2008
|
|
Guztira, 73 titulazio berri eskaintzen dira diziplina horretako arloetan: 26, kazetaritzakoa; 22, publizitatekoa eta harreman publikoetakoa; eta 25,
|
ikus
entzunezko komunikaziokoa. Eskaintza osatzeko, titulazio ugari daude (60 inguru), Ekonomia, Finantzak eta Enpresak, Zuzenbideko 23, Turismoko 24 eta Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako 26, hurrenez hurren.
|
|
Hizkuntzak, komunikazioa eta irudikapena: hitzezko hizkuntza, hizkuntza artistikoa, gorputza edo
|
ikus
entzunezkoa komunikazio prozesuaren parte dira; alderdi horietan trebetasun egokiak eskuratuz, haurrak gai izango dira emozioak eta sentimenduak adierazteko, besteen mezuak ulertzeko eta irakurketaren eta idazketaren gizarte erabileretan hasteko. Hezkuntza etapa honen amaieran, arlo honetako haurrak ebaluatuko dira, honako trebetasun hauek kontuan hartuta:
|
2009
|
|
Ikasleak, protagonistak Kanpainaren ideia GIBaren bidezko infekzioaren diagnostikoan atzerapenak eragindako kezkatik sortu zen. Madrilgo Karlos iii.a Unibertsitateko
|
ikus
entzunezko komunikazioko ikasleek aurkeztutako proiektuetan inspiratu zen. Hainbat kartel eta 30 segundoko publizitate iragarkia egin ziren.
|
2011
|
|
Elikagaien publizitateari dagokionez, ikastetxeak “publizitaterik gabe” egongo dira, eskola eta osasun agintariek ikasleentzat onuragarria dela uste dutenean izan ezik. Beste esparru batzuetako elikagaien publizitateari dagokionez, autorregulazioaren bidea aukeratu da, operadore ekonomikoekin eta
|
ikus
entzunezko komunikazioko arduradunekin zuzendutako akordioak sinatuz. Horren bidez, jokabide kodeak ezarri nahi dira, 15 urtetik beherako biztanleei zuzendutako elikagaien eta edarien merkataritza komunikazioak arautzeko.
|
|
Hala ere, enplegu erregulazioko espedienteen edo kaleratze kolektiboen ondoriozko kaleratzeen kasuan, ez da aplikatuko espedientea onetsi denean edo kaleratze kolektiboa data hori baino lehen hasi denean. Telebistan sartzeko diru-laguntzak Salbuetsirik daude, halaber, urriaren 31ko 920/ 2014 Errege Dekretuan ezarritako laguntzak, dibidendu digitala askatzeak eragindako eraikuntzetan telebistako
|
ikus
entzunezko komunikazio zerbitzuak jasotzearen edo eskuratzearen ondoriozko kostuak konpentsatzeko diru-laguntzak arautzen dituena.
|
|
Publizitatea Lege berriak publizitatearen arloko jarduketak ere ezartzen ditu. Eragile ekonomikoekin eta
|
ikus
entzunezko komunikazio arduradunekin borondatezko erregulazio sistema bat garatzea aurreikusten da, eta, gainera, ikastetxeak publizitaterako gune babestutzat jotzen dira. Neurri berri horien bidez, 15 urtetik beherako biztanleentzako merkataritza komunikazioak arautu nahi dira.
|
2013
|
|
Hiru sistema erraz, Gabonetako jaietan urrun dauden senideekin
|
ikus
entzunezko komunikazioa ezartzeko
|
2014
|
|
Hauek dira: arkitektoak, fisioterapeutak, logopedak, medikuak, komunikazio sailerako kazetariak, gaztelania, frantsesa, alemana, alemana eta ingelesa, haur hezkuntzako irakasleak edo entrenatzaileak, desgaitasunen bat duten haurrak, eta gorputz hezkuntzako irakasleak edo entrenatzaileak,
|
ikus
entzunezko komunikazioko teknikariak, ekonomialariak eta marketin teknikariak. Profesional horiek guztiek lagundu dezakete Fundazioak egiten dituen jarduera, proiektu eta programetan, eta batzuetan beste espezialista batzuk ere behar izaten dira arreta integrala emateko.
|
2022
|
|
Posta zerbitzuak. Baldintzapeko sarbidea duten
|
ikus
entzunezko komunikazio zerbitzuak, ordainketa bidez (adibidez, streaming adibidez). Komunikazio elektroniko eta telefonikoen zerbitzuak.
|