Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2013
‎Sortu nahi dugun testuaren komunikazio asmoak esango digu zein den beharrezko informazioa. Eta zer gertatzen da ikus entzunezko testuetan edo entzungaietan?
2014
‎1 Ikasnews web orrian, ikus entzunezko testuei buruzko informazioa topatuko duzu. Arakatu bertan, eta erantzun honako galdera hauei.
‎e) Zeri erreparatzen zaio ikus entzunezko testuaren musika aztertzeko?
‎9 jardueran bildu dituzun ikus entzunezko testuetatik, hautatu egokiena iruditzen zaizuna, gustukoen duzuna; horrekin egingo duzu lan oraingoan.
‎1 Jaso itzazu, zerrenda batean, ikus entzunezko testu hori hautatzera eraman zaituzten arrazoiak.
‎a) Zergatik komeni da ikus entzunezko testuak kritikoki aztertzea?
‎c) Zer galderari erantzun behar zaie ikus entzunezko testuek islatzen duten mundua aztertzeko?
‎Ikus entzunezko testuei buruz ikusi, ikasi eta entzundakoak kontuan izanik, prest al zaude ikus entzunezko testuak egoki erabiltzeko dekalogoa idazteko?
‎1 Osatu ikus entzunezko testuak egokiro erabiltzeko dekalogoa, denon artean emandako arrastoak baliatuta.
‎8 Ez da nahikoa ikus entzunezko testuak darabiltzaten baliabide adierazkorren arabera soilik interpretatzea. Irudikatzen duten munduaren eta mundu ikuskeraren balorazio kritikoa egingo dugu:
ikus entzunezko testuetako hitzezko kodea, soinu
2017
‎Sarrerako testua hautatzen eta aurkezpen testuak lotzen badago lan apur bat oraindik ere. Azken finean emanaldi osoa da ikus entzunezko testu egokia, koherentea, kohesionatua, zuzena, atsegina, entretenigarria, euskal literatura ezagutzeko baliagarria izango dena! Zer iruditzen zuzendaritza edo koordinaziorako lan-taldeak hartzea egiteko horren ardura?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia