aholkatzen diete gurasoei arau argiak har ditzatela haurrek jakin dezaten zer espero den, eta zigor laburrek eraginkorrak izan daitezen aholkatzen badute, baztertu egiten dituzte fisikariak. | |
2011 | ||
Bestalde, guraso batzuek sentimendu gogorrak dituzte beren seme alaba hiperaktiboekiko, batez ere ez dutelako ulertzen haurra “heldugabe eta gaizki hezitako” gisa aritzea, haiek diotenez. Arazoa da nahasmendua areagotu egin daitekeela gurasoek behar adinako arreta jartzen ez badiote, eta, beraz, ezinbestekoa da lehenbailehen | jakitea nola jokatu behar duten. Nola jokatu haur hiperaktibo baten aurrean? | |
Latzena, zu nola zauden ikustea. Segidan, ia horren pare, ez | jakitea nola jokatu behar dudan. | |
2012 | ||
Auzokoen arteko arazoak eta animaliak desegiteko interesa dira txakurrak pozoitzeko arrazoi ohikoenak. Hori gertatzen denean, garrantzitsua da | jakitea nola jokatu. Gorde lagin bat funtsezkoa da ustezko pozoitzailea salatzeko. | |
2015 | ||
Haurren %7 eta 8 artean alergikoak dira elikagai motaren batekiko, eta neurri txikiagoan botikei eta polenari alergia diete. Horregatik, garrantzitsua da | jakitea nola jokatu behar den haurrengan erreakzio alergiko baten sintomak agertzean. Elikagaiei eta Latexari Alergia dieten Pertsonen Espainiako Elkarteak (AEPNUA) haur baten erreakzio alergikoaren aurrean jarduteko protokoloa prestatu zuen. | |
2019 | ||
Agian, landa munduarekin dugun harremana ez da oso ohikoa; beraz, kontuan izan behar dugu landa eremuan ohiko ingurunekoak ez bezalako bizilagunak aurki ditzakegula. Horregatik komeni da | jakitea nola jokatu behar dugun hainbat animaliaren aurrean, batez ere ganaduaren eta haren zaintzaile nekaezinaren aurrean, txakur mastinaren aurrean. Hala, antolatu zenuen guztia lasaia izango da txangoa. | |
2020 | ||
Jakina Mariannek umorez hitz egingo zuela beren bizitza sexualaz, beren arteko txantxa zoli bat balitz bezala, ez zerbait deserosoa. Eta alde batera, Connellek gogoko du hori, gogoko du | jakitea nola jokatu Mariannerekin. | |
2021 | ||
Nola erantzun jakitea. Garrantzitsua da edozein adin txikikok | jakitea nola jokatu behar duen bere pribatutasunarekin zerikusia duen edozein gorabeheraren aurrean; adibidez, laguntza ahalik eta lasterren eskatzea, edukiak ezabatzea edo sextorsioen aurrean amore ez ematea. Besteen nortasun digitala ere zaintzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 8 (0,05) |
Lehen forma
jakitea | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin nola | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin nola jokatu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |